Kinderwagenvraagje
+8
Liadan
Bruintje Beer
Usje
Tania
Happydobby
koNijntje
chipa
-Ieniemienie-
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderwagenvraagje
We hebben nu een quinny speedy xs maar willen voor T nu toch voor een andere wagen gaan kijken.
Omdat tijn erg groot is, en de wagenbak van de quinny niet zo groot. En ik vind hem veel te jong om hem al in de wandelwageninzet te doen.
Dus heb ik wat vraagjes:
- Welke wagen heb jij?
- Hoe groot is de wagenbak?
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast?
- Kan de wandelinzet ook naar je toe?
- Kan de wandelwagen in ligstand?
- Hoe bevalt de agen verder?
- Hoe duur was de wagen?
Omdat tijn erg groot is, en de wagenbak van de quinny niet zo groot. En ik vind hem veel te jong om hem al in de wandelwageninzet te doen.
Dus heb ik wat vraagjes:
- Welke wagen heb jij?
- Hoe bevalt de agen verder?
- Hoe duur was de wagen?
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kinderwagenvraagje
- Welke wagen heb jij? Maxi cosi Mura 3
- Hoe groot is de wagenbak? Groot!
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Zeker tot 5 maanden (F is lang)
- Kan de wandelinzet ook naar je toe? Ja
- Kan de wandelwagen in ligstand? Ja
- Hoe bevalt de agen verder? Super!
- Hoe duur was de wagen? Tweedehands via mp incl cabriofix 250,-
- Hoe groot is de wagenbak? Groot!
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Zeker tot 5 maanden (F is lang)
- Hoe bevalt de agen verder? Super!
- Hoe duur was de wagen? Tweedehands via mp incl cabriofix 250,-
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
- Welke wagen heb jij?
maxi cosi mura 4
ik vind 'm lekker ruim
t. ligt er nu nog in en is 68cm, merk dat hij nu wel klein begint te worden, vooral als we op bezoek zijn en hij er met slaapzak een in ligt
ja
ja
- Hoe bevalt de wagen verder?
heerlijke wagen!
- Hoe duur was de wagen?
nieuw is ie duur maar 2ehands vast voor een mooi prijsje te krijgen
maxi cosi mura 4
ik vind 'm lekker ruim
t. ligt er nu nog in en is 68cm, merk dat hij nu wel klein begint te worden, vooral als we op bezoek zijn en hij er met slaapzak een in ligt
ja
ja
heerlijke wagen!
- Hoe duur was de wagen?
nieuw is ie duur maar 2ehands vast voor een mooi prijsje te krijgen
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
We hebben nu een quinny speedy xs maar willen voor T.ijn nu toch voor een andere wagen gaan kijken.
Omdat tijn erg groot is, en de wagenbak van de quinny niet zo groot. En ik vind hem veel te jong om hem al in de wandelwageninzet te doen. Ook willen we er niet teveel aan uitgeven. (€200 a €300, nieuw of 2de hands)
Dus heb ik wat vraagjes:
- Welke wagen heb jij? Safety first (onderdeel van maxi cosi)
- Hoe groot is de wagenbak? 75 cm, M. is nu 5maanden en past er nog met gemak in.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? 6 maanden gaat zeker wel lukken
- Kan de wandelinzet ook naar je toe?ja
- Kan de wandelwagen in ligstand?ja
- Hoe bevalt de wagen verder?prima, hij is helemaal in te klappen in tegenstelling tot de mura
- Hoe duur was de wagen?200 euro bij babydump.
Omdat tijn erg groot is, en de wagenbak van de quinny niet zo groot. En ik vind hem veel te jong om hem al in de wandelwageninzet te doen. Ook willen we er niet teveel aan uitgeven. (€200 a €300, nieuw of 2de hands)
Dus heb ik wat vraagjes:
- Welke wagen heb jij? Safety first (onderdeel van maxi cosi)
- Hoe groot is de wagenbak? 75 cm, M. is nu 5maanden en past er nog met gemak in.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? 6 maanden gaat zeker wel lukken
- Kan de wandelinzet ook naar je toe?ja
- Kan de wandelwagen in ligstand?ja
- Hoe bevalt de wagen verder?prima, hij is helemaal in te klappen in tegenstelling tot de mura
- Hoe duur was de wagen?200 euro bij babydump.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:- Hoe bevalt de wagen verder?prima, hij is helemaal in te klappen in tegenstelling tot de mura
Hoe bedoel je dan helemaal in te klappen? De mura kan helemaal plat als je wil (en eventueel de wielen er nog af).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
- Welke wagen heb jij? Mutsy Slider
- Hoe groot is de wagenbak? Volgens mij 80 cm. Erg groot in ieder geval.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? De oudste tot bijna 7 maanden en de jongste ligt er nu nog heerlijk in.- -Kan de wandelinzet ook naar je toe? Ja hoor.
- Kan de wandelwagen in ligstand? Ja.
- Hoe bevalt de agen verder? Het is een heerlijke wagen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de veel te kleine boodschappenmand onderin.
- Hoe duur was de wagen? Ik weet het niet meer precies. Volgens mij iets van 600 euro.
- Hoe groot is de wagenbak? Volgens mij 80 cm. Erg groot in ieder geval.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? De oudste tot bijna 7 maanden en de jongste ligt er nu nog heerlijk in.- -Kan de wandelinzet ook naar je toe? Ja hoor.
- Kan de wandelwagen in ligstand? Ja.
- Hoe bevalt de agen verder? Het is een heerlijke wagen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de veel te kleine boodschappenmand onderin.
- Hoe duur was de wagen? Ik weet het niet meer precies. Volgens mij iets van 600 euro.
Usje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11
Ja ik begrijp deze ook niet!!Tania schreef:Happydobby schreef:- Hoe bevalt de wagen verder?prima, hij is helemaal in te klappen in tegenstelling tot de mura
Hoe bedoel je dan helemaal in te klappen? De mura kan helemaal plat als je wil (en eventueel de wielen er nog af).
Mijn Mura past helemaal in mijn koffebak van mijn kleine auto. Met kinderwagenbak er dan ook al bij.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Welke wagen heb jij?
maxi cosi mura 4
Heel erg ruim.
S. heeft er tot ruim 8 maanden in gelegen. D. ligt er nu ook nog in
ja
ja
Super wagen
- Hoe duur was de wagen?
nieuw is ie duur maar ik heb hem gekregen. Maar op marktplaats staan er volgens mij wel veel.
maxi cosi mura 4
Heel erg ruim.
S. heeft er tot ruim 8 maanden in gelegen. D. ligt er nu ook nog in
ja
ja
Super wagen
- Hoe duur was de wagen?
nieuw is ie duur maar ik heb hem gekregen. Maar op marktplaats staan er volgens mij wel veel.
Bruintje Beer- Kletskop
Tania schreef:Happydobby schreef:- Hoe bevalt de wagen verder?prima, hij is helemaal in te klappen in tegenstelling tot de mura
pas ging ik met een vriendin op pad en ze klapte het als een vierkant in, ze heeft de mura4. Ik vroeg of het niet platter kon maar dat niet vlgs haar. Maar dan weet ik het verder ook niet haha.
Happydobby- Ratel
- Welke wagen heb jij? Een bugaboo cameleon
- Hoe groot is de wagenbak? De binnenkant van de reiswieg is ongeveer 75 cm.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Kian kon er tot 6 maanden in en toen werd het krap.
- Kan de wandelinzet ook naar je toe? ja
- Kan de wandelwagen in ligstand? ja, de benen liggen dan niet helemaal plat, de rest wel.
- Hoe bevalt de wagen verder? Heel erg goed, hij rijdt ontzettend fijn en ik zou geen andere wagen willen.
- Hoe duur was de wagen? Ver boven je budget (800 euro nieuw geloof ik), maar 2ehands is ie misschien wel aan te komen voor het budget dat je in gedachten hebt.
- Hoe groot is de wagenbak? De binnenkant van de reiswieg is ongeveer 75 cm.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Kian kon er tot 6 maanden in en toen werd het krap.
- Kan de wandelinzet ook naar je toe? ja
- Kan de wandelwagen in ligstand? ja, de benen liggen dan niet helemaal plat, de rest wel.
- Hoe bevalt de wagen verder? Heel erg goed, hij rijdt ontzettend fijn en ik zou geen andere wagen willen.
- Hoe duur was de wagen? Ver boven je budget (800 euro nieuw geloof ik), maar 2ehands is ie misschien wel aan te komen voor het budget dat je in gedachten hebt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
299 nieuw met autostoel, bak en wageninzet-Ieniemienie- schreef:We hebben nu een quinny speedy xs maar willen voor T.ijn nu toch voor een andere wagen gaan kijken.
Dus heb ik wat vraagjes:
- Welke wagen heb jij? Topmark
- Hoe groot is de wagenbak? Niet heel groot, wisten we ook
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Tot half jaar ong, toen langzaam over naar wageninzet olatte stand
- Hoe bevalt de agen verder? Prima. makkelijk in te klappen en qua prijs goed te doen. Is maar net wat je gewend bent en van een wagen verwacht.
- Hoe duur was de wagen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben ook de Maxi Cosi Mura 4 en zijn heel tevreden! Het is een wat grotere wagen maar hij rijdt super! Is heel wendbaar, ik kan hem met één hand besturen, ook hoeken om en de stoep op of af. Ik weet niet hoe groot T.ijn is, maar N. past met haar 67+ cm nog in de wagenbak. Het is wel een dure wagen, maar ik ben er superblij mee en ik hoor eigenlijk nooit slechte verhalen over de MC Mura, hooguit dat hij, ook ingevouwen, wat groot is.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
T was een maand geleden al 62cm. En groeit, en groeit maar haha. Kingsize baby :p!Novalee schreef:Wij hebben ook de Maxi Cosi Mura 4 en zijn heel tevreden! Het is een wat grotere wagen maar hij rijdt super! Is heel wendbaar, ik kan hem met één hand besturen, ook hoeken om en de stoep op of af. Ik weet niet hoe groot T.ijn is, maar N. past met haar 67+ cm nog in de wagenbak. Het is wel een dure wagen, maar ik ben er superblij mee en ik hoor eigenlijk nooit slechte verhalen over de MC Mura, hooguit dat hij, ook ingevouwen, wat groot is.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
Welke wagen heb jij?
- Hoe groot is de wagenbak? Groot
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Ze heeft er tot 7maanden in gelegen, maar had er nog langer in kunnen liggen.
- Kan de wandelwagen in ligstand? JA, hij kan helemaal plat
- Hoe bevalt de agen verder? Super
- Hoe duur was de wagen?. Hij is duur in aanschaf, maar wij hebben hem ook gekregen dus kostte ons niks.
- Hoe groot is de wagenbak? Groot
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? Ze heeft er tot 7maanden in gelegen, maar had er nog langer in kunnen liggen.
- Kan de wandelwagen in ligstand? JA, hij kan helemaal plat
- Hoe bevalt de agen verder? Super
- Hoe duur was de wagen?. Hij is duur in aanschaf, maar wij hebben hem ook gekregen dus kostte ons niks.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
- Welke wagen heb jij? Momenteel de Phil & Teds Verve.
- Hoe groot is de wagenbak? We hebben geen ervaring met een baby in die wagen, maar ik weet wel dat daar meerdere mogelijkheden voor zijn. Hoe ruim dat allemaal is weet ik niet.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? -
- Kan de wandelinzet ook naar je toe? Nee.
- Kan de wandelwagen in ligstand? Die is wel iets verstelbaar maar niet in de ligstand.
- Hoe bevalt de agen verder? Heel goed, rijdt soepel, te gebruiken voor één en voor twee kindjes, klein in te klapen en het voorste zitje is heel lang te gebruiken, veel beenruimte.
- Hoe duur was de wagen?[/quote] Inclusief duozitje rond de 950 euro.
- Hoe groot is de wagenbak? We hebben geen ervaring met een baby in die wagen, maar ik weet wel dat daar meerdere mogelijkheden voor zijn. Hoe ruim dat allemaal is weet ik niet.
- Tot hoelang heeft jullie kleine erin gepast? -
- Kan de wandelinzet ook naar je toe? Nee.
- Kan de wandelwagen in ligstand? Die is wel iets verstelbaar maar niet in de ligstand.
- Hoe bevalt de agen verder? Heel goed, rijdt soepel, te gebruiken voor één en voor twee kindjes, klein in te klapen en het voorste zitje is heel lang te gebruiken, veel beenruimte.
- Hoe duur was de wagen?[/quote] Inclusief duozitje rond de 950 euro.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zouden jullie voor mij op willen meten hoe de binnenmaten/matrasmaat is van je kinderwagenbak?
Zowel lengte als breedte.
Dan kan ik even kijken hoe groot de verschillen per bak zijn.
Zowel lengte als breedte.
Dan kan ik even kijken hoe groot de verschillen per bak zijn.
-Ieniemienie-- Kletskop
Mijn bak is L78 B36
Ik heb de safety first wagen.
Ik heb de safety first wagen.
Happydobby- Ratel
Onze wagen ligt in de grote auto dus kan hem niet opmeten aangezien mijn man weg is. En hij komt pas vanavond laat thuis.
Maar hebben zat mensen die een Mura hebben gereageerd. Dus mensen even die bak opmeten
Maar hebben zat mensen die een Mura hebben gereageerd. Dus mensen even die bak opmeten
Bruintje Beer- Kletskop
Onze reiswieg ligt op zolder, want wij gebruiken hem op dit moment niet meer. Als er vanavond nog geen mensen met MC Mura hebben gereageerd zal ik eens kijken voor je.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: