Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkouden en drinken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Verkouden en drinken

Bericht  Fearie do 29 dec 2011 - 19:29

Mijn zoontje is nu sinds zondag goed verkouden en heeft last van vastzittend slijm. Ben al druk in de weer met neusspray, bisolvon en luuf, het begint ook minder te worden.
Nu drinkt hij alleen al de hele week slecht uit de fles de laatste voeding, krijg er met 100 cc in. Deze week had ik gelukkig vrij, dus heb ik alle voedingen live gegeven maar vanaf maandag moet ik weer aan het werk.

Iemand tips om te zorgen dat hij toch genoeg drinken binnen krijgt over de hele dag?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Re: Verkouden en drinken

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 6:48

De neusspray ongeveer 5 minuten van te voren geven, zodat het neusje goed open is en ze goed kunnen drinken wil wel eens helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Re: Verkouden en drinken

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 7:34

De huisarts gaf hier het advies om echt flink te spoelen met zout water. Heel zielig, maar het werkt wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Re: Verkouden en drinken

Bericht  Fearie za 31 dec 2011 - 5:06

Stofzuiger schreef:De huisarts gaf hier het advies om echt flink te spoelen met zout water. Heel zielig, maar het werkt wel.

En hoe doe je dat spoelen dan precies?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Re: Verkouden en drinken

Bericht  Parisienne za 31 dec 2011 - 7:33

Je kan ook van die flacons met daarin een zoutoplossing kopen, van Daro als ik het goed heb. De zoutoplossing in het neusje laten druppelen. Ze vinden het vaak erg vervelend, maar het hielp hier wel goed toen N. klein was. Na een paar minuten kan je ze weer rechtop houden (niet veel eerder, dan loopt het er gauw uit en heeft het weinig tijd om alles op te lossen) en zodra het neusje vrij is de fles geven.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkouden en drinken Empty Re: Verkouden en drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum