Samsung galaxy s en yes forum?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Samsung galaxy s en yes forum?
ik heb sinds gisteren een Samsung en uiteraard het Yes forum erop gezet. Kan het kloppen dat je via een mobiel niet kan reageren want ik kan nergens vinden dat ik kan reageren.... Heb al zo lang lopen zoeken!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Samsung galaxy s en yes forum?
Zit je via Mobile Version? Want dan kan je helemaal naar beneden scrollen en 'Classic version' (ofzo..) selecteren!
Gast- Gast
Ik post hier enorm vaak vanaf mijn galaxy. Geloof wel dat ik hem (ooit) eerst op web-weergave heb gezet ipv mobiele weergave.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Heb je de andere layout of gewoon hetzelfde als op je pc? Anders kan je onderaan kiezen voor volledige versie en heb je dezelfde layout.
Gast- Gast
Oh dan zal dat het wel zijn. Hij staat nu op de mobiele versie omdat die overzichterlijker en makkelijker is. Maar dan zet ik hem op de klassieke versie, maar dan is alles super klein. Maar bedankt iig!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Oh dan zal dat het wel zijn. Hij staat nu op de mobiele versie omdat die overzichterlijker en makkelijker is. Maar dan zet ik hem op de klassieke versie, maar dan is alles super klein. Maar bedankt iig!
Dan moet je je mobiel even een kwartslag draaien (dus in de breedte vasthouden zeg maar), dan gaat het prima.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Mirjam4you schreef:Oh dan zal dat het wel zijn. Hij staat nu op de mobiele versie omdat die overzichterlijker en makkelijker is. Maar dan zet ik hem op de klassieke versie, maar dan is alles super klein. Maar bedankt iig!
Dan moet je je mobiel even een kwartslag draaien (dus in de breedte vasthouden zeg maar), dan gaat het prima.
Owja natuurlijk
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
» Samsung Galaxy ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: