Hartslagverhogend middel
+7
Tyrael
girli
Antibes
Curious
Lejow
Pussycat
SuperGrover
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hartslagverhogend middel
SuperGrover schreef:Dank je voor het meedenken. Alleen koorts en bloedarmoede... Kinderen besmetten met een virus of aderlaten gaat volgens mij wel vrij ver
Haha ja dat lijkt mij geen goed plan
Maar met zout creeer je dan ook idd een hypernatriemie!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Eigenlijk zou ik niet met de elektrolyten gaan klooien, want daarmee verander je het hele actiepotentiaal. En dan loop je risico op hartritmestoornissen en hartdood. Denk aan afwijkingen als Brugada of LQT syndrome. Lijkt me een beeeeeeeeetje te drastisch. Je wilt alleen de frequentie omhoog, niet de hele boel veranderen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Beta-adrenerge stimulatie, adrenaline. Maar ik weet niet hoe erg je het wilt verhogen, hoe groot is dat verschil tussen deze kinderen en normale kinderen? Moet het echt flink omhoog, of wil je het basaal maar een klein beetje verhogen (dan zou ik echt bij schildklier beginnen denk ik).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Beta-adrenerge stimulatie, adrenaline. Maar ik weet niet hoe erg je het wilt verhogen, hoe groot is dat verschil tussen deze kinderen en normale kinderen? Moet het echt flink omhoog, of wil je het basaal maar een klein beetje verhogen (dan zou ik echt bij schildklier beginnen denk ik).
Ik moest ook meteen aan adrenaline denken..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Interessant SG! Klinkt alsof je blij bent met je studiekeuze
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2