In 2012 ga ik... (vragenlijstje)
+49
Aggi
Nora
CCC
Antibes
BJA
Zonnetje
luenca
Niene
Sterre
nina
Caresses
Curious
Fayebella
Alex
Rann
bolus26
Okidoki
_Lacey_
GeKKiE
ladycat
Chocolate Cookie
Inge
Lady4
Merai
Bacio
mzcharlotte
Cheesegirl
Esperanza
RioolSpook
Oasis
Starla
M_as
RYW
Snack a Jack
Liz
Jeanette
Teddyaapje
Kabouter
Highway
JD
Blond
Hoochie
Evalynn
Roxi3
applestar
Toet
TGR
Stuiterbal
Lejow
53 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: In 2012 ga ik... (vragenlijstje)
Toet schreef:TGR schreef:FORUMELEREN!! You just made my day
Ik weet natuurlijk niet wat er is voorgevallen dat je het zo stellig uitsluit, maar ik vind het een gewaagde uitspraak. Ik sluit zelf niets meer uit tegenwoordig.
Whaha
Er is voor mij genoeg voorgevallen om deze beslissing te maken en ik hoop dat ik bij dat standpunt kan blijven.
Zoals ik heb gelezen is ze iig niet lief voor je!
Gast- Gast
Zeker: Meer op mijn uitgaven gaan letten
Misschien: Samen met mijn vriend een huis kopen (en anders wordt het 2013)
Nooit (meer): Door mijn ex zo verschrikkelijk gaan twijfelen aan mijn huidige relatie
Misschien: Samen met mijn vriend een huis kopen (en anders wordt het 2013)
Nooit (meer): Door mijn ex zo verschrikkelijk gaan twijfelen aan mijn huidige relatie
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Zusje schreef:Zeker: Mijn best doen op mijn werk
Misschien: Weer naar Namibië
Nooit (meer): Sex hebben met de buurman
Hebben we dit allemaal gelezen!!!!
Ik wel.
Ik quote het nog maar een keer extra.
Gast- Gast
]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Misschien: een leuke man ontmoeten
Nooit (meer): iets met die mongool doen waarmee ik in het voorjaar zat te klooien. Gelukkig is hij geëmigreerd naar Den Haag.
Nooit (meer): iets met die mongool doen waarmee ik in het voorjaar zat te klooien. Gelukkig is hij geëmigreerd naar Den Haag.
Laatst aangepast door _Chance op vr 30 dec 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Zeker: meer proberen te genieten van het leven en alle mensen in mijn leven!
Misschien: zwanger worden (en dan ook in 2012 nog bevallen?) en op zoek naar een baan waar ik echt gelukkig van word.
Nooit (meer): mijn humeur laten verpesten door collega's en door mijn werk wat ik zat ben.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zeker: trouwen
Misschien: zwanger worden
Nooit (meer): naar een wokrestaurant
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Gast- Gast
Highway schreef:Zeker: trouwen
Wrom niet??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zeker: meer aan mezelf denken.
Misschien: een paar leuke vakanties/uitstapjes plannen.
Nooit (meer): over me heen laten lopen.
Misschien: een paar leuke vakanties/uitstapjes plannen.
Nooit (meer): over me heen laten lopen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Een Mongool is gewoon iemand uit Mongolië. Ik vind het een beetje discriminatie om te stellen dat iedereen uit Mongolië een verstandelijke beperking heeft.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Zucht.
Blond- Lady Post-a-lot
June schreef:Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Een Mongool is gewoon iemand uit Mongolië. Ik vind het een beetje discriminatie om te stellen dat iedereen uit Mongolië een verstandelijke beperking heeft.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
June schreef:Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Het is dat ik je graag mag. Overigens heb ik geen problemen met vriendschappen met mensen met een verstandelijke beperking, of mensen uit Mongolië!
Gast- Gast
Sja, jij begon wel een beetje met je woordkeuze natuurlijk._Chance schreef:Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Zucht.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Zusje schreef:Zeker: Mijn best doen op mijn werk
Ik wel.
Bedankt, ik ga me er echt wel aan houden heur .
En Mongolië, wil ik ook zo graag heen! Zijn ze daar allemaal verstandelijk beperkt? Zou graag die Mongool ontmoeten, als hij toch in Den Haag woont...
Gast- Gast
Zeker: Afstuderen en solliciteren.
Misschien: Een baan vinden.
Nooit (meer): Op vakantie zonder Europa service op de auto
Misschien: Een baan vinden.
Nooit (meer): Op vakantie zonder Europa service op de auto
Gast- Gast
Ja dat klopt. Maar ik neem aan dat iedereen hier toch wel kan begrijpen wat ik daarmee bedoel.Smikkell schreef:Sja, jij begon wel een beetje met je woordkeuze natuurlijk._Chance schreef:Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Zucht.
Blond- Lady Post-a-lot
Haha Chipp, klinkt als een harde les die je geleerd hebt .
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha Chipp, klinkt als een harde les die je geleerd hebt .
Haha, ja, gelukkig is een groot deel van de kosten opgevangen door de reisverzekering. Onze auto staat echter op een Frans autokerkhof. (Al vermoed ik dat de garage hem eerst nog flink gestript heeft.) en we waren na 3 dagen weer thuis.
Gast- Gast
Zusje schreef:June schreef:Smikkell schreef:Zusje schreef:Zeker: Mijn best doen op mijn werk
Ik wel.
Bedankt, ik ga me er echt wel aan houden heur .
En Mongolië, wil ik ook zo graag heen! Zijn ze daar allemaal verstandelijk beperkt? Zou graag die Mongool ontmoeten, als hij toch in Den Haag woont...
Graag gedaan!
In Mongolië wonen net als hier erg veel slimme (en erg veel domme) mensen zover ik weet. Volgens mij hebben veel van hen uiterlijke kenmerken van mensen met het syndroom van Down.
Smik, ik mag jou ook graag .
Gast- Gast
_Chance schreef:Ja dat klopt. Maar ik neem aan dat iedereen hier toch wel kan begrijpen wat ik daarmee bedoel.Smikkell schreef:Sja, jij begon wel een beetje met je woordkeuze natuurlijk._Chance schreef:Smikkell schreef:Ik vind het sowieso niet kunnen dat mensen met een gezond verstand 'iets doen' met mensen met een verstandelijke beperking. Ongelijkwaardige relatie._Chance schreef:]Zeker: Op vakantie naar Curaçao en werken bij mijn oude werkgever
Zucht.
Ik zou alleen nooit het woord 'mongool' gebruiken.
Gast- Gast
Zeker: afstuderen en een baan zoeken.
Misschien: een baan vinden en een huis kopen.
Nooit (meer): mijn moeder spreken, net als TGR, niet om zielig te zijn, maar een andere echte zekerheid kan ik niet bedenken.
Misschien: een baan vinden en een huis kopen.
Nooit (meer): mijn moeder spreken, net als TGR, niet om zielig te zijn, maar een andere echte zekerheid kan ik niet bedenken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Zeker: Naar Oostenrijk en Kroatië.
Misschien: Een bad in de badkamer laten plaatsen.
Nooit (meer): Een dag niet proberen te genieten.
Misschien: Een bad in de badkamer laten plaatsen.
Nooit (meer): Een dag niet proberen te genieten.
Gast- Gast
Wat zijn erveel meiden die ook gaan afstuderen! Veel succes allemaal
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: