Verkouden en drinken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verkouden en drinken
Mijn zoontje is nu sinds zondag goed verkouden en heeft last van vastzittend slijm. Ben al druk in de weer met neusspray, bisolvon en luuf, het begint ook minder te worden.
Nu drinkt hij alleen al de hele week slecht uit de fles de laatste voeding, krijg er met 100 cc in. Deze week had ik gelukkig vrij, dus heb ik alle voedingen live gegeven maar vanaf maandag moet ik weer aan het werk.
Iemand tips om te zorgen dat hij toch genoeg drinken binnen krijgt over de hele dag?
Nu drinkt hij alleen al de hele week slecht uit de fles de laatste voeding, krijg er met 100 cc in. Deze week had ik gelukkig vrij, dus heb ik alle voedingen live gegeven maar vanaf maandag moet ik weer aan het werk.
Iemand tips om te zorgen dat hij toch genoeg drinken binnen krijgt over de hele dag?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verkouden en drinken
De neusspray ongeveer 5 minuten van te voren geven, zodat het neusje goed open is en ze goed kunnen drinken wil wel eens helpen.
Gast- Gast
De huisarts gaf hier het advies om echt flink te spoelen met zout water. Heel zielig, maar het werkt wel.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:De huisarts gaf hier het advies om echt flink te spoelen met zout water. Heel zielig, maar het werkt wel.
En hoe doe je dat spoelen dan precies?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan ook van die flacons met daarin een zoutoplossing kopen, van Daro als ik het goed heb. De zoutoplossing in het neusje laten druppelen. Ze vinden het vaak erg vervelend, maar het hielp hier wel goed toen N. klein was. Na een paar minuten kan je ze weer rechtop houden (niet veel eerder, dan loopt het er gauw uit en heeft het weinig tijd om alles op te lossen) en zodra het neusje vrij is de fles geven.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Verkouden
» Verkouden & neusspray
» zwemmen en verkouden
» verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten
» Verkouden en (niet) slapen.
» Verkouden & neusspray
» zwemmen en verkouden