Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fronsrimpels

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fronsrimpels  Empty Fronsrimpels

Bericht  Nala ma 12 dec 2011 - 6:45

Ik ben pas 25 geworden en merkte vandaag op dat ik op mijn voorhoofd ineens 4 fijne lijnen heb, fronsrimpels dus. Voor de rest heb ik nog nergens rimpels ofzo, maar ik schrik er toch van dat ik dit nu al heb. Hebben jullie dit ook? Overigens smeer ik nog niet met een antirimpelcreme, maar gewoon producten van la roche posay voor de onzuivere huid.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fronsrimpels  Empty Re: Fronsrimpels

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:14

Ik heb het een klein beetje, maar ik ben dan ook wel al 31 Wink
Denk ook dat iedereen dat wel een beetje heeft hoor. Je moet ook wel echt goed kijken om het te zien. Als het zonnig is en ik veel met mijn ogen heb moeten knijpen, blijft die rimpel naast mijn oog ook een paar uur staan. Als je huid droger is en als je weinig vet hebt, heb je ook sneller rimpels. Ik smeer overigens ook met La Roche Posay, mijn decoletee smeer ik 2x per dag in met creme van Chanel. Daar heb ik tegenwoordig 's morgens als ik opsta van die rimpeltjes en daar ben ik nit zo blij mee...

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 12 dec 2011 - 8:24

Ik heb het ook nu een jaar denk ik(ben nu 23) en ben dus een half jaar geleden maar begonnen met anti-rimpel creme. Helaas heb ik ze, want ik vind het echt verschrikkelijk al rimpels te krijgen en dan ook nog op mijn voorhoofd.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pussycat ma 12 dec 2011 - 9:17

neem een pony (nee niet eentje met 4 benen) dan zie je er niks van Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  loura ma 12 dec 2011 - 9:31

Mijn vriend is 23 en heeft ook een kleine frons rimpel... dat hoeft dus niet met ouderdom te maken te hebben ofzo.. Je moet gewoon niet meer fronsen :p Ik ben 28 maar heb niks.. Misschien komt dat dan wel weer omdat ik antirimpel crème gebruik Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud