ConsumerClick?
+12
aardbeitje
Ellusss
Macelka
piertje
Inge
litllejoy
sonly
Nora
Curious
rapa nui
Jerry
Zininzon
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ConsumerClick?
Zijn er hier mensen die aan ConsumerClick doen?
Kost het veel tijd? Gaat het een beetje handig? En wat levert het op?
Kost het veel tijd? Gaat het een beetje handig? En wat levert het op?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ConsumerClick?
Is click boodschappen scannen of de internetmonitor?
Oh ik zie het al, boodschappen. Daar doen wij aan mee. Is heel eenvoudig, je haalt je boodschappen, wij zetten dan alles op het aanrecht, ik scan de boodschappen en mijn man ruimt ze vervolgens in. Wij krijgen een kleine vergoeding vanwege onze leeftijd en je spaart punten, waarmee je een cadeau uit kunt kiezen, daarnaast heb je af en toe onderzoeken waar je aan mee kunt doen en extra punten kunt verdienen.
Oh ik zie het al, boodschappen. Daar doen wij aan mee. Is heel eenvoudig, je haalt je boodschappen, wij zetten dan alles op het aanrecht, ik scan de boodschappen en mijn man ruimt ze vervolgens in. Wij krijgen een kleine vergoeding vanwege onze leeftijd en je spaart punten, waarmee je een cadeau uit kunt kiezen, daarnaast heb je af en toe onderzoeken waar je aan mee kunt doen en extra punten kunt verdienen.
Gast- Gast
wat ís het?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Je moet dan de boodschappen (van verschillende winkels) scannen met een scanapparaatje en de resultaten een paar keer per week 'uploaden' en verzenden.
Zininzon- Ratel
Rejoy. schreef:dat uploaden en verzenden gaat bij ons vanzelf!
Oh, ik had op internet gelezen (want ik heb me nog niet aangemeld) dat je ze moest verzenden..
Zininzon- Ratel
pfff. Er moet wel een goede vergoeding tegenover staan wil ik dat gaan doen. Vind boodschappen doen al niet zo leuk en de boodschappen opruimen helemaal een verschrikking. Als ik alles dan ook nog in moet scannen...
Moet je álles doen? Dus ook als je op vrijdagavond besluit om nog lekker even een zak chippies te halen ofzo?
Moet je álles doen? Dus ook als je op vrijdagavond besluit om nog lekker even een zak chippies te halen ofzo?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Moet je álles doen? Dus ook als je op vrijdagavond besluit om nog lekker even een zak chippies te halen ofzo?
Ja, ook van die dingen en ook dingen die je bij de Kruitvat ed. koopt. Ik doe het nu ca een half jaar en vind het eigenlijk wel makkelijk. Als ik mijn boodschappen uit de tas pak naar het aanrecht toe scan ik ze meteen even. Ik vind het ook wel leuk anders was ik er niet aan begonnen. Maar telt niet ontzettend snel aan met punten maar gaat natuurlijk ongemerkt wel door.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik doe het ook, vind het opzich wel leuk om te doen. Maar vergeet het apparaatje vaak aan te sluiten op de computer en alle barcodes te verzenden, dan bellen ze me vaak op ter herinnering. Vind ik altijd wel lullig voor ze.
Je spaart er punten mee, geloof 75 punten per week. Maar dat loopt niet zo hard op. Met die punten kun je producten krijgen die je zelf uitzoekt in een catalogus.
Sinds kort krijg ik met regelmaat vragenlijsten toegestuurd die ik beantwoord, daar gaan de punten wat harder mee.
Al met al vind ik het wel leuk, maar je moet het niet doen omdat je denkt dat het veel opleverd.
Het levert wel iets op, maar het is niet echt naar rato vind ik.
je krijgt eens in de zoveel tijd een nieuwsblad, en daar staan wel leuke weetjes in die uit onderzoek gekomen zijn waaraan je zelf hebt meegewerkt.
Ook kan je punten verdienen met een internetmonitor. Die registreert welke pagina;s bezocht worden en door wie in het huishouden.
Die heb ik van de computer gehaald,aangezien mijn computer en sloom door werd en vaak vastliep.
Succes als je het ook gaat doen!
Je spaart er punten mee, geloof 75 punten per week. Maar dat loopt niet zo hard op. Met die punten kun je producten krijgen die je zelf uitzoekt in een catalogus.
Sinds kort krijg ik met regelmaat vragenlijsten toegestuurd die ik beantwoord, daar gaan de punten wat harder mee.
Al met al vind ik het wel leuk, maar je moet het niet doen omdat je denkt dat het veel opleverd.
Het levert wel iets op, maar het is niet echt naar rato vind ik.
je krijgt eens in de zoveel tijd een nieuwsblad, en daar staan wel leuke weetjes in die uit onderzoek gekomen zijn waaraan je zelf hebt meegewerkt.
Ook kan je punten verdienen met een internetmonitor. Die registreert welke pagina;s bezocht worden en door wie in het huishouden.
Die heb ik van de computer gehaald,aangezien mijn computer en sloom door werd en vaak vastliep.
Succes als je het ook gaat doen!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Internetmonitor heb ik sindskort, op die manier kwam ik ook bij consumerclick.
Als ik jullie reacties zo lees, valt het nog wel mee hoeveel werk je er mee hebt. Toch maar eens aanmelden!
Als ik jullie reacties zo lees, valt het nog wel mee hoeveel werk je er mee hebt. Toch maar eens aanmelden!
Zininzon- Ratel
Ik heb me aangemeld, ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg en hoe het verder werkt!
Zininzon- Ratel
Ik heb me naar aanleiding van dit topic ook maar eens aangemeld. Ben wel benieuwd. En je kan je altijd wel weer afmelden, mocht er niks aan zijn lijkt me:)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik heb de eerste boodschappen inmiddels gescand
Zininzon- Ratel
Curious schreef:Maar vergeet het apparaatje vaak aan te sluiten op de computer en alle barcodes te verzenden, dan bellen ze me vaak op ter herinnering.
Na hoeveel tijd bellen ze? Haha
Zininzon- Ratel
Snel, als je anderhalve week niet gescant hebt ofzo...
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb me ook aangemeld. Vind dit soort dingetjes altijd wel leuk!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik heb me aangemeld maar ik kreeg een brief dat ze genoeg mensen voor mijn doelgroep.
Nora- Prater
Nora schreef:Ik heb me aangemeld maar ik kreeg een brief dat ze genoeg mensen voor mijn doelgroep.
Hmm, wat is jouw doelgroep dan?
Jammer!
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Nora schreef:Ik heb me aangemeld maar ik kreeg een brief dat ze genoeg mensen voor mijn doelgroep.
Jammer!
Ik heb geen idee waar ze naar kijken maar denk dat het volgende van invloed is? Woon in het oosten van het land, ben 22 en woon samen.
Nora- Prater
Ik heb me ook aangemeld nav aanleiding van dit topic. Lijkt me wel om te doen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Nora schreef:Zininzon schreef:Nora schreef:Ik heb me aangemeld maar ik kreeg een brief dat ze genoeg mensen voor mijn doelgroep.
Jammer!
Ik heb geen idee waar ze naar kijken maar denk dat het volgende van invloed is? Woon in het oosten van het land, ben 22 en woon samen.
Ik kreeg die brief inderdaad ook.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh wat jammer! Ik ben alleenstaand, dat maakt misschien het verschil?
Ben 25 en ook uit het oosten van het land
Ben 25 en ook uit het oosten van het land
Zininzon- Ratel
Ik kreeg jammer genoeg ook deze brief.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Ik werd benaderd om mee te doen. Ik heb er een tijdje aan mee gedaan, maar het was niets voor mij. Wij doen bij heel veel winkels verschillende boodschappen. Aangezien je eerst de winkelbon en kassabon moet ingeven en dan pas de artikelen, werkte het hier dus niet. Als het nou zo was dat je tijdens het winkelen je artikelen kon scannen en zodra betaald had de winkel en het bedrag, had het hier wel gewerkt. Daarnaast bergen wij niet alle spullen op in huis. Dus veel dingen verdwenen meteen vanuit de auto in de schuur. Ik ben toen na 4 maanden er ongeveer mee gestopt. Ik doe nog wel steeds mee aan de GFK panel.
Gast- Gast
Even up-en.
Ik had mee begin januari hiervoor aangemeld. Nu wordt ik vandaag gebeld, dat ik mee kan doen en wanneer ze langs kunnen komen om alles uit te leggen etc.
Nu kan ik het nergens meer vinden, maar is het zo dat je 1x per week die scanner aan je laptop moet hangen om de informatie door te sturen of kunnen ze dat zo van je scanner af halen.
Ik had mee begin januari hiervoor aangemeld. Nu wordt ik vandaag gebeld, dat ik mee kan doen en wanneer ze langs kunnen komen om alles uit te leggen etc.
Nu kan ik het nergens meer vinden, maar is het zo dat je 1x per week die scanner aan je laptop moet hangen om de informatie door te sturen of kunnen ze dat zo van je scanner af halen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: