Mijn woonkamer [ eindelijk ;) ]
+15
Jeanette
Esperanza
Marin
Error
Sylvana
Davinia
Melis_je
Raindrop
Makamba
PrimaBella
Sjirafje
Coccinelle
Zora
Laced
Ella
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn woonkamer [ eindelijk ;) ]
Wauw! Ziet er goed uit!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Leuk! Ik vind het echt een hele vooruitgang vergeleken met wat je eerst had. En het oogt ook veel ruimer.
Ik heb alleen echt een grafhekel aan computers/bureaus pontificaal in de woonkamer maarja daar doe je weinig aan. Ik heb ook geen desktop maar een laptop zodat ik hem gewoon op kan bergen als hij klaar is.
Ik heb alleen echt een grafhekel aan computers/bureaus pontificaal in de woonkamer maarja daar doe je weinig aan. Ik heb ook geen desktop maar een laptop zodat ik hem gewoon op kan bergen als hij klaar is.
Gast- Gast
Mooi zeg!! Die muur is erg leuk gedaan!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wow wat super gaaf! En die muur...echt cool!!! Veel plezier ervan!!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Leuk! Ik vind het echt een hele vooruitgang vergeleken met wat je eerst had. En het oogt ook veel ruimer.
Is allemaal van de boyfriend ..dat was zijn enige eis dat de computer ergens moest. Ik heb er al 2 boxen af kunnen praten haha. Zelf heb ik ook een laptop maar goed, hij wil zijn ouderwetse pc
Gast- Gast
Haha, zoiets dacht ik al . Ach joh zelfs met computer vind ik het leuk!
Gast- Gast
Makamba schreef:Laced schreef:Gaaf hoor, vooral die muur!
+1
+1, heel mooi geworden.
Gast- Gast
Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Jij bent volgens mij ook zo iemand die constant bezig is met het interieur.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Gaaf zeg! Echt een mooi 1 geheel geworden
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
Ja dat klopt! Ik studeer als het goed is aankomend schooljaar ook af als interiordesigner (klinkt zoveel interessanter als dat het is hahaha). Maar ik vind het wel erg leuk
Gast- Gast
Punk'd schreef:Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
Ja dat klopt! Ik studeer als het goed is aankomend schooljaar ook af als interiordesigner (klinkt zoveel interessanter als dat het is hahaha). Maar ik vind het wel erg leuk
Oh kijk dat verklaart een heleboel. Lijkt mij een leuk werkgebied. Succes met afstuderen!
Wat smikkel ook al zei; een huis is nooit af! Heerlijk om daar mee bezig te zijn en er dan je werk van maken is helemaal leuk.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Punk'd schreef:Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
Dat lijkt mj ook heel leuk! Welke studie doe jij precies en waar?
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Olijfje schreef:Punk'd schreef:Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
I.nteriord.esign & S.tyling op de J.an d.es B.ouvrie A.cademie. (Is een onderdeel van S.axion N.ext in D.eventer) haha hopelijk is het nog een beetje leesbaar
Gast- Gast
Hangt de lamp boven de tafel alleen niet wat hoog? En de tafel is zeker net niet breed genoeg voor twee lampen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hangt de lamp boven de tafel alleen niet wat hoog? En de tafel is zeker net niet breed genoeg voor twee lampen?
Oplettend oog haha. Ik wil er inderdaad nog 1 bij hebben maar die was uitverkocht bij de Ikea in Duiven. Hij is verder ook nog niet aangesloten dus hij komt inderdaad ook nog wat lager te hangen. Maar ik wil nog zo'n leuke stoffen electrischeteits draad kopen zodat ik hem los naar het punt kan hangen.
Maar dat moet de vader van mijn vriend doen want boren dat doe ik zelf niet en al helemaal niet in het plafond. En echt draden aansluiten doe ik liever ook niet, wil zeker weten dat dat allemaal goed zit.
Gast- Gast
Deze wil ik trouwens maken voor in de slaapkamer .. Zijn scheerspiegeltjes voor gebruikt.
Gast- Gast
Ha, ja, strijkijzersnoer, dat ga ik ook doen met deze lamp en dan ook los naar het contactpunt, maar voor nu wilde ik hem gewoon aansluiten. Ik wil graag iets met neon. Ik had ook de laatste uit de Ikea hier en ze zijn ook niet meer binnen gekomen. Mijn tafel (en woonkamer) is te klein voor twee lampen, helaas.Punk'd schreef:Smikkell schreef:Hangt de lamp boven de tafel alleen niet wat hoog? En de tafel is zeker net niet breed genoeg voor twee lampen?
Oplettend oog haha. Ik wil er inderdaad nog 1 bij hebben maar die was uitverkocht bij de Ikea in Duiven. Hij is verder ook nog niet aangesloten dus hij komt inderdaad ook nog wat lager te hangen. Maar ik wil nog zo'n leuke stoffen electrischeteits draad kopen zodat ik hem los naar het punt kan hangen.
Maar dat moet de vader van mijn vriend doen want boren dat doe ik zelf niet en al helemaal niet in het plafond. En echt draden aansluiten doe ik liever ook niet, wil zeker weten dat dat allemaal goed zit.
Boren in het plafond en lampen ophangen doe en durf ik wel zelf, alleen alles wat met electra te maken heeft besteed ik uit
Bij Strand West verkopen ze dit snoer in o.a. neonkleuren, dus daar wil ik gaan kijken. Ik kom daar alleen nooit vandaan zonder dat ik ook de rest van de winkel wil hebben.
Gast- Gast
Oeeeh, zo'n ding heb ik ook nog liggen waarbij de spiegel kapot isPunk'd schreef:Deze wil ik trouwens maken voor in de slaapkamer .. Zijn scheerspiegeltjes voor gebruikt.
Ik vind losse peertjes, alleen aan strijkijzerdraad ook erg mooi.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Olijfje schreef:Punk'd schreef:Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
I.nteriord.esign & S.tyling op de J.an d.es B.ouvrie A.cademie. (Is een onderdeel van S.axion N.ext in D.eventer) haha hopelijk is het nog een beetje leesbaar
Deventer is wel wat ver voor mij.. Maar er is vast ook wel zo'n opleiding in amsterdam, dat wordt dan zoeken.
Ik vind jouw huis trouwens heel leuk!
Olijfje- Fluisteraar
Punk'd schreef:Deze wil ik trouwens maken voor in de slaapkamer .. Zijn scheerspiegeltjes voor gebruikt.
O, dit vind ik zo leuk! Dat ga ik onthouden voor later
Olijfje- Fluisteraar
Olijfje schreef:Punk'd schreef:Olijfje schreef:Punk'd schreef:Eris schreef:Zo mijn stijl, ik hou ervan! Leuk gedaan!
Dankje
Deventer is wel wat ver voor mij.. Maar er is vast ook wel zo'n opleiding in amsterdam, dat wordt dan zoeken.
Ik vind jouw huis trouwens heel leuk!
Je hoeft maar 2 dagen per week naar school (het is wel een geaccrediteerde(?) hbo opleiding, dus je krijgt gewoon een ov en studifinanciering.)
Ik heb mensen in de klas uit Venlo, Heereveen, H.Ypolitushoef haha had er nooit eerder van gehoord is bij Den helder, Haarlem... dus iedereen komt overal vandaan.
Gast- Gast
@ Olijfje, Jan des Bouvrie adacemie zit ook in A'dam.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:@ Olijfje, Jan des Bouvrie adacemie zit ook in A'dam.
Nee dat is Jan des Bouvrie college.. Dat is een mbo opleiding die zich veel meer richt op interieurstyling, etaleren en mode.
Jan des Bouvrie Academie is een HBO opleiding tot interieurvormgever. Je leert echt conceptueel denken, veel meer gericht op interieurarchitectuur. Wij hebben ook geen losse vakken 'styling' o.i.d. Maar altijd volledige interieurplannen waarbij alle aspecten aan bod moeten komen aan de hand van een concept. Maar we moeten ook architectonische ingrepen doen rekening houden met verlichting (technische lichtplannen) en echt meer de vormgevingsrichting.
Het is alleen dat zijn naam eraan verbonden is, voor de rest zijn het echt 2 totaal verschillende opleidingen.
Gast- Gast
O oke, haha ik ken een jongen die daarop zit en dacht dat hij HBO deed.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eindelijk.. mijn bevallingsverhaal
» Eindelijk mijn roze wolk
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Mijn tak hangt eindelijk hihi :)
» Na 3 jaar eindelijk mijn propedeuse gehaald!
» Eindelijk mijn roze wolk
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Mijn tak hangt eindelijk hihi :)
» Na 3 jaar eindelijk mijn propedeuse gehaald!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: