Het nieuwe liedje van Corry Konings
+8
Caramba
Spring
Lejow
Alex
Toet
Supertalentje
Roza
Jeanette
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het nieuwe liedje van Corry Konings
Zero schreef:Ik heb een hekel aan New Kids. Ik mis compleet de humor er van.
Dit lied begrijp ik ook niet. Wie het ook zingt, kan er niks grappigs aan vinden.
Absoluut een hele grote +1...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel leuk!
Lekker boeiend of het normaal is of niet. Dat is toch juist de grap van heel de film en van dit nummer?
En vanavond ga ik lekker naar de bios
Lekker boeiend of het normaal is of niet. Dat is toch juist de grap van heel de film en van dit nummer?
En vanavond ga ik lekker naar de bios
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik vind New Kids wel leuk, al snap ik niet alle humor, maar dat hoeft ook niet.
Ik vind dit liedje dan ook wel erg toepasselijk voor deze film en wat maakt mij het nu uit wie het zingt. Als het Bonnie St.Claire was geweest, was het dan ook niet goed geweest?
Ik vind dit liedje dan ook wel erg toepasselijk voor deze film en wat maakt mij het nu uit wie het zingt. Als het Bonnie St.Claire was geweest, was het dan ook niet goed geweest?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Alleen als ze Schulten Brau drinkt.Spetterdespat schreef:Ik vind New Kids wel leuk, al snap ik niet alle humor, maar dat hoeft ook niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daarom noemde ik haar ook
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ga je schamen!Toet schreef:Komtie dan hè: ik vind het een leuk nummer! Een heerlijke meezinger en een grappige tekst, ik heb hem al een paar keer aangevraagd in de kroeg en ook thuis gedraaid & hard meegezongen. Corry Konings doet het toch alleen maar slim? Ze zet zichzelf zo weer mooi op de kaart.
Gast- Gast
Ik ook plus 1, al heb ik het ooit wel grappig gevonden. Maar toen ze gingen spugen enzo op de camera ben ik afgehaakt. Jammer, want ik vind Tim Haars echt een leuke vent!Lejow schreef:Zero schreef:Ik heb een hekel aan New Kids. Ik mis compleet de humor er van.
Dit lied begrijp ik ook niet. Wie het ook zingt, kan er niks grappigs aan vinden.
Absoluut een hele grote +1...
Gast- Gast
Ik zie er de lol ook niet zo van in. en ja dat zij dat zingt, ik vind het niet bij haar passen. Maar ja vind het nummer dan ook bij niemand leuk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het een slimme set van haar.. Nu maakt ze zichzelf ook bekend bij een jonger publiek en nog een groot publiek ook. De oudere vinden het denk ik walgelijk van haar maar de jongeren over het algemeen wel lachen denk ik. Ze scoorde de laatste tijd nou niet echt met haar normale repertoire en nu heeft ze een hit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de film leuk en het liedje ook grappig. Ik stoor me eerder aan die BNers die de mediamarkt oid aanprijzen dan aan het feit dat Corry Konings dit zingt.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liedje bruiloft
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» liedje I will van Do
» Liedje
» Ik zoek een 'oud' liedje
» Nieuwe naam, nieuwe avatar