Knipkwalitiet Tientjeskapper?
+5
Liz
Jeanette
loura
Rovine
Blond
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Knipkwalitiet Tientjeskapper?
Hoi,
Mijn haar is vrij moeilijk te knippen, zo het blijkt. Ik kom of terug met een kapsel dat ik al tien jaar heb of ik kom terug met een bos met haar met allemaal laagjes, waarbij mijn haar is ingezakt en ik er zelf helemaal niets meer mee kan. Het is eigenlijk altijd een drama en daarom komt het voor dat ik maanden maar niet ga.
Nu weet ik dat ik mijn knipsessie compleet verkeerd gepland heb, zo heerlijk rond kerst, (zou er nog wel plaats zijn?), maar ik wilde eens naar de tientjeskapper (knippen voor een tientje). Of ik het nu laat verprutsen voor 20 euro of voor 10 euro, het is nogal een verschil in de portometniks.
Kent iemand de tientjeskapper? Is er al eens iemand geweest? Hoe zijn de kniptechnieken? Of kan ik beter naar een andere kapper gaan?
Mijn haar is vrij moeilijk te knippen, zo het blijkt. Ik kom of terug met een kapsel dat ik al tien jaar heb of ik kom terug met een bos met haar met allemaal laagjes, waarbij mijn haar is ingezakt en ik er zelf helemaal niets meer mee kan. Het is eigenlijk altijd een drama en daarom komt het voor dat ik maanden maar niet ga.
Nu weet ik dat ik mijn knipsessie compleet verkeerd gepland heb, zo heerlijk rond kerst, (zou er nog wel plaats zijn?), maar ik wilde eens naar de tientjeskapper (knippen voor een tientje). Of ik het nu laat verprutsen voor 20 euro of voor 10 euro, het is nogal een verschil in de portometniks.
Kent iemand de tientjeskapper? Is er al eens iemand geweest? Hoe zijn de kniptechnieken? Of kan ik beter naar een andere kapper gaan?
Gast- Gast
Re: Knipkwalitiet Tientjeskapper?
Brainwash kost 15 euro.
Mijn kapper is heel goed, ook met moeilijke krullen. Maar ik betaal dan ook 40 euro per keer. Maar liever dat dan dat iemand mijn lokken verpest. Ik heb het er wel voor over.
Mijn kapper is heel goed, ook met moeilijke krullen. Maar ik betaal dan ook 40 euro per keer. Maar liever dat dan dat iemand mijn lokken verpest. Ik heb het er wel voor over.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga altijd naar Brainwash Gaat altijd goed behalve de laatste keer, toen was het niet helemaal recht geknipt
Gast- Gast
Haha, zie nu pas dat er kwalitiet staat i.p.v. kwaliteit.
Brainwash zit hier helaas niet in de buurt. Ik wil gewoon een goede bob hebben. Ik heb nu dus lagen in mijn haar en hierdoor een matje in mijn nek. Zo ongelofelijk lelijk.
Brainwash zit hier helaas niet in de buurt. Ik wil gewoon een goede bob hebben. Ik heb nu dus lagen in mijn haar en hierdoor een matje in mijn nek. Zo ongelofelijk lelijk.
Gast- Gast
Ik ga de afgelopen jaren naar Knip&Go (knippen voor 14 euro), maar ging daarvoor naar een dure (32,50) in het dorp en laatst ook weer 's uit noodzaak en ik merk eerlijk gezegd geen verschil (buiten dat ze je haren ook wassen en je een kop koffie met een koekje krijgt. )
Gast- Gast
Toen ik nog in R.otterdam woonde ging ik altijd naar het K.niplokaal. Dat was de goedkoopste in de buurt, maar ik vond die juist erg fijn. Als ik een idee had van wat ik wilde liet ik een foto zien en deed ze het zo. Maar soms wist ik niet zo goed wat ik wilde. Als ik dan de deur uitliep had ze het toch superleuk gedaan. Net alsof zij wel zag wat ik wilde.
Hier in E.indhoven heb ik nog steeds niet helemaal dé kapper gevonden, maar merk weinig verschil tussen 10 en 30 euro.
Hier in E.indhoven heb ik nog steeds niet helemaal dé kapper gevonden, maar merk weinig verschil tussen 10 en 30 euro.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Weet iemand wat een gangbare openingstijd voor een kapper is. Want ik google me suf op de naam, maar kan het niet vinden. Want dan wilde ik morgenvroeg, vroeg, heengaan. Want dat matje irriteert me mateloos.
Gast- Gast
Als je in de buurt van Adam woont kan ik je knippen voor 12,5 Ik ben kapper even voor de duidelijkheid haha. Maar normale openingstijden zijn van 9 tot 6 ongeveer ma en zo gesloten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, Dolcis. Ik had hem zelf ook al gezien. Staat wel leuk, dacht ik zo.
Woon in het noorden van het land. Maar ik ga het morgen rond 09.15u gewoon even proberen bij de kapper hier beneden. Niet geschoten is altijd mis. En ik erger me bijzonder aan mijn matje. Grrrr!
Woon in het noorden van het land. Maar ik ga het morgen rond 09.15u gewoon even proberen bij de kapper hier beneden. Niet geschoten is altijd mis. En ik erger me bijzonder aan mijn matje. Grrrr!
Gast- Gast
Ik ga bij een vrouw die een eigen kapsalon heeft en betaal daar een tientje en zij knipt altijd precies hoe ik het wil en durft vanalles met mijn haar.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam altijd, dat is inmiddels ook wel weer een paar jaar geleden, bij een de eerste trendykapper hier in de regio. Hij kon ook alles met mijn haar en ik wilde dan ook alleen door hem geknipt worden. Toen stelde hij een 'rattenkoppie' voor. Dat zou perfect voor mijn haar zijn. Dat klopt, toen hij het geknipt, gewassen, gekleurd, gefoned etc had, zat het PERFECT. De dag en de weken erna zag ik er helaas uit als een poedel, die verkeerd geschoren was. (Dat was ook gelijk de eerste en de laatste keer dat ik er spijt van heb gehad om mijn haar eraf te knippen)
Gast- Gast
Ik ga wel eens bij Brainwash, knippen mij prima daar. Maar ik heb ook niet zo'n moeilijk kapsel (gewoon lang haar met slag en aan de voorkant wat korter en achter laat ik de lagen eruit groeien nu). Ik heb er ook ooit highlights laten zetten en dat was geen succes. Is denk ik ook wel afhankelijk van degene die je knipt, als iemand bij een goedkopere kapper werkt, kan ze nog wel goed knippen. En andersom kan een dure kapper ook mensen in dienst hebben die je niet zo knippen als jij wilt. Ik ben een keer aardig verknipt bij Cosmo, ook een heel lelijke kleur verf erin toen en ik moest ond de 80 euro afrekenen...
Gast- Gast
Vandaag was ik even bij mijn stief en toen ik aangaf dat ik naar de tientjeskapper wilde (ze hadden geen plek, daarom ben ik niet gegaan), zei ze gelijk dat zij echt niet zo goed konden knippen als de kappers uit een andere zaak.
De ex van mijn ex knipt mij altijd grandioos, maar zij is meer een recht toe recht aan knipster. Puntjes, beetje opfohnen, beetje gel erin en ze krijgt klaar wat ik ook klaar krijg. Niets ten nadele van haar, maar dat is ze gewoon wie ze is. En als ze alles weer recht heeft, met mijn krul, dan heeft ze het ook knap gedaan. Maar voor een uitdagend kapsel moet ik het gewoon echt van haar collega en baas hebben. Maar ze hebben me laatst een kleur aangesmeerd die er binnen vijf dagen uit was en waarbij ik de garantie had om terug te komen en om gratis te kleuren, maar dat moest later betaald worden. Dus kom er niet meer.
De ex van mijn ex knipt mij altijd grandioos, maar zij is meer een recht toe recht aan knipster. Puntjes, beetje opfohnen, beetje gel erin en ze krijgt klaar wat ik ook klaar krijg. Niets ten nadele van haar, maar dat is ze gewoon wie ze is. En als ze alles weer recht heeft, met mijn krul, dan heeft ze het ook knap gedaan. Maar voor een uitdagend kapsel moet ik het gewoon echt van haar collega en baas hebben. Maar ze hebben me laatst een kleur aangesmeerd die er binnen vijf dagen uit was en waarbij ik de garantie had om terug te komen en om gratis te kleuren, maar dat moest later betaald worden. Dus kom er niet meer.
Gast- Gast
Ik vind dat ook altijd heel lastig, bij de Brainwash hebben ze meerdere keren mijn haar verknalt dus daar ga ik nooit naar toe. Ik ga nu altijd naar de Team maar ook daar hebben ze laatst mijn haar heel lelijk geverfd en ben ik nooit 100 % tevreden. Een echt goede kapper heb ik nog niet gevonden helaas..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zou er zeker niet heen gaan.
Voor tien euro sta je ook binnen 10 a 15 minuten weer buiten, je kan dan niet verwachten dat je haar goed en met aandacht is geknipt.
Ik ken toevallig iemand die er werkt en behalve haar (afgeronde opleiding) werken er eigenlijk vooral stagiaires.
Voor tien euro sta je ook binnen 10 a 15 minuten weer buiten, je kan dan niet verwachten dat je haar goed en met aandacht is geknipt.
Ik ken toevallig iemand die er werkt en behalve haar (afgeronde opleiding) werken er eigenlijk vooral stagiaires.
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben laatst bij een kapper geweest (weet alleen niet meer hoe die zaak heet) en ik was iets van 15 euro kwijt. En ik kreeg echt de meest geweldige service en adviezen over wat het beste was bij mijn haar. En mijn haar zit nu super! Dus ik ga er zeker vaker heen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ben je inmiddels al geweest??
Heb hier al eens gelezen dat wij in dezelfde woonplaats wonen, maar ik moet eerlijk zeggen, ik ga hier nooit naar de kapper!
Vind ze veel te duur... Heb ooit 1x wel gedaan, maar toen vond ik het resultaat helemaal niet mooi!
Ik ga nog altijd naar mijn oude woonplaats te knippen! Is een kwartiertje rijden, knippen/verven in verhouding
niet duur, en ze zijn erg goed daar.
Heb hier al eens gelezen dat wij in dezelfde woonplaats wonen, maar ik moet eerlijk zeggen, ik ga hier nooit naar de kapper!
Vind ze veel te duur... Heb ooit 1x wel gedaan, maar toen vond ik het resultaat helemaal niet mooi!
Ik ga nog altijd naar mijn oude woonplaats te knippen! Is een kwartiertje rijden, knippen/verven in verhouding
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Kan je niet niet naar Cathy?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vergeef me m`n dubbele 'niet'
Rush- Lady Post-a-lot
pindaatje schreef:Ben je inmiddels al geweest??
Nee, ze zaten vol tot aan de kerst. Net als alle andere kappers. Maar waar is de oude woonplaats?
Gast- Gast
Rush schreef:Vergeef me m`n dubbele 'niet'
Twee keer niet is wel. Maar ik snap hem. Al wilde ik deze opmerking wel even maken. Dus thanks voor je post.
Gast- Gast
Ja, daar zat ik al op te wachten, vandaarMaura schreef:Rush schreef:Vergeef me m`n dubbele 'niet'
Twee keer niet is wel. Maar ik snap hem. Al wilde ik deze opmerking wel even maken. Dus thanks voor je post.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, daar zat ik al op te wachten, vandaarMaura schreef:Rush schreef:Vergeef me m`n dubbele 'niet'
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: