Rode nagellak die niet afgeeft
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rode nagellak die niet afgeeft
Gisteren mijn nagels gelakt met een lak van Rimmel, een hele mooie kleur maar gisteren waren er stukjes weg aan de bovenkant van mijn nagel. Vandaag alleen maar erger geworden en rood geeft bij mij ook heel vaak af, allemaal rode strepen op het papier wat ik vandaag op het werk vast heb gehad.
Wie weet welke rode nagellak netjes op zijn plek blijft zitten?
Wie weet welke rode nagellak netjes op zijn plek blijft zitten?
Gast- Gast
Re: Rode nagellak die niet afgeeft
Zelf nooit last van nagellak die afgeeft, maar misschien moet je eens een topcoat proberen?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar ook nooit last van. Maar ik lak zelf mijn teennagels altijd met een naggellak van Kruidvat (van 2true), hartstikke goedkoop en hij blijft weken zitten. Of hij afgeeft, ik denk het niet maar ik heb meestal geen papier vast met mijn tenen
Gast- Gast
Die gebruik ik ook regelmatig maar dat maakt weinig verschilBeachgirl_24 schreef:Zelf nooit last van nagellak die afgeeft, maar misschien moet je eens een topcoat proberen?
Gast- Gast
rode van de action.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb dat dus ook altijd met mijn rode nagellak, geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik heb rode nagellak van alle prijsklasses al geprobeerd, helpt allemaal niets, ze geven allemaal af.
Gast- Gast
Nou ik ook! Je moet bij ons eens op de deur, keukenkastjes, mijn eigen kast en mijn papierwerk kijken.. allemaal rode strepen................Powerbabe schreef:Ik heb dat dus ook altijd met mijn rode nagellak, geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik heb rode nagellak van alle prijsklasses al geprobeerd, helpt allemaal niets, ze geven allemaal af.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik had dat ook altijd, maar heb dat niet bij deze;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: