3FM Serious Request
+42
Arwyn
SnowWhite
Lejow
Toet
M_as
Barbabella
Roza
Susan
Guusje
Eliesje
dr_oupy
Jezzie
Bubbelicious
Tsjip
Error
Prosecco
TwistedAngel
Jade
Zininzon
Marin
Antibes
boekenwurm83
Jeanette
Esperanza
Muppetje
Sterre
Lotus
Inge
Sushi
Zonnetje
Snoopy
Carra
Nora
Eris
liqueje
Ibbeltje
aardbeitje
Beachgirl
Lien
Sarah1985
Feline
Bliss
46 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: 3FM Serious Request
Carrie schreef:Heb gemaild, krijg een automatische reply dat het callcenter helemaal vol zit. Volgend jaar ga ik me optijd opgeven!
Oh dat is jammer, want op de site staat dat er nog wel plek is. Volgend jaar dan maar.
@Lotus: Is het al bekend dan waar het volgend jaar is? waar dan?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, dat is al heel lang bekend. In Enschede.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oeh leuk Bliss, dat je gaat helpen in het callcenter! Lijkt mij ook leuk om te doen.
Ik werk ook in leiden, en vanavond hebben we een borrel in de stad dus ga ik zeker even kijken. En natuurlijk veel radio luisteren. Vorige week heb ik al via een actie geld gedoneerd, maar misschien vraag ik ook nog wel een plaat aan.
Ik werk ook in leiden, en vanavond hebben we een borrel in de stad dus ga ik zeker even kijken. En natuurlijk veel radio luisteren. Vorige week heb ik al via een actie geld gedoneerd, maar misschien vraag ik ook nog wel een plaat aan.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon er ook, ga van de week zeker even kijken
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat leuk dat je in het callcenter gaat werken Bliss! Dat wil ik volgend jaar ook wel doen.
Vanochtend was ik in ieder geval heel blij, want tot 6 uur kon ik serious request kijken. En dat is heel wat beter dan de herhaling van hart van nederland, veilig scan of car tracks ;-)
Vanochtend was ik in ieder geval heel blij, want tot 6 uur kon ik serious request kijken. En dat is heel wat beter dan de herhaling van hart van nederland, veilig scan of car tracks ;-)
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat leuk dat je mee gaat doen in het callcenter Bliss! Helaas is Leiden voor mij te ver weg, anders was ik wel gaan kijken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het themanummer dit jaar is toch al bekend? de nieuwe van Ilse de Lange. Dat werd laatst bij Giel in de uitzending bekend gemaakt.
Wij hebben gister het eerste plaatje al aangevraagd en vanavond doen we er nog eentje.
Het is zoooo verslavend dat SR, als we thuis zijn staat de tv de hele dag aan.
Wij hebben gister het eerste plaatje al aangevraagd en vanavond doen we er nog eentje.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Hier staat het ook al weer heel de dag op nu, heerlijke tv/radio! Jammer dat ik zometeen moet gaan werken en pas laat vanavond thuis ben..
Gast- Gast
Yep, volg het elk jaar weer. Zo'n goeie actie en op zo'n leuke manier. Leiden is voor ons (eindelijk, yes) aardig in de buurt, dus wij gaan ook zeker even langs. Maar waarschijnlijk pas vrijdag. Vorige jaren hebben we een plaatje aangevraagd, ik weet nog niet hoe ik ze dit jaar wil steunen. Misschien koop ik ook wel wat in de webshop.
Gast- Gast
Ik heb er helemaal niets mee, nooit gehad ook. Nooit gevolgd en zal dat nu ook niet doen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
boekenwurm83 schreef:Het themanummer dit jaar is toch al bekend? de nieuwe van Ilse de Lange. Dat werd laatst bij Giel in de uitzending bekend gemaakt.
Er is altijd een themanummer dat ze van tevoren kiezen en daarnaast een nummer dat het meest wordt aangevraagd tijdens de actie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Na Groningen heb ik eigenlijk niet meer gekeken. Maar stiekem staat hij nu wel weer op. Ik vind het toch wel weer iets hebben.
Gast- Gast
Ik zit nog te denken welke plaat ik aan zal vragen.. Vorig jaar heb ik dat via de 3FM iPhone app gedaan, ging prima!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
boekenwurm83 schreef:Het themanummer dit jaar is toch al bekend? de nieuwe van Ilse de Lange. Dat werd laatst bij Giel in de uitzending bekend gemaakt.
Ik bedoel niet het officiele thema nummer, maar het nummer dat het meest aangevraagd wordt, en waarbij je automatisch aan SR denkt als je het weer hoort. Net als het nummer 'Hello' van vorig jaar bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Ik zeg: meeting!Lotus schreef:Volgend jaar ga ik er zeker wel langs, want dan is het bij mij in de stad.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Ik zeg: meeting!Lotus schreef:Volgend jaar ga ik er zeker wel langs, want dan is het bij mij in de stad.
+1
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
nemen jullie toch lekker Gerard!! Ga ik voor COEN!! heeel lekker bekkie!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Vind je hem leuk, jah?TwistedAngel schreef:nemen jullie toch lekker Gerard!! Ga ik voor COEN!! heeel lekker bekkie!
Gast- Gast
jup.... mss komt het ook wel door zn lengte
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Lijkt me een goed plan!Serpentijn schreef:Zininzon schreef:Ik zeg: meeting!Lotus schreef:Volgend jaar ga ik er zeker wel langs, want dan is het bij mij in de stad.
+1
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss schreef:Ja ik denk ook dat nummer, die zit Gerard altijd mee te zingen
Hoezo zingt Gerard dat nummer mee? Hij zingt toch elk nummer mee
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
TwistedAngel schreef:jup.... mss komt het ook wel door zn lengte
Ik hou ook van lange mannen, maar vind hem niet echt een stuk. Mijn vriendin heeft bij 3FM gewerkt, en zij vond hem ook al zo'n lekker ding
Gast- Gast
Carrie schreef:TwistedAngel schreef:jup.... mss komt het ook wel door zn lengte
Ik hou ook van lange mannen, maar vind hem niet echt een stuk. Mijn vriendin heeft bij 3FM gewerkt, en zij vond hem ook al zo'n lekker ding
Hij is zeker niet lelijk, maar geef mij Gerard maar! Die is toch ook stukken grappiger, Coen vind ik een beetje saai eigenlijk. Ik lag gisteravond weer helemaal in een deuk om Gerard en z'n playbackactiviteiten! Hoe heet dat ene liedje ook alweer, Bouncer? Dat kon ook wel eens kans maken om op nr 1 van de requests te komen. Het hele plein ging gister uit z'n dak.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ja daar hadden we het al over in dit topic en gisteren stond ie ook al op #1!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Ja daar hadden we het al over in dit topic en gisteren stond ie ook al op #1!
Whoepsie, sorry!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» 3FM Serious Request
» Serious Request Meeting??
» Heb jij al een Serious Request gedaan?
» Serious Request 2012 naar Enschede
» Serious Request Meeting??
» Heb jij al een Serious Request gedaan?
» Serious Request 2012 naar Enschede
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: