Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker)

+14
Marin
Rovine
Blond
Jeanette
Jezzie
Raindrop
Esperanza
sonly
Shisha
Highway
Ooh La La!
Lejow
Ibbeltje
Roza
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker) - Pagina 2 Empty Re: Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker)

Bericht  Blond za 17 dec 2011 - 4:43

Het ziet er een beetje uit als gecaremeliseerde noten (amandelen wellicht?). Ik heb het nog nooit gezien.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker) - Pagina 2 Empty Re: Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker)

Bericht  Ibbeltje za 17 dec 2011 - 4:46

Zou Roza het zelf gemaakt hebben en nu gewoon dit plaatsen om ons voor de gek te houden? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Roza za 17 dec 2011 - 5:12

Tis een prijsvraag van de bakker; 'Wat wordt dit'? En dan kun je van alles winnen :P Dus ik dacht, schakel jullie hulp even in.. Maar dat valt vies tegen Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Ibbeltje za 17 dec 2011 - 5:14

Oh en al had iemand het geweten dan kon jij lekker met de prijs er vandoor :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 5:40

Ik denk van die pindakoeken...

Gast
Gast

Bericht  Rovine za 17 dec 2011 - 5:42

Dijn82 schreef:
Highway schreef:Ik heb het echt geen idee wat het is, ziet er ook niet echt lekker uit :S Daarbij kunnen ze ook niet goed sterren maken? ene x 4 punten, dan weer 5 en dan weer 6 :S

Misschien moet het een torentje worden?
Ik ben het eens met Nate, het lijken net kattenbrokjes. Zijn het geen gekaramelliseerde amandelstukjes?

Of een kerstboompje?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin za 17 dec 2011 - 5:46

Ja het zal wel een soort kerstboompje worden aan de vormpjes te zien. En het lijkt idd op gecarameliseerde amandelstukjes. Maar geen idee hoe dat heet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caramba za 17 dec 2011 - 5:48

Volgens mij worden het pindaKerstrotsjes.
Ziet er niet lekker uit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 12:57

Rovine schreef:
Dijn82 schreef:
Highway schreef:Ik heb het echt geen idee wat het is, ziet er ook niet echt lekker uit :S Daarbij kunnen ze ook niet goed sterren maken? ene x 4 punten, dan weer 5 en dan weer 6 :S

Misschien moet het een torentje worden?
Ik ben het eens met Nate, het lijken net kattenbrokjes. Zijn het geen gekaramelliseerde amandelstukjes?

Of een kerstboompje?

Haha, ja dat bedoelde ik. Zoiets denk ik dan:

Ohhh hoe heet dit ook alweer? (iets van de bakker) - Pagina 2 Nifty-3D-Christmas-Tree-Cookies-great-to-eat-or-g

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 22:39

kletskopjes achtige dingen??

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ za 17 dec 2011 - 22:58

Mijn man is bakker en zelfs hij weet het niet.....Zal wel een specialiteit van de bakker daar zijn?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry zo 18 dec 2011 - 0:59

De prijsvraag is dan toch 'wat wordt dit' en niet 'hoe heet dit'? Neutral

Volgens mij wordt 't een stapelkerstboompje: eerst de grote ster, dan een cirkeltje, de iets kleinere ster, dan weer 'n cirkel, dan de kleinste sterretjes...

ofzo
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Antibes zo 18 dec 2011 - 1:40

Ik denk dat het whiskey wordt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Highway zo 18 dec 2011 - 1:45

Jerry schreef:De prijsvraag is dan toch 'wat wordt dit' en niet 'hoe heet dit'? Neutral

Volgens mij wordt 't een stapelkerstboompje: eerst de grote ster, dan een cirkeltje, de iets kleinere ster, dan weer 'n cirkel, dan de kleinste sterretjes...

ofzo

lijkt me niet erg waarschijnlijk want als je een kerstboom van koekjes maakt, blijven de sterren altijd 5 punten hebben
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jerry zo 18 dec 2011 - 8:47

sinds wanneer zijn daar regels voor? :geek:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: