Hoe is het met ... ?
+33
smooch
Curious
Jade
Leine
studiebol
Ugly Betty
PiP
Shy
Bimbam
PapillonRose
Thunder
TGR
Jezzie
loesje
Flip Fluitketel
SarahKey
Alex
Clapperdie
Ayla
Happydobby
Liadan
sheila123
miss piggy
mickey
Lindsya
Makamba
Supertalentje
Lejow
Tania
Muppetje
ShallY
joyce0606
L!ND@
37 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe is het met ... ?
Tea-Leaf? Heeft ze een andere naam, of is er iets voorgevallen waarom ze niet meer komt? Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat, en met het zwanger willen worden, omdat ze nu eindelijk een cyclus had.
Twellie? Volgens mij staat lieve Twell nu op klappen, toch?
Twellie? Volgens mij staat lieve Twell nu op klappen, toch?
Gast- Gast
Re: Hoe is het met ... ?
Ik denk dat Twellie wel bevallen is, die is hier zo lang niet geweest.
Gast- Gast
Arden schreef:Ik denk dat Twellie wel bevallen is, die is hier zo lang niet geweest.
Ik dacht er laatst ook nog aan ja! Maar iemand (weet even niet meer wie?) zou t voor haar op t forum plaatsen..
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Arden schreef:Ik denk dat Twellie wel bevallen is, die is hier zo lang niet geweest.
Ik dacht er laatst ook nog aan ja! Maar iemand (weet even niet meer wie?) zou t voor haar op t forum plaatsen..
Oh, dan weet ik het niet
Gast- Gast
Met Tea gaat het wel goed, af en toe plaatst ze volgens mij wel wat hoor
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Twellie is!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Twellie is!
Gast- Gast
Jolicious, wil jij niet heel lief even aan Tea vragen of ze zich even komt melden? Wil zo graag weten hoe het gaat!
Ik hoop voor Twellie dat ze dan bevallen is! Ze was er wel bang voor, hoop dat het goed is gegaan!
Ik hoop voor Twellie dat ze dan bevallen is! Ze was er wel bang voor, hoop dat het goed is gegaan!
Gast- Gast
freakielief schreef:Ik ben benieuwd hoe het met pitbullgup en haar dochter gaat.
Inderdaad! Dat is een goeie van je, ik ben daar ook wel heel benieuwd naar, hoop dat alles goed met ze is.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd naar poisongirl aangezien ze ingeleid ging worden i.v.m. zwangerschapsvergiftiging?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Die zit de kerst lekker thuis met baby in haar buik als het goed is. De urine en bloeduitslagen waren de dag erna weer goed dus mocht ze naar huis.L!ND@ schreef:Ik ben benieuwd naar poisongirl aangezien ze ingeleid ging worden i.v.m. zwangerschapsvergiftiging?
Gast- Gast
poisongirl wordt dinsdag ingeleid als ze nog niet bevallen is met de kerstdagen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Arden schreef:Laurientje85 schreef:Arden schreef:Ik denk dat Twellie wel bevallen is, die is hier zo lang niet geweest.
Oh, dan weet ik het niet
Ik weet t alweer! Lookie zou t voor haar hier plaatsen...
Gast- Gast
Ah, dat had ik even gemist! Thanks en heel veel succes poisongirl!Stofzuiger schreef:Die zit de kerst lekker thuis met baby in haar buik als het goed is. De urine en bloeduitslagen waren de dag erna weer goed dus mocht ze naar huis.L!ND@ schreef:Ik ben benieuwd naar poisongirl aangezien ze ingeleid ging worden i.v.m. zwangerschapsvergiftiging?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lookie is toch ook al bevallen?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
freakielief schreef:Ik ben benieuwd hoe het met pitbullgup en haar dochter gaat.
Ben meer een meelezer in deze pijler, maar ben benieuwd hoe het met jou gaat!
Gast- Gast
Freakie is gister (24ste) bevallen van een gezonde jongen. Ze wilde er verder geen topic over ofzo. Als ze weer toe is aan internet zal ze dat zelf wel openen .
Gast- Gast
Hallo, hier ben ik! Ik ben inderdaad bevallen van een hele mooie, lieve dochter . De borstvoeding loopt goed en het is een rustig meisje dat veel slaapt. Enig minpuntje is dat deze bevalling de eerste nog heeft overtroffen wat betreft ellende en dat heeft zijn nasleep nog, dus ik ben hier voorlopig weinig te vinden. Bevallingsverhaal plaats ik nog wel een keer.
Gefeliciteerd aan degenen die ook bevallen zijn!
Gefeliciteerd aan degenen die ook bevallen zijn!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Twellie en Freaky!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Zusje schreef:Freakie is gister (24ste) bevallen van een gezonde jongen. Ze wilde er verder geen topic over ofzo. Als ze weer toe is aan internet zal ze dat zelf wel openen .
Een kerstbaby!! Gefeliciteerd Freakie en man.
Gast- Gast
Freakie en Twelle gefeliciteerd!
Twellie, hopelijk gaat alles snel weer beter. Sterkte!
Twellie, hopelijk gaat alles snel weer beter. Sterkte!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Freaky en twellie gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zusje schreef:Freakie is gister (24ste) bevallen van een gezonde jongen. Ze wilde er verder geen topic over ofzo. Als ze weer toe is aan internet zal ze dat zelf wel openen .
Wat gaaf! Gefeliciteerd Freakie en man!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Jaaaa,wat leuk! Gefeliciteerd allebei! Twellie, wanneer ben jij bevallen?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: