Goeie horrorfilms
+7
Jeanette
Highway
Droopy28
Plien84
Beachgirl
marjoleinnn
Pannetoet
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goeie horrorfilms
Hoi dames..!
Mijn vriendin en ik willen wel eens weer een vreselijk enge horrorfilm kijken.. Ik heb er al vrij veel gezien maar misschien weten jullie nog goeie, enge horrors dus brand los! Iets in de trant van Gothika bijvoorbeeld..
Mijn vriendin en ik willen wel eens weer een vreselijk enge horrorfilm kijken.. Ik heb er al vrij veel gezien maar misschien weten jullie nog goeie, enge horrors dus brand los! Iets in de trant van Gothika bijvoorbeeld..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goeie horrorfilms
Ik vond insidious wel leuk! Heb er nog veel meer gezien maarja ik vergeet altijd namen dus dat is niet echt handig (a)
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Insidious heb ik al gezien..
Pannetoet- Kletskop
paranormal activity en dan alle delen achter elkaar kijken...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Dat is juist het vervelende.. wij hebben echt al heel veel films gezien Paranormal Activity dus ook.. maar wel heel lief voor het meedenken! Voor vanavond word het waarschijnlijk iets minder eng: Shark Night & Hidden..
Maar tips mogen nog steeds gegeven worden!
Wat is trouwens een hele enge vond was Gothika..! Eigenlijk alle films met geesten en zulk soort dingen haha..
Zoals Saw/Wrong turn vind ik niet eng maar eerder smerig..
Maar tips mogen nog steeds gegeven worden!
Wat is trouwens een hele enge vond was Gothika..! Eigenlijk alle films met geesten en zulk soort dingen haha..
Zoals Saw/Wrong turn vind ik niet eng maar eerder smerig..
Pannetoet- Kletskop
Ik blijf the blair witch project geweldig vinden!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Case 39
Don't let him in
Drag me to hell
el Orfanato
Darkness falls
Stir of echoes
Mirrors 1 en 2
Messengers
Unrest
Om maar eens wat te noemen
Don't let him in
Drag me to hell
el Orfanato
Darkness falls
Stir of echoes
Mirrors 1 en 2
Messengers
Unrest
Om maar eens wat te noemen
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Haute tension/high tension
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Plien84 schreef:Ik blijf the blair witch project geweldig vinden!
Haha ja en vooral toen ik nog geloofde toen ie net uit was dat het waar gebeurd was. Ik scheet toen bijna zeven kleuren stront toen ik hem keek haha.
Hostel is voor de die-hards, die vond ik zooooo smerig!
Verder heb je nog;
The Descent
Texas Chainsaw Massacre
The Ring
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
The fourth kind.
Children of the corn, oud maar vind ze eng, die durf ik dus echt niet alleen te kijken.
The Omen. Wel de oude, is ook in nieuwe versie namelijk.
The Shining, die zou ik nog vergeten.
Children of the corn, oud maar vind ze eng, die durf ik dus echt niet alleen te kijken.
The Omen. Wel de oude, is ook in nieuwe versie namelijk.
The Shining, die zou ik nog vergeten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hostel 1 en 2 zijn mij net iets te hard, maar vind ze erg in het straatje van saw en wrong turn staan. Hard en ziek!
Caramba- Ratel
Devil
I spit on your grave
Captivity
Room 6
The killing Room
The Tunnel
Grave Encounters
Asylum
Pathology
All the boys love Mandy Lane
Evidence
Prowl
Primal
Respire
Don't be afraid of the dark
The resident
Chloé
Heb je hier wat aan? Je kan altijd eerst de trailer(s) checken op youtube, maar ik doe dat meestal niet. Soms geeft het zoveel van de film weg. Je kan ook gewoon ff kort op moviemeter ofzo lezen waar het ongeveer over gaat.
I spit on your grave
Captivity
Room 6
The killing Room
The Tunnel
Grave Encounters
Asylum
Pathology
Evidence
Prowl
Primal
Respire
The resident
Chloé
Heb je hier wat aan? Je kan altijd eerst de trailer(s) checken op youtube, maar ik doe dat meestal niet. Soms geeft het zoveel van de film weg. Je kan ook gewoon ff kort op moviemeter ofzo lezen waar het ongeveer over gaat.
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Hostel 1 en 2 zijn mij net iets te hard, maar vind ze erg in het straatje van saw en wrong turn staan. Hard en ziek!
Ik vond ze wel meevallen. Hostel 3 is trouwens echt heel slecht. Geen aanrader.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Spetterdespat schreef:Hostel 1 en 2 zijn mij net iets te hard, maar vind ze erg in het straatje van saw en wrong turn staan. Hard en ziek!
Ik vond ze wel meevallen. Hostel 3 is trouwens echt heel slecht. Geen aanrader.
Ik zeg niet dat ik ze vind tegenvallen. Hostel 3 heb ik niet gezien. 1 en 2 meerdere malen. Maar vind ze hard en ziek. Hard hoe de mensen op brute wijzer worden aangepakt, ziek door de bedenkers van de film. Maar dat vind ik dus ook bij Saw, vind ze daarom echt niet minder ofzo.
(Misschien heb ik zelf ook wel een zieke gedachte gang? )
Caramba- Ratel
Hahaha dat laatste vraag ik me ook wel eens af. Ik heb alle Saw films gezien en hoe ziek en ranzig ook, heb er geen minuut minder om geslapen
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Hahaha dat laatste vraag ik me ook wel eens af. Ik heb alle Saw films gezien en hoe ziek en ranzig ook, heb er geen minuut minder om geslapen
Ik weet niet meer welk deel het van Saw was, zat in de bios, werd een donkere man in een martelbank gezet, zaal was stil, ik zat op het puntje van mijn stoel en zei iets te luid: hij lijkt nu wel een wokkel...oeps
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Tea-Leaf schreef:Hahaha dat laatste vraag ik me ook wel eens af. Ik heb alle Saw films gezien en hoe ziek en ranzig ook, heb er geen minuut minder om geslapen
Ik weet niet meer welk deel het van Saw was, zat in de bios, werd een donkere man in een martelbank gezet, zaal was stil, ik zat op het puntje van mijn stoel en zei iets te luid: hij lijkt nu wel een wokkel...oeps
Ik weet precies welke scéne je bedoeld. Hij leek idd wel een wokkel heheh
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Devil
I spit on your grave
Captivity
Room 6
The killing Room
The Tunnel
Grave Encounters
Asylum
Pathology
Evidence
Prowl
Primal
Respire
The resident
Chloé
Jaa daar heb ik zeker wat aan.. dankjewel!! De dikgedrukte heb ik gezien en Room 6 weet ik niet zeker..
Drag me to hell heb ik al gezien En alle delen van hostel ook al.. Mijn broertje kwam net met ´Don´t let him in´ aan.. die zag ik hier ook ergens voorbij komen maar op de één of andere manier komt de titel mij heel bekend voor
Oja ´Hidden´ is ook een leuke film! Niet supereng maar sommige stukjes zijn wel spannend! En ´Shark Night´ is totaal niet eng haha..
Pannetoet- Kletskop
Ik vond 'The Excorcism of Emily Rose' echt doodeng. De helft van de tijd zie je alleen maar rechtbankbeelden, maar de scenes díe je ziet van de bezeten Emily Rose zijn echt gruwelijk. Ze laten ook een geluidsopname horen van de duivelsuitdrijving waarvan ze zeggen dat die echt is.
Gast- Gast
Verder nog:
Drag me to hell
1408
A haunting in Connecticut
The Blair Witch project
The Amityvill horror
The Wicker Man
Drag me to hell
1408
A haunting in Connecticut
The Blair Witch project
The Amityvill horror
The Wicker Man
Gast- Gast
Dankje! Maaaaar je raad het vast al.. die heb ik ook al gezien En The Exorcism of Emily Rose ook..
Pannetoet- Kletskop
Heb je alle films in het lijstje al gezien? Damn you must be a horror fan!
Gast- Gast
Zelda schreef:Heb je alle films in het lijstje al gezien? Damn you must be a horror fan!
Haha ik vind horrors echt geweldig! Ik heb echt een tijd gehad dat ik meerdere horrors per week keek.. toen had ik er ineens genoeg van en keek ik gewoon comedie´s etc.. en nu vind ik horrors weer heel leuk! Alleen een nadeel dat ik er al superveel gezien en meestal ook wel weet wat er ongeveer gaat gebeuren haha.. » vaak in het donker, groot verlaten landhuis, ze gaan alleen op pad, ze gaan ergens naar binnen blablabla
Pannetoet- Kletskop
El Orfanato vind ik goed. Japanse horrors (maar dan wel de Japanse met ondertitels, niet de Amerikaanse remakes) zoals the ring, the eye, the grudge, dark water etc. ben ik ook fan van.
Heb je the Human Centipede al gezien? En REC?
Heb je the Human Centipede al gezien? En REC?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goeie lippenbalsem
» Goeie simlockvrije telefoon gezocht
» Goeie hairspray?
» goeie koekjestrommel
» Goeie maandag moooooooorgen!
» Goeie simlockvrije telefoon gezocht
» Goeie hairspray?
» goeie koekjestrommel
» Goeie maandag moooooooorgen!