Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?

+4
Clapperdie
ThinkPink
girli
Zora
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?

Bericht  Marin wo 14 dec 2011 - 21:55

Oh ja dat is ook een goeie Nour. Koop ik af en toe ook leuke dingen. (forum naam is er niet naar vernoemd hoor)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?

Bericht  Minx wo 14 dec 2011 - 22:16

@ joy die is van esprit en is te vinden onder v-neck zo even uit mijn hoofd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 22:40

Joy_ schreef:Oh ja dat is ook een goeie Nour. Koop ik af en toe ook leuke dingen. (forum naam is er niet naar vernoemd hoor)

Ja, ik denk dat je daar best wel kans zou maken om zo'n soort trui te vinden.smile Ik vind 't een fijne, leuke winkel met behulpzame verkopers (indien gewenst).

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 14 dec 2011 - 22:57

Nour schreef:
_Chance schreef:
Nour schreef:
Zora schreef:Ah goeie! Bijenkorf (al vind ik het daar altijd een crime om iets te vinden) en de America Today! Thanks!

Ik wilde ook zeggen Bijenkorf, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik die in het noorden echt ruk vind vergeleken bij die in U. ;-)

Dan moet je eens naar de Bijenkorf in Arnhem kopen, die is nog veel leuker dan die in U. smile

Oeh, echt? Nu ik het me bedenk, ben ik nog nooit (bewust) in Arnhem geweest om te shoppen! Wel ooit eens toen ik 6/7 jr. was, maar dat weet ik alleen van horen zeggen. Goed excuus dus om dat toch eens te gaan doen. Very Happy

Arnhem is leuk om te winkelen. Ik vind het leuker dan Utrecht. Echt een gezellig, wat ouder centrum. Ik kom er heeel graag Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora do 15 dec 2011 - 8:12

Kun je in Haren uberhaupt een beetje shoppen?? :shock:
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Marin do 15 dec 2011 - 8:17

Is de paus katholiek? Very Happy

Hahaha Haren is hipper dan je denkt Wink Maar het is ook weer niet overdreven leuk ofzo. Er zit een hele mooie dames schoenen/kleding winkel wat ook kinderkleding/schoenenwinkel is, daar werkt m'n zus (E.ngel de B.engel). En Joy is zeker ook wel leuk, heeft vaak leuke merken en koop ik ook wel vaker wat. Verder zit er een redelijk nieuwe schoenenwinkel, en een andere leuke kleding/woonwinkel waar m'n moeder werkt (I.nigo)
Echt super ontzettend uitgebreid kun je er niet winkelen, maar best heel leuk als je wat nodig hebt en je niet de stad in kunt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:03

Haren heeft een aantal erg leuke boetiekjes, dus kun je lekker je bankrekening om zeep helpen.;-) Nee serieus, ik koop denk ik 2/3 van m'n kleding in Haren, maar dus naast de Joy in boetiekjes en daar zal je zo'n trui niet gaan vinden. Kakdorp hè, voor mannen veel overhemden, pantalons of spijkerbroeken van de duurdere merken en voor mezelf het walhalla aan jurkjes, maar dus wel duurder dan een gemiddelde winkel.;-)

Gast
Gast

Bericht  Zora do 15 dec 2011 - 19:08

Jeetje zeg, nooit geweten. Goed om in m'n achterhoofd te houden Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Zora wo 21 dec 2011 - 3:40

Het is toch deze geworden bij Scotch & Soda!

Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die? - Pagina 2 MW-11-40020-51-FNT

In de winkel vond ik 'm nog leuker én hij heeft tóch een capuchon. Relaxed!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:43

Die is érg leuk! Jammer dat mijn vriend geen truien draagt/wil dragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:13

Oeh, die is leuk!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: