Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speeltjes

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Speeltjes - Pagina 2 Empty Re: Speeltjes

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 5:12

Princess schreef:Best wel! Haha durf het niet eens in te typen, het is echt veel geld voor n speeltje, vind ik!
Ik ga t gewoon proberen, haha!
Zal ik als titel op marktplaats doen 'Kruizenruikers van Nederland opgelet!' ? Wink
whahahahaha ik ben benieuwd of je er dan niet afgegooid wordt door marktplaats zelf :P .. Onzedelijk gedrag ofzo haha.

Of hebben ze echt een subgroep 'vibo's en dildos' onder het tabblad spelletjes laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 5:18

Punk'd schreef:
Princess schreef:Best wel! Haha durf het niet eens in te typen, het is echt veel geld voor n speeltje, vind ik!
Zal ik als titel op marktplaats doen 'Kruizenruikers van Nederland opgelet!' ? Wink
whahahahaha ik ben benieuwd of je er dan niet afgegooid wordt door marktplaats zelf :P .. Onzedelijk gedrag ofzo haha.

Of hebben ze echt een subgroep 'vibo's en dildos' onder het tabblad spelletjes laughcry

Niet gevonden :P. Ik dacht anders zet ik 'm onder 'hobby en vrije tijd' :P
Ik word er dan vast door marktplaats zelf afgegooid. Jammer! Zou er wel een website zijn voor zulke dingen? Anders breng ik m wel gewoon naar de kringloop ofzo Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 6:08

Princess schreef:
Punk'd schreef:

Niet gevonden :P. Ik dacht anders zet ik 'm onder 'hobby en vrije tijd' :P
Ik word er dan vast door marktplaats zelf afgegooid. Jammer! Zou er wel een website zijn voor zulke dingen? Anders breng ik m wel gewoon naar de kringloop ofzo Wink

hahahah hobby en vrije tijd :P .. Ik zat toch meer te denken aan 'doe het zelf' wat dit ding doet het niet :P

Misschien bestaat er wel een secondhand cristine le duc Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 6:38

Hahaha ja doe het zelf zou ook een goede zijn!
Ik ga eens kijken waar ik dat ding kwijt zou kunnen..!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: