EUG
+15
Weegschaal
SarahKey
PiP
joyce0606
Liadan
Muppetje
liesje
Happydobby
red rose
Bruintje Beer
Darius
woezel
Susan
tuttebel
Sofie
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: EUG
vlinder-19 schreef:2CKC2 schreef:vlinder-19 schreef:Ook ik heb er ervaring mee...op de meest bizarre manier wat ze ooit hebben meegemaakt in het ziekenhuis. In november is mijn eileider verwijderd...en allerlei andere ellende gevonden. Heel veel sterkte!
Hoe gaat het met je Vlinder? Heb je al een nacontrole gehad?
TO - Sterkte meis.. ik heb mijn beide eileiders niet meer. Kan dus niet meer op natuurlijke wijze zwanger worden.
Ik zit nog steeds in de ziektewet.. Heb nog steeds veel last, vooral rond mn navel. S'nachts wordt ik een paar keer wakker van de pijn, durf er nog niet op aan om te werken...is veel tillen, lang staan, lopen etc. Moet de 11e op nacontrole, dan krijg ik alles te zien, en als het goed is ben ik dan ook al besproken in het fertiliteitsteam en ligt er een plan klaar.
Hoe is het met jou? Hoe is jou cyclus nu trouwens?
Jeetje, meen je dat nou? Ik was binnen 2 dagen al helemaal opgeknapt, kon eigenlijk ook wel gaan werken toen maar ben lekker een week thuisgebleven, maandag geopereerd en de week erop op maandag weer gewerkt. Ik kan alles weer, geen pijn, geen last.. helemaal niets. Ik ben inmiddels 2x ongesteld geweest, precies op dag 28, dus dat loopt ook allemaal op rolletjes. Het scheelt bij mij dat t enige wat mis was, die eileiders waren. En bij jou? Ik heb 21 feb mijn intake voor IVF, spannend dus! Wat zullen ze jou adviseren?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:vlinder-19 schreef:2CKC2 schreef:vlinder-19 schreef:Ook ik heb er ervaring mee...op de meest bizarre manier wat ze ooit hebben meegemaakt in het ziekenhuis. In november is mijn eileider verwijderd...en allerlei andere ellende gevonden. Heel veel sterkte!
Hoe gaat het met je Vlinder? Heb je al een nacontrole gehad?
TO - Sterkte meis.. ik heb mijn beide eileiders niet meer. Kan dus niet meer op natuurlijke wijze zwanger worden.
Ik zit nog steeds in de ziektewet.. Heb nog steeds veel last, vooral rond mn navel. S'nachts wordt ik een paar keer wakker van de pijn, durf er nog niet op aan om te werken...is veel tillen, lang staan, lopen etc. Moet de 11e op nacontrole, dan krijg ik alles te zien, en als het goed is ben ik dan ook al besproken in het fertiliteitsteam en ligt er een plan klaar.
Hoe is het met jou? Hoe is jou cyclus nu trouwens?
Jeetje, meen je dat nou? Ik was binnen 2 dagen al helemaal opgeknapt, kon eigenlijk ook wel gaan werken toen maar ben lekker een week thuisgebleven, maandag geopereerd en de week erop op maandag weer gewerkt. Ik kan alles weer, geen pijn, geen last.. helemaal niets. Ik ben inmiddels 2x ongesteld geweest, precies op dag 28, dus dat loopt ook allemaal op rolletjes. Het scheelt bij mij dat t enige wat mis was, die eileiders waren. En bij jou? Ik heb 21 feb mijn intake voor IVF, spannend dus! Wat zullen ze jou adviseren?
Ik had sowieso na de operatie vreselijk veel pijn, maar dit komt ook omdat het gas bij mij onder mn middenrif is gaat zitten...manoman wat een pijn pfff. Ze hebben 1 snee in mn navel gemaakt en dat is vrij pijnlijk. Als ik na een tijdje ga verzitten ofzo dan verneem ik dat meteen in mn buik. Als ik een tijdje stevig doorwandel dan doet het pijn waar de eileider is verwijderd...en ik heb totaal geen conditie... Baal er flink van, ik dacht na twee week wel weer aan het werk te zijn. Ze hebben mijn linkereileider verwijderd, deze zat vol met cystes en verkleefd aan mn darmen. Links in mn bekken is endometriose gevonden. Mn rechtereierstok was niet goed, hierop zat een grote cyste ( hij dacht eerst een tumor maar moest wel goedaardig zijn volgens hem ) er zat nog een eitje van de vorige maand, nieuwe was al aan het rijpen.. al met al was het allemaal niet goed. Er is een liesbreuk gevonden rechts...etc etc hahaha. Mijn cyclus is niet goed meer nu...daar baal ik flink van, en extreem pijnlijk bah. Ik heb geen idee wat ze gaan adviseren...ben erg benieuwd. Heel spannend voor jullie! Heb het gevoel dat het bij jullie wel goed komt!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
CKC: Dank je! Jeetje beide eileiders niet meer. Krijg je IVF? Jullie krijgen IVF dus, spannend! Hoop voor je dat gaat lukken. Wat fijn dat je zo snel opgeknapt was!
Vlinder: Dank je! Heb je lang last gehad van het gas? Die pijn was hier ook vreselijk. Ik wist helemaal niet wat er ging gebeuren en toen ik na de operatie zei dat ik zo'n pijn had bij middenrif en schouders werd het weggewuifd door de verpleegkundigen. Later vertelde mijn schoonzusje dat het van het gas komt.
Wat heftig zeg allemaal bij jou. Succes volgende week!
Vlinder: Dank je! Heb je lang last gehad van het gas? Die pijn was hier ook vreselijk. Ik wist helemaal niet wat er ging gebeuren en toen ik na de operatie zei dat ik zo'n pijn had bij middenrif en schouders werd het weggewuifd door de verpleegkundigen. Later vertelde mijn schoonzusje dat het van het gas komt.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10
Sofie schreef:CKC: Dank je! Jeetje beide eileiders niet meer.Krijg je IVF?Jullie krijgen IVF dus, spannend! Hoop voor je dat gaat lukken. Wat fijn dat je zo snel opgeknapt was!
De pijn in mn schouders dat wist ik...dat was van te voren wel verteld. Maar de pijn in mn middenrif was echt vreselijk. Ik kon helemaal geen adem meer krijgen en ben aan het zuurstof gelegd, bed helemaal plat en een warme deken als tegendruk op mn ribben. Moest dan ook een nachtje blijven, ik heb nog wel een ruime week last van het gas gehad, normaal is dit met een dat of 3 wel over. Ik hoop dat je je snel beter voelt...mocht je nog wat willen weten/vragen dan roep je maar!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
vlinder-19 schreef:Sofie schreef:CKC: Dank je! Jeetje beide eileiders niet meer.Krijg je IVF?Jullie krijgen IVF dus, spannend! Hoop voor je dat gaat lukken. Wat fijn dat je zo snel opgeknapt was!
De pijn in mn schouders dat wist ik...dat was van te voren wel verteld. Maar de pijn in mn middenrif was echt vreselijk. Ik kon helemaal geen adem meer krijgen en ben aan het zuurstof gelegd, bed helemaal plat en een warme deken als tegendruk op mn ribben. Moest dan ook een nachtje blijven, ik heb nog wel een ruime week last van het gas gehad, normaal is dit met een dat of 3 wel over. Ik hoop dat je je snel beter voelt...mocht je nog wat willen weten/vragen dan roep je maar!
Mij was niets verteld, omdat het een spoedoperatie werd. Eigenlijk zou het nog een paar uur duren en voor ze tijd hadden te vertellen wat er zou gebeuren werd ik al gehaald en naar de OK gebracht.
De pijn van het gas is nu eindelijk een beetje minder aan het worden.
Hebben ze bij jou een oorzaak gevonden? Ik moet binnenkort bloedprikken en dan wordt ik op chlamydia getest, maar denk niet dat dat het is.
Had jij ook van die oplosbare hechtingen? Na hoelang gingen ze eruit?
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: