Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een ellendige afsluiting van 2011.

+2
Joli86
ShallY
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat een ellendige afsluiting van 2011. Empty Wat een ellendige afsluiting van 2011.

Bericht  ShallY vr 30 dec 2011 - 23:32

Ik ben zo kwaad op die inbreker die gisteren heeft huisgehouden in het huis van mijn zus en dr vriend.
Ze waren een dagje weg, komen thuis en alles ligt overhoop. Er was ingebroken.
Laptop weg, de Wii en spelletjes en mp-3 spelers. Van onder tot boven is hij geweest. Waarschijnlijk maar 1 omdat hij via het raampje boven de deur in de woonkamer is binnengekomen en er ook zo weg is gegaan terwijl de sleutel van de achterdeur erop stond.
En het ergste is gewoon dat alle foto's van haar bevalling van vorige week erop stonden en die dus weg zijn. Dat vind ze gewoon het ergste. Ze had gelukkig wel wat foto's van haar pasgeboren zoontje op een usb gezet, alleen niet van de bevalling.
En het besef dat er iemand aan haar spullen heeft gezeten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een ellendige afsluiting van 2011. Empty Re: Wat een ellendige afsluiting van 2011.

Bericht  Joli86 vr 30 dec 2011 - 23:35

Das inderdaad een vervelende afsluiter! En balen zeg van die foto's die weg zijn...
Heel veel sterkte voor je zus en dr vriend! hug
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Wat een ellendige afsluiting van 2011. Empty Re: Wat een ellendige afsluiting van 2011.

Bericht  mzcharlotte za 31 dec 2011 - 0:07

Wat naar, lijkt me naast brand echt het ergste wat je kan overkomen. Veel sterkte voor je zus en familie, en met het geregel.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Eris za 31 dec 2011 - 0:11

Jeetje dat is inderdaad een vervelende afsluiting van het jaar. Alle emotionele waardevolle foto's en spullen die weg zijn lijkt mij vreselijk. Hopelijk gaat de afwikkeling met de verzekering voorspoedig en voelen ze zich snel weer veilig in hun eigen huis.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:37

Dat is idd erg zeg! Zeker die foto's, die zijn mij ook zo dierbaar! Vreselijk voor ze dat die nu weg zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:39

Dat is inderdaad een roteinde van het jaar! Vooral vanwege die foto's met emotionele waarde. Hopelijk voelen ze zich snel weer veilig in het huis en levert de aangifte wat op...

Gast
Gast

Bericht  Curious za 31 dec 2011 - 0:40

Poeh he... ben je net bevallen en dan gebeurd dit!! Verschrikkelijk wat een rotsituatie!! Snap goed dat je heeeeel boos bent!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Jezzie za 31 dec 2011 - 1:08

Dat is inderdaad geen leuk einde van het jaar. Niet leuk dat ze die foto's nu niet meer heeft! Snap goed dat je daar boos om bent!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  ShallY za 31 dec 2011 - 1:29

de politie was er gisteren binnen 10 minuten maar zeiden ook dat ze er niet veel mee konden doen. De recherche is vanmorgen wel langs geweest om sporen te zoeken. En die was er..een hoofdafdruk op het raam. Daar hebben ze dna van genomen. Waarschijnlijk gebeurd er verder niks mee maar toch netjes dat ze gekomen zijn. Overigens heeft de politie gisteren geen buurtonderzoek gedaan, terwijl dat wel zou moeten, zei de recherche.

Ze hadden vannacht bijna niet geslapen en mn zus durfde in eerste instantie niet eens naar de wc.

Sorry trouwens dat ik niet eens over mezelf post maar over mijn zus maar ik ben echt kwaad en verdrietig dat ze hun dierbare foto's kwijt zijn.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: