Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fopje flauw mopje..

+2
Mamsie
frolic
6 plaatsers

Ga naar beneden

Fopje flauw mopje.. Empty Fopje flauw mopje..

Bericht  frolic vr 23 dec 2011 - 1:38

Ben dr weer eens ingestonken hoor , de grappen van het consternatie bureau!

Had me nog zo voorgenomen om NOOIT meer te luisteren naar wat dan ook , ene oor in andere uit ..

Gisteren weer de apk voor beide teerbeminde , M.iek astma , uitslag - en in mijn hoofd blablabla kind is verkouden blablabla - T. eun te dun M.iek te dik al het bekende geleuter...

Tot opeens == EEN BOBBEL== Bobbel :shock: dat dingetje ? Ja heeft ze al máánden ? PANIEK echo's moeten er gemaakt worden , naar de dokter , vocht bobbels opgezette klieren al dan niet erger .. naar de huisarts om een verwijzing ..

Zo'bobbel had ze nog nooit eerder gezien ( was de arts ) :affraid:

Oke toch wel paniek bij moeders ( heb geen goede ervaringen met bobbels ) hou niet van nog nooit eerder geziene bobbels , en bel vanmorgen vroeg naar mijn huisarts , ook doktersassistent schrikt van nog nooit eerder geziene bobbels dus kom gelijk maar! Zelfs man nog even heen en weer van zijn werk gekomen

Zitten we daar uur des oordeels , dokter slaat handen voor zijn ogen ( heb ik al eens eerder een dokter zien doen was niet goed ) en zucht * wie was die dokter ?*

De paniek nog nooit eerder geziene bobbel , is een stukje kraakbeen onder het borstbeen wat ELK KIND HEEFT !

Dokter boos ( dokter kent mij heel goed weet wat er de afgelopen tijd gebeurd is , heeft de euthanasie bij mijn moeder gedaan ) Dokter gaat bureautje even bellen .. en ik besluit om vanaf nu echt NOOOOOOOOOOOIT meer te luisteren naar bureautje

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fopje flauw mopje.. Empty Re: Fopje flauw mopje..

Bericht  Mamsie vr 23 dec 2011 - 1:45

Schandalig! Als je arts bent op het CB moet je dat toch weten?? Kennen hun überhaupt t menselijk lichaam? Ik zou zelf ook zeker nog je beklag doen bij deze "arts".
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:46

Kan je niet naar een andere CB gaan?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 23 dec 2011 - 1:47

wat een drama om niks, kan begrijpen dat je even in de rats zat! bah....die moet nodig weer terug in de studieboeken!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan vr 23 dec 2011 - 1:47

Ow wat slecht zeg! Maar nog veel erger dat ze je ontzettend hebben laten stressen en bang gemaakt hebben. Heel goed dat je huisarts naar het CB gaat bellen. Ik zou zelf ook nog een klacht indienen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  frolic vr 23 dec 2011 - 1:47

Mamsie schreef:Schandalig! Als je arts bent op het CB moet je dat toch weten?? Kennen hun überhaupt t menselijk lichaam? Ik zou zelf ook zeker nog je beklag doen bij deze "arts".

Dat was ook wat mijn huisarts ongeveer zei .. man wat was hij boos ! Ik vooral erg opgelucht pas in de auto terug werden we ook boos !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  frolic vr 23 dec 2011 - 1:51

Andere cb ? Is het niet overal een beetje hetzelfde ? Normaal gaat het wel oke dan luister ik gewoon niet , vraag gewoon niks en geef die spuiten nu maar .. we zijn er nu bija helemaal vanaf in ieder geval ( ze is nu 14 mnd ) dus dan nog 1 thuisbezoek en da is het nog een zeldzaamheid .

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:52

Jeetje wat een arts zeg. Fijn dat je huisarts het ook hoog opvatte, dat is toch niet normaal, zo'n paniek zaaien.

Doen ze thuisbezoeken bij jullie? En nee, ik denk niet dat het overal ongeveer hetzelfde is, er zullen artsen bijzitten die heel goed zijn, en zeker ook mindere maar ik denk dat die van jullie wel een extreem geval is hoor. Ik ben ook niet altijd blij met mijn arts en ze doet soms rare uitspraken maar ik denk niet dat ze op deze manier zal handelen.

Gast
Gast

Bericht  frolic vr 23 dec 2011 - 1:55

Arden schreef:Jeetje wat een arts zeg. Fijn dat je huisarts het ook hoog opvatte, dat is toch niet normaal, zo'n paniek zaaien.

Doen ze thuisbezoeken bij jullie? En nee, ik denk niet dat het overal ongeveer hetzelfde is, er zullen artsen bijzitten die heel goed zijn, en zeker ook mindere maar ik denk dat die van jullie wel een extreem geval is hoor. Ik ben ook niet altijd blij met mijn arts en ze doet soms rare uitspraken maar ik denk niet dat ze op deze manier zal handelen.

Ja hier is het altijd een huisbezoek bij 18 maanden..
ja denk dat huisarts het ondertussen al een beetje beu is ook , zal vast niet de enige zijn die daar weer aan de bel trekt laughcry

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine vr 23 dec 2011 - 1:56

Pff, wat een slimmerds op dat CB zeg. Ik zou ook heel boos zijn hoor.

Heb ook wel een beetje het idee dat ze op het CB een kindje maar als een nummer zien, dat ze niet kijken naar het kindje zelf, maar alleen naar wat zij willen en goed dunken. Maar dit is wel heel erg.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  frolic vr 23 dec 2011 - 2:09

Hier is het gewoon echt wel vreselijk , heb T.eun als baby een paar weken medicijnen tegen spruw gegeven wat melkaanslag was ( wilde ze me bij M.iek wederom aansmeren maar een ezel stoot zich geen 2 keer Rolling Eyes ) T.eun echo's van heupen , wat nergens voor nodig was , wederom wilde ze die van M.iek ook weer laten maken ook niet gedaan .

nu was m.iek verkouden en beginnen ze over astma , mn man heeft astma en die ging wel gelijk in de tegen aanval , T.eun's ogen test mislukte omdat dat gekke brilletje afgleed waardoor hij op den duur maar dat is een zeepaard riep Laughing

Maar die bobbel dat was echt wel even paniek hoor , heb gisterenavond toch wel even zitten janken van angst.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:28

Nee denk niet dat dat overal zo is, wij hebben een prima CB met een prima arts. Die je niet onnodig naar de HA stuurt. En er zitten er vaak meerdere in 1 gemeente dus je zou is kunnen vragen, want volgens mij heb jij gewoon een slechte arts, die heeft jou nu al een paar keer doorgestuurd voor niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:30

Waarom ga je niet voor de inentingen gewoon naar de huisarts? En ga je niet meer naar het CB.

Ik zou ook woedend geweest zijn!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 23 dec 2011 - 2:41

Dit is echt belachelijk. Van een arts mag je toch verwachten dat hij het verschil tussen een gezwel en een botje herkent... Schandalig is hier het goede woord. Ik zou inderdaad een ander cb zoeken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 4:02

Mjn moeder ging, na een flinke fout op het cb, met alle kinderen gewoon naar de huisarts voor babycontrole. Kan je dat niet eens overleggen met je huisarts?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 4:20

Wat ontzettend vervelend! Toch met een klein glimlachje je verhaal gelezen, wat omschrijf je het fantastisch!
Ik heb geen ervaring met CBs, hoor mijn zus wel regelmatig (=wanneer ze weer langs moest) klagen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: