hoera! supertalentje heeft een zoon!
+64
*Lookie*
Weegschaal
Jelin
Tullow
liesje
Rush
Alex
Koffieleut
Roodkapje
Fiebje
Usje
Flip Fluitketel
Blue flower
Darius
PapillonRose
Jezzie
Monte
joyce0606
Shy
Anousch91
smooch
Melis_je
Wennes
CCC
Kabouter
Coccinelle
nillis
**_pearl_**
Thunder
Raindrop
Inge
snoezel
studiebol
red rose
Jade
Smaragdje
mickey
Muppetje
Caramba
Amber-
Tiara
woezel
duckie
Paper Crown
Lejow
Aimee
mzcharlotte
Kat1980
Makamba
blondje1313
Stuiterbal
Lindsya
meisje
L!ND@
Floor
Susan
Liadan
Parisienne
SarahKey
maiadebij
Tania
Happydobby
sheila123
Jasmine
68 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: hoera! supertalentje heeft een zoon!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan !
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Gefeliciteerd!! Wat zal het een speciale jaarwisseling geweest zijn voor jullie!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie namen hebben jullie hem gegeven!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gefeliciteerd!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
van harte gefeliciteerd met jullie zoon
liefs liesje
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Gefeliciteerd!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Gefeliciteerd!! Geniet van jullie mannetje!!!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd!
Zonnetje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12
Gefeliciteerd met jullie zoon!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd!!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Jeetje wat lief en zoveel reacties!
@Leaf: we spreken het op zn NL uit, dus gewoon als Keenan zeg maar.
Omdat ik savonds ben bevallen mochten we in het zkh slapen, zondag schommelde zijn temperatuur en was zijn ademhaling te snel, maar zijn bloed, zuurstofgehalte in zn bloed en bloedsuiker was goed. Toch nog een nachtje gebleven en de infectiewaarden in zn bloed waren vanochtend gestegen van gister 1.0 naar 63.0 vanochtend.
Ik ben nu thuis, hij ligt op de kinderafdeling en krijgt de komende 7 dagen antibiotica. Ik ben doodop, hij huilde alleen maar behalve als ie bij mij lag, dus ik kon niet slapen en ondanks de spoedige bevalling voel ik me toch alsof ik 'daar' ben aangereden door een vrachtwagen ;-) Hij heeft de infectie gekregen van mij tijdens de zwangerschap, opgelopen toen ik 14 uur met gebroken vliezen liep of tijdens de bevalling, dat weten ze niet, maar het komt vaker voor en ik ga ervan uit dat ie volgende week gezond mee naar huis mag! Zo, en nu verder slapen, ik ben een beetje verdrietig, maar vooral moe, haha!
Edit: ik ben echt doodeerlijk, maar het is echt een knapperd! Ik plaats snel ff een foto!
Omdat ik savonds ben bevallen mochten we in het zkh slapen, zondag schommelde zijn temperatuur en was zijn ademhaling te snel, maar zijn bloed, zuurstofgehalte in zn bloed en bloedsuiker was goed. Toch nog een nachtje gebleven en de infectiewaarden in zn bloed waren vanochtend gestegen van gister 1.0 naar 63.0 vanochtend.
Ik ben nu thuis, hij ligt op de kinderafdeling en krijgt de komende 7 dagen antibiotica. Ik ben doodop, hij huilde alleen maar behalve als ie bij mij lag, dus ik kon niet slapen en ondanks de spoedige bevalling voel ik me toch alsof ik 'daar' ben aangereden door een vrachtwagen ;-) Hij heeft de infectie gekregen van mij tijdens de zwangerschap, opgelopen toen ik 14 uur met gebroken vliezen liep of tijdens de bevalling, dat weten ze niet, maar het komt vaker voor en ik ga ervan uit dat ie volgende week gezond mee naar huis mag! Zo, en nu verder slapen, ik ben een beetje verdrietig, maar vooral moe, haha!
Edit: ik ben echt doodeerlijk, maar het is echt een knapperd! Ik plaats snel ff een foto!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Oh jeetje Supertalentje, dat klinkt als een best heftige start voor K. Jammer dat hij in het ziekenhuis moet blijven. Ik hoop dat hij snel naar huis mag. Ga jij eerst maar 's lekker slapen in ieder geval!
Gast- Gast
[quote="Supertalentje"]Jeetje wat lief en zoveel reacties!
Edit: ik ben echt doodeerlijk, maar het is echt een knapperd! Ik plaats snel ff een foto![/quote]
Het is toch allemaal wat! Als je even uit wil razen, je weet me te vinden he, ik ben continu bereikbaar! En kan me enigszins voorstellen hoe die trein en die vrachtwagen voelen
Edit: ik ben echt doodeerlijk, maar het is echt een knapperd! Ik plaats snel ff een foto![/quote]
Het is toch allemaal wat! Als je even uit wil razen, je weet me te vinden he, ik ben continu bereikbaar! En kan me enigszins voorstellen hoe die trein en die vrachtwagen voelen
Gast- Gast
Gefeliciteerd meid! Hopelijk komt je zoon snel thuis en kan het genieten beginnen
Gast- Gast
Ooh Supertalentje, wat verdrietig dat jullie zoontje nog in het ziekenhuis moet blijven! Hopelijk kan je een beetje bijslapen deze week en dan een mooie gezonde baby mee naar huis nemen.
En ik ben natuurlijk heeeeeel nieuwsgierig naar hoe knap hij dan wel niet is!
En ik ben natuurlijk heeeeeel nieuwsgierig naar hoe knap hij dan wel niet is!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera!!!! Truestar heeft een zoon!!! + FOTO
» Hoera, de zoon van Floor is 1 jaar!
» Hoera Lindsya haar zoon is jarig
» Hoera, de zoon van Stuiterbal is jarig vandaag!
» Joran van der Sloot heeft een zoon...
» Hoera, de zoon van Floor is 1 jaar!
» Hoera Lindsya haar zoon is jarig
» Hoera, de zoon van Stuiterbal is jarig vandaag!
» Joran van der Sloot heeft een zoon...
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: