Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interieurstyliste

4 plaatsers

Ga naar beneden

Interieurstyliste Empty Interieurstyliste

Bericht  meisjesmama do 29 dec 2011 - 11:01

Heeft er iemand van jullie ervaring met een interieurstyliste of is dit van beroep?
Wij zijn in de overweging om iemand in te schakelen. Ze is vanavond langs geweest en we hebben een goed gevoel over het gesprek maar het kostenplaatje wat er aan hangt daar twijfelen we nog wel over.
Dus vandaar mijn vraag heeft er iemand ervaring of is dit van beroep?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interieurstyliste Empty Re: Interieurstyliste

Bericht  JD do 29 dec 2011 - 11:06

ik ben het niet van beroep, maar heb wel lang getwijfeld (en twijfel af en toe nog steeds) om de opleiding alsnog te gaan doen. reden dat ik het telkens maar weer niet doe, is omdat ik denk dat er weinig vraag naar is in deze tijden....

maar kun je anders geen foto's van je interieur op t forum zetten? en daarbij de wens wat je wil? misschien kunnen wij je een eind op weg helpen? of is het zó drastisch dat je het alleen door een interieusstyliste wilt laten doen?

ik wordt wel standaard door vrienden met nieuwe huizen ingezet als "interieurstyliste" maar dat zegt niks haha! Komt ook vaak genoeg voor dat mensen zo'n andere smaak hebben, waardoor ik het ook wel eens lastig vind....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Plien84 do 29 dec 2011 - 19:24

JaneDoe schreef:ik ben het niet van beroep, maar heb wel lang getwijfeld (en twijfel af en toe nog steeds) om de opleiding alsnog te gaan doen. reden dat ik het telkens maar weer niet doe, is omdat ik denk dat er weinig vraag naar is in deze tijden....