Show je Kerst-Outfit!
+25
Lady4
Kaboutertje
Paper Crown
Ibbeltje
Lejow
Funk
claudiaveronique
*Purple*
Antibes
Sugarfall
Jerry
Bliss
Roza
Arwyn
Error
Blond
Atelier Madame
Aziraphale
loura
Davinia
Inge
flower
Ugly Betty
Caroow
JD
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show je Kerst-Outfit!
Morgen doe ik het zwarte mouwloze Hema-jurkje aan, denk gewoon met een zwarte longsleeve eronder en een grijze panty. Maandag doe ik deze jurk aan:
Beetje overdreven, aangezien ik alleen maar thuis zit, maar goed.
's Avonds ga ik de kroeg nog in, dan doe ik denk ik weer het Hema-jurkje aan, met een bolero ofzo.
Beetje overdreven, aangezien ik alleen maar thuis zit, maar goed.
's Avonds ga ik de kroeg nog in, dan doe ik denk ik weer het Hema-jurkje aan, met een bolero ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuk jurkje Bliss, staat je ook leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss heb je geen leuke bolero voor over het jurkje dan? Ik vind het altijd een beetje jammer om een longsleeve onder een jurkje aan te doen als ik heel eerlijk ben. Een bolero of vestje vind ik altijd vele male mooier staan :$
Ik wil geen bemoeial spelen :$
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Bliss heb je geen leuke bolero voor over het jurkje dan? Ik vind het altijd een beetje jammer om een longsleeve onder een jurkje aan te doen als ik heel eerlijk ben. Een bolero of vestje vind ik altijd vele male mooier staan :$
+1
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wij vieren thuis niet echt kerst, maar ik ga wel naar mijn ouders en ik doe morgen deze jurk aan, voor maandag weet ik het nog niet, ik weet ook nog niet of ik dan gewoon thuis blijf of toch nog ergens naartoe ga.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Roza schreef:Bliss heb je geen leuke bolero voor over het jurkje dan? Ik vind het altijd een beetje jammer om een longsleeve onder een jurkje aan te doen als ik heel eerlijk ben. Een bolero of vestje vind ik altijd vele male mooier staan :$
Ja heb je gelijk in, ik heb ook een zwarte glitterbolero, maar die heb ik bij mn moeder laten liggen en ben nu al bij mn vader :s Maar bij deze combi lijkt t volgens mij net of de mouwen gewoon aan t jurkje zitten, dus dan vind ik t nog wel ok
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi figuurtje Bliss!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik doe een zwart jurkje aan waarvan de rok strak is en het bovenstuk wijd is. Een dikke zwarte panty en felgekleurde pumps met hakken zo hoog dat ik er spontaan hoogtevrees van krijg
*Purple*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11
Gisteren dit jurkje gekocht:
http://www.dept.nl/Dept/Dept-jurk-Eclectic-donkerblauw.html?PathCatalog=DPT_Jurken
Met een dikke zwarte panty en beetje stoere enkellaarsjes (zwart). Wellicht nog bolerootje.
http://www.dept.nl/Dept/Dept-jurk-Eclectic-donkerblauw.html?PathCatalog=DPT_Jurken
Met een dikke zwarte panty en beetje stoere enkellaarsjes (zwart). Wellicht nog bolerootje.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Gisteren dit jurkje gekocht:
Leuk!
Gast- Gast
Thanks!
Laatst aangepast door Antibes op ma 26 dec 2011 - 6:06; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Dit is in ieder geval het jurkje (Let niet op mijn niet gedane haar en make up loze hoofd en lompe houding etc.. )
Op de foto draag ik het met een zwart hemdje maar morgen doe ik er een creme kleurig hemdje onder en een grote bloem erop. Verder met zwarte panty en enkellaarsjes.
Op de foto draag ik het met een zwart hemdje maar morgen doe ik er een creme kleurig hemdje onder en een grote bloem erop. Verder met zwarte panty en enkellaarsjes.
Gast- Gast
Paraplu schreef:
Deze vanavond, de rest van het weekend mijn werkkleding en een lekkere trui als ik thuis ben haha!
Deze heb ik ook aan gehad vanavond en morgen doe ik hem weer aan! Ik ben er echt verliefd op . Met oud en nieuw doe ik hem ook aan!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
claudiaveronique schreef:Paraplu schreef:
Deze vanavond, de rest van het weekend mijn werkkleding en een lekkere trui als ik thuis ben haha!
Deze heb ik ook aan gehad vanavond en morgen doe ik hem weer aan! Ik ben er echt verliefd op . Met oud en nieuw doe ik hem ook aan!
Wat een superleuk jurkje! Ik heb gelijk even gekeken in de webshop, maar helaas niet meer in mijn maat
Gast- Gast
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/edc-women-jurk/C21_1A1_A12_521794/?MK=16901&PRmin=5&PRmax=260&KAPRmin=500&KAPRmax=26000&F=1,2,19,6,17&SM=0
Vandaag heb ik deze aan met een bolero en legging.
Morgen denk ik deze met een legging
Vandaag heb ik deze aan met een bolero en legging.
Morgen denk ik deze met een legging
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Yasmin schreef:claudiaveronique schreef:Paraplu schreef:
Wat een superleuk jurkje! Ik heb gelijk even gekeken in de webshop, maar helaas niet meer in mijn maat
Is het jurkje ook te dragen met een zwangere buik? Of wordt het dan een mini jurk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, met een flink buikje kan je wel gewone jurkjes aan, maar valt de voorkant vaak veel korter als de achterkant.
Maar met een broek en het jurkje als tuniekje kan het vaak wel. Droeg soms wel een uitlopend jurkje op een broek of dikke legging.
Maar met een broek en het jurkje als tuniekje kan het vaak wel. Droeg soms wel een uitlopend jurkje op een broek of dikke legging.
Gast- Gast
Ik vind m namelijk zooooo leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
Gelukkig blijf je niet jaren zwangerLejow schreef:Ik vind m namelijk zooooo leuk
Gast- Gast
Kan hem niet meer vinden in de webshop
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooi jurkje Antibes! Je ziet er echt niet te zwaar uit. Het is niet aan je af te zien wat je gewicht is, je ziet er prachtig uit in dat jurkje!
Edit: ik bedoel het als een compliment, hoop dat het ook zo overkomt
Edit: ik bedoel het als een compliment, hoop dat het ook zo overkomt
Laatst aangepast door Carrie op zo 25 dec 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Carrie let je op de naam in je post?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Carrie let je op de naam in je post?
Oja! Zal het even aanpassen
Gast- Gast
Carrie schreef:Ibbeltje schreef:Carrie let je op de naam in je post?
Oja! Zal het even aanpassen
heb er zelf ook af en toe last van dus erg herkenbaar
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow schreef:Yasmin schreef:claudiaveronique schreef:Paraplu schreef:
Is het jurkje ook te dragen met een zwangere buik? Of wordt het dan een mini jurk
Ik ben er ook verliefd op! Hij zit bij mij wel helemaal aangesloten, zit namelijk ook een binnenjurk ding in die wel vrij strak zit. Dus ik betwijfel het Lejow!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Kerst-outfit voor plussize meiden!
» Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
» Show je outfit!
» Outfit: Yes or No?
» Kerst-outfit voor plussize meiden!
» Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
» Show je outfit!
» Outfit: Yes or No?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: