Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?
+4
Clapperdie
ThinkPink
girli
Zora
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?
Oh ja dat is ook een goeie Nour. Koop ik af en toe ook leuke dingen. (forum naam is er niet naar vernoemd hoor)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@ joy die is van esprit en is te vinden onder v-neck zo even uit mijn hoofd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:Oh ja dat is ook een goeie Nour. Koop ik af en toe ook leuke dingen. (forum naam is er niet naar vernoemd hoor)
Ja, ik denk dat je daar best wel kans zou maken om zo'n soort trui te vinden. Ik vind 't een fijne, leuke winkel met behulpzame verkopers (indien gewenst).
Gast- Gast
Nour schreef:_Chance schreef:Nour schreef:Zora schreef:Ah goeie! Bijenkorf (al vind ik het daar altijd een crime om iets te vinden) en de America Today! Thanks!
Ik wilde ook zeggen Bijenkorf, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik die in het noorden echt ruk vind vergeleken bij die in U. ;-)
Dan moet je eens naar de Bijenkorf in Arnhem kopen, die is nog veel leuker dan die in U.
Oeh, echt? Nu ik het me bedenk, ben ik nog nooit (bewust) in Arnhem geweest om te shoppen! Wel ooit eens toen ik 6/7 jr. was, maar dat weet ik alleen van horen zeggen. Goed excuus dus om dat toch eens te gaan doen.
Arnhem is leuk om te winkelen. Ik vind het leuker dan Utrecht. Echt een gezellig, wat ouder centrum. Ik kom er heeel graag
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kun je in Haren uberhaupt een beetje shoppen??
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Is de paus katholiek?
Hahaha Haren is hipper dan je denkt Maar het is ook weer niet overdreven leuk ofzo. Er zit een hele mooie dames schoenen/kleding winkel wat ook kinderkleding/schoenenwinkel is, daar werkt m'n zus (E.ngel de B.engel). En Joy is zeker ook wel leuk, heeft vaak leuke merken en koop ik ook wel vaker wat. Verder zit er een redelijk nieuwe schoenenwinkel, en een andere leuke kleding/woonwinkel waar m'n moeder werkt (I.nigo)
Echt super ontzettend uitgebreid kun je er niet winkelen, maar best heel leuk als je wat nodig hebt en je niet de stad in kunt.
Hahaha Haren is hipper dan je denkt Maar het is ook weer niet overdreven leuk ofzo. Er zit een hele mooie dames schoenen/kleding winkel wat ook kinderkleding/schoenenwinkel is, daar werkt m'n zus (E.ngel de B.engel). En Joy is zeker ook wel leuk, heeft vaak leuke merken en koop ik ook wel vaker wat. Verder zit er een redelijk nieuwe schoenenwinkel, en een andere leuke kleding/woonwinkel waar m'n moeder werkt (I.nigo)
Echt super ontzettend uitgebreid kun je er niet winkelen, maar best heel leuk als je wat nodig hebt en je niet de stad in kunt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haren heeft een aantal erg leuke boetiekjes, dus kun je lekker je bankrekening om zeep helpen.;-) Nee serieus, ik koop denk ik 2/3 van m'n kleding in Haren, maar dus naast de Joy in boetiekjes en daar zal je zo'n trui niet gaan vinden. Kakdorp hè, voor mannen veel overhemden, pantalons of spijkerbroeken van de duurdere merken en voor mezelf het walhalla aan jurkjes, maar dus wel duurder dan een gemiddelde winkel.;-)
Gast- Gast
Jeetje zeg, nooit geweten. Goed om in m'n achterhoofd te houden
Zora- Ratel
Het is toch deze geworden bij Scotch & Soda!
In de winkel vond ik 'm nog leuker én hij heeft tóch een capuchon. Relaxed!!
In de winkel vond ik 'm nog leuker én hij heeft tóch een capuchon. Relaxed!!
Zora- Ratel
Die is érg leuk! Jammer dat mijn vriend geen truien draagt/wil dragen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar vind ik zo'n soort broek?
» Waar vind ik dit soort laarzen in het beige?
» Wat voor soort brood vind jij het lekkerste?
» Waar zal je dit soort hoedjes kunnen kopen voor kinderen?
» Waar vind je jezelf te oud voor?
» Waar vind ik dit soort laarzen in het beige?
» Wat voor soort brood vind jij het lekkerste?
» Waar zal je dit soort hoedjes kunnen kopen voor kinderen?
» Waar vind je jezelf te oud voor?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: