De klaagmuur
+15
IndianRose
Lotus
Tsjip
Nora
Suus
Minx
VeryCherry
Jeanette
tayce
Lejow
Roze Roos
Inge
Beachgirl
Cherique
silly-one
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De klaagmuur
Even een topic om te klagen over de kleine dingen in het leven
Ik baaaaal dat ik morgen met een uitzendkracht moet werken. Pff dan werk ik liever alleen, maar dat is praktisch bijna onmogelijk Ach, ik sla me er vast wel weer door!!
Ik baaaaal dat ik morgen met een uitzendkracht moet werken. Pff dan werk ik liever alleen, maar dat is praktisch bijna onmogelijk Ach, ik sla me er vast wel weer door!!
Gast- Gast
Re: De klaagmuur
Ik heb zin om straks lekker mijn bed in te duiken, maar moet nachtdienst draaien
Gast- Gast
Ik baal ervan dat ik had verwacht vandaag bij de dermatoloog te horen te krijgen wat ik nu in mijn armen en benen heb zitten. Maar hun weten het ook niet, ze hadden het nog nooit gezien. Dus i.p.v. een behandeling opstarten, zit ik nu met een hechting in mijn arm omdat ze een stukje weefsel hebben afgenomen om te onderzoeken.
Het is wel fijn dat ze iets gaan doen, maar ik kom daar omdat het jeukt en nu jeukt het maar kan ik niet krabben vanwege de hechting.
Het is wel fijn dat ze iets gaan doen, maar ik kom daar omdat het jeukt en nu jeukt het maar kan ik niet krabben vanwege de hechting.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nou heb je even? W. is gestopt met roken al 3 dagen en echt strontchagerijnig en helemaal nu zijn auto vanmiddag stuk gegaan is. Gelukkig is het 'maar' de accu, maar sjeeeeeez die had een humeur vanavond. Helemaal gezellig; ik ben ook gestopt met roken, maar heb nergens last van en daar kon hij niet zo om lachen
1 nadeel - Ik ben nu wel een chocoholic aan het worden.. :face:
1 nadeel - Ik ben nu wel een chocoholic aan het worden.. :face:
Gast- Gast
Ik baal ervan dat ik gisteren bij de neuroloog ben geweest en dat ze niet weten wat het is wat ik heb/had. Die onzekerheid is niet fijn en ik noem het beestje liever ook bij een naam. Verder baal ik ervan dat ik volgende week terug moet komen bij de huisarts en ik zeker al weet wat hij gaat zeggen, namelijk ook dat hij het niet weet. Nog 1 optie een EEG-scan, maar die willen ze me nog niet geven.
Ook baal ik ervan, dat ik een ander contract heb gekregen ivm mijn gezondheid. Dat het net allemaal voor mijn contractverlenging gebeurt is niet leuk.
*en nu hou ik op met klagen!*
Ook baal ik ervan, dat ik een ander contract heb gekregen ivm mijn gezondheid. Dat het net allemaal voor mijn contractverlenging gebeurt is niet leuk.
*en nu hou ik op met klagen!*
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal dat ik de rest van de week weer hard aan de bak moet, net nadat ik vandaag een heerlijk dagje Thermen gehad heb.
Maar eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen na zo'n heerlijke dag
Maar eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen na zo'n heerlijke dag
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik baal er van dat het op het moment chaos is op mijn werk. in 4 dagen tijd heb ik 50uur gewerkt. Van de 8 collega's zijn 3 collega's ziek en 1 nog met zwangerschapsverlof.
De groep is heel hectisch op het moment. Afgelopen vrijdag is het helemaal uit de hand gelopen op de groep. veel agressie, schijt hebben aan groepsleiding, boosheid, schelden etc etc... naja dat is kort samengevat
De groep is heel hectisch op het moment. Afgelopen vrijdag is het helemaal uit de hand gelopen op de groep. veel agressie, schijt hebben aan groepsleiding, boosheid, schelden etc etc... naja dat is kort samengevat
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben een muts! Ik wilde zoenen maar heb dat niet gedaan en dat is stom en nu baal ik van mezelf want voor het eerst in een hele lange tijd denk ik weer bij een jongen "wauw, jij bent leuk!"
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik baal van een een stomme collega. Woordenwisseling gehad vorige week, die nogal hoog op liep. Ik gisteren geprobeerd het uit de wereld te helpen, maar alles ligt aan mij (als in, ik heb een plaat voor mijn kop, ben dom dat ik het niet begrijp en moet situaties beter leren inschatten) en hij heeft niets fout gedaan....
Nou dan houdt het voor mij op hoor!!!
Nou dan houdt het voor mij op hoor!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik baal ervan dat ik zo'n pijn heb van mijn IVF punctie. Ik kan niet eens rechtop staan of lopen. Was er al bang voor, maar las voornamelijk verhalen dat het wel mee viel. Nou valt dat even tegen.. Hoop dat het in 1 keer raak is en dat ik noooooit meer zo'n stomme punctie hoef *duimduim*
Zo, dat was mijn geklaag voor vandaag.
Zo, dat was mijn geklaag voor vandaag.
Gast- Gast
Ik ga met je mee duimen Liva! Sterkte.
Ik baal dat ik steeds zo'n buikpijn heb, dat mijn darmen maar niet werken zoals dat zou moeten. En ik baal ook wel een beetje dat ik het lekkere warme bed uit moest vanochtend, straks de kou in. Brr!
Ik baal dat ik steeds zo'n buikpijn heb, dat mijn darmen maar niet werken zoals dat zou moeten. En ik baal ook wel een beetje dat ik het lekkere warme bed uit moest vanochtend, straks de kou in. Brr!
Gast- Gast
Livia, was dit al terugplaatsing? Sterkte, pijn lijkt me idd niet prettig!
Ik baal ook, ik ben zoooo moe.. en ik denk dat dat door de ontstekingsremmers komt die ik nu slik. Want naast dat ik nu moet revalideren van mijn knie operatie, heb ik weer een (kleine) complicatie te pakken: een geirriteerd/ontstoken kapsel... waarom kan er nooit iets in 1x goed gaan bij mij?!
Ik baal ook, ik ben zoooo moe.. en ik denk dat dat door de ontstekingsremmers komt die ik nu slik. Want naast dat ik nu moet revalideren van mijn knie operatie, heb ik weer een (kleine) complicatie te pakken: een geirriteerd/ontstoken kapsel... waarom kan er nooit iets in 1x goed gaan bij mij?!
Gast- Gast
ook ik kom hier ff klagen.
Ik baal ervan dat mijn hersenschudding nog steeds niet over is! Ben na anderhalve week nog steeds zo misselijk, duizelig en flinke koppijn wat steeds aan komt golven. Dalijk naar de dokter en eens horen wat hij zegt...
Ik baal ervan dat mijn hersenschudding nog steeds niet over is! Ben na anderhalve week nog steeds zo misselijk, duizelig en flinke koppijn wat steeds aan komt golven. Dalijk naar de dokter en eens horen wat hij zegt...
tayce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10
Ik baal omdat het team op mijn werk ook een bende op dit moment is. Iedereen is elkaar aan het commanderen om niks. Hoop dat snel weer de gezelligheid terug komt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb eigenlijk niks te klagen op dit moment. Oh wacht, toch wel. Een of andere randdebiel heeft het steuntje op mijn fiets voor de helft losgetrokken en daar ben ik niet zo blij mee...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik baal ook, en flink. Nouja eigenlijk ben ik meer boos en verdrietig over dingen waar ik nu tegen aanloop. En ben bang dat het niet 1,2,3 is opgelost.
Liva, spannend! Iedereen succes/sterkte met de baal momentjes.
Liva, spannend! Iedereen succes/sterkte met de baal momentjes.
Gast- Gast
Ik wil ff mijn frustratie over mijn slb'er uiten. We moeten op school achterlijk veel vrije studiepunten inleveren. In 4 jaar tijd in totaal 12. De 5 van het eerste jaar heb ik binnen. Zit inmiddels in het vierde jaar en het is voor het tweede jaar erg moeilijk om ze voor elkaar te krijgen. Dat zijn er dan maar 3 maar toch. (in het derde en vierde jaar kun je verdiepingsprogramma's volgen en dat levert makkelijk punten op.)
Nu had ik dus eindelijk mijn punten voor elkaar dacht ik. Loopt mijn slb'er te zeuren. Waarom wil ik 1 volledig punt voor de roparun?? nou uhm ben er misschien 3 dagen dag en nacht mee bezig. Nee daar krijg ik maar een halve voor.
Heb ik een regionale sportdag georganiseerd ben ik ik weet niet hoeveel uur mee kwijt geweest iig meer dan de 28 die voor 1 punt staat. Krijg ik er ook maar een halve voor. Ja het word je zo wel heel moeilijk gemaakt om af te studeren straks.
Nu had ik dus eindelijk mijn punten voor elkaar dacht ik. Loopt mijn slb'er te zeuren. Waarom wil ik 1 volledig punt voor de roparun?? nou uhm ben er misschien 3 dagen dag en nacht mee bezig. Nee daar krijg ik maar een halve voor.
Heb ik een regionale sportdag georganiseerd ben ik ik weet niet hoeveel uur mee kwijt geweest iig meer dan de 28 die voor 1 punt staat. Krijg ik er ook maar een halve voor. Ja het word je zo wel heel moeilijk gemaakt om af te studeren straks.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik baal omdat ik vanmorgen van de trap ben gevallen en nu niet naar stage kan/mag. En kan hier thuis ook niet veel doen, want wil mijn voet een beetje rust geven.
Gast- Gast
Nogal ja, en het is ook zooo saai. Maarr, ik heb weer wat in mijn hoofd zitten hoor, ik ga zo een stukje zwart/wit geblokt vinyl kopen voor in het toilet ^^
Ik heb niet zoveel te klagen eigenlijk.
Mijn vriend heeft een nieuwe baan, hij begint half december, totaal wat anders wat hij deed. En zomaar een werkgever die oprecht interesse toont! En dat is wel heel erg prettig!
Ik heb eindelijk mijn wazo gestort gekregen, dat komt ook wel even goed uit. Ze hadden voor de verandering weer eens een fout gemaakt bij het UWV.
We zijn gister bij de notaris geweest om testamenten op te laten stellen, meteen de voogdij voor de kinderen geregeld mocht wij komen te overlijden. Mijn verwekker meteen voor alles uitgesloten qua erfrecht, qua voogdij enz.
20 december gaan we geregistreerd parnterschap aan, en 30 november gaan we dan in "ondertrouw".
Lise heeft vrijdag en maandag vrij, dus hebben lang weekend.
Dus nee ik heb niks te klagen
Mijn vriend heeft een nieuwe baan, hij begint half december, totaal wat anders wat hij deed. En zomaar een werkgever die oprecht interesse toont! En dat is wel heel erg prettig!
Ik heb eindelijk mijn wazo gestort gekregen, dat komt ook wel even goed uit. Ze hadden voor de verandering weer eens een fout gemaakt bij het UWV.
We zijn gister bij de notaris geweest om testamenten op te laten stellen, meteen de voogdij voor de kinderen geregeld mocht wij komen te overlijden. Mijn verwekker meteen voor alles uitgesloten qua erfrecht, qua voogdij enz.
20 december gaan we geregistreerd parnterschap aan, en 30 november gaan we dan in "ondertrouw".
Lise heeft vrijdag en maandag vrij, dus hebben lang weekend.
Dus nee ik heb niks te klagen
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Nogal ja, en het is ook zooo saai. Maarr, ik heb weer wat in mijn hoofd zitten hoor, ik ga zo een stukje zwart/wit geblokt vinyl kopen voor in het toilet ^^
Niet die hele goedkope van de Leenbakker hè? Dat is zo dun en scheurt heel snel!
Gast- Gast
Ik baal een beetje omdat ik mijn gevoelens niet in bedwang kan houden...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Doedell schreef:CherrieLola schreef:Nogal ja, en het is ook zooo saai. Maarr, ik heb weer wat in mijn hoofd zitten hoor, ik ga zo een stukje zwart/wit geblokt vinyl kopen voor in het toilet ^^
Niet die hele goedkope van de Leenbakker hè? Dat is zo dun en scheurt heel snel!
Hmmm goed dat ik dat weet, want daar wilde ik inderdaad even gaan kijken...
Suus schreef:Ik baal een beetje omdat ik mijn gevoelens niet in bedwang kan houden...
Geloof het of niet, maar dit vraagt echt om uitleg..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: