De kotsende kat - les 1
+9
Sarah1985
PluDan
MADDIE
Inge
Jerry
Caresses
Marin
TwistedAngel
Lejow
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De kotsende kat - les 1
Als de kat op het kleed zit en een poging doet tot kotsen, til haar dan niet op om haar naast het kleed neer te zetten (kom op, een enorme plavuizen vloer en je moet precies op het mooie groene kleed kotsen)...
Kat rent dan weg..
Gevolg:
Kots...
Overal...
Kat rent dan weg..
Gevolg:
Kots...
Overal...
Laatst aangepast door Lejow op wo 7 dec 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: De kotsende kat - les 1
Hahhahaa oh boy. Bij het kotsende muiziemonster van m'n oma werkt dat wel. Die kotst ook ALTIJD op kleedjes. Optillen bij elk mogelijk geluidje dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Hahhahaa oh boy. Bij het kotsende muiziemonster van m'n oma werkt dat wel. Die kotst ook ALTIJD op kleedjes. Optillen bij elk mogelijk geluidje dus.
Arm beest; heeft ze gewoon de hik of een boertje in de weg; gáát ze weer de lucht in...
Gast- Gast
O bah haha
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hond hier ook. Gaat het liefst op de bank of in de fris gewassen wasmand kotsen, die klaar staat om te strijken.
Of in het halletje over de post plassen, ook een succes.
Gast- Gast
Haha, arme Lejow! Hier hoor ik het gelijk aan de kat, dus die til ik van het kleed en houd ik vast, want hij wordt altijd helemaal overstuur.
Gast- Gast
kotst ie dan niet over je heen pippa?
De onze staat altijd een kwartier te droogbraken voordat er ook echt wat komt en daarna eet ze ervan
De onze staat altijd een kwartier te droogbraken voordat er ook echt wat komt en daarna eet ze ervan
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:kotst ie dan niet over je heen pippa?
Ik hou hem van me af, dus hij kotst op de vloer, en niet over mij heen *gelukkig*
Gast- Gast
Pippa schreef:Haha, arme Lejow! Hier hoor ik het gelijk aan de kat, dus die til ik van het kleed en houd ik vast, want hij wordt altijd helemaal overstuur.
Alleen opstaan had ik hier al genoeg effect om het op een rennen te zetten..
*zucht*
Bij de kat die ik vroeger had werkte dat wel, langharig beest die minstens een paar keer per week kotste, die tilde ik dan altijd naar de kattenbak
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben je mooi klaar mee.
Onze kotst altijd op dezelfde plek als hij moet kotsen, achter op de deurmat :-D Heel prima
Onze kotst altijd op dezelfde plek als hij moet kotsen, achter op de deurmat :-D Heel prima
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Frits presteert 't hier nog wel 's om vanuit een mandje dat aan de deur hangt te spugen. Daar sta je ook even van te kijken...
Gast- Gast
Hoogtevrees?Bazinga schreef:Frits presteert 't hier nog wel 's om vanuit een mandje dat aan de deur hangt te spugen. Daar sta je ook even van te kijken...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoogtevrees?Bazinga schreef:Frits presteert 't hier nog wel 's om vanuit een mandje dat aan de deur hangt te spugen. Daar sta je ook even van te kijken...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Frits presteert 't hier nog wel 's om vanuit een mandje dat aan de deur hangt te spugen. Daar sta je ook even van te kijken...
Ja dat deed kat 2 hier laatst... Vanuit bovenin de krabpaal..
Lejow- Lady Post-a-lot
Die van mijn zus kotste een keer van de eettafel via de poot naar beneden. Bleh..
Mijn poes die begon vorige week opeens raar te springen, voordat ik het wist zaten zowel mijn bank als mijn schoenen onder de kots.... Lekker verhaaltje weer !!
Mijn poes die begon vorige week opeens raar te springen, voordat ik het wist zaten zowel mijn bank als mijn schoenen onder de kots.... Lekker verhaaltje weer !!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
ProudMama schreef:
Ooh dat deed de mijne ook altijd. Kwam ik thuis van mijn werk, deed de voordeur open en stapte zo op een stapel natte post. De kattenbak stond daar overigens ook, een meter van de post af...
Gast- Gast
Hahaha nee toch...
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat 1 van de katten moest kotsen. *afkloppen*
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat 1 van de katten moest kotsen. *afkloppen*
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
het is nou niet dat de onze het dagelijks doet en dat het hele plerken zijn met vieze stukken erin...
Als ik iets vind, heeft ze dat meestal 's nachts gedaan en ligt 't in de keuken. Het is meestal 'heldere' vloeistof, alsof 't speeksel is zegmaar...
En gelukkig stinkt 't niet zo erg als m'n eigen
Als ik iets vind, heeft ze dat meestal 's nachts gedaan en ligt 't in de keuken. Het is meestal 'heldere' vloeistof, alsof 't speeksel is zegmaar...
En gelukkig stinkt 't niet zo erg als m'n eigen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
onze kat doet het altijd op de deurmat. 1 keer toen kwam ik beneden sliep nog half, lag echt de hele hal allemaal plasjes kots echt vies als je nog half slaapt (anders ook haha)
Onze kitten had gister in de schoen van mijn man gepoept
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ghehe, die van ons is bang voor het kleed. Dat ding ligt er al bijna een jaar maar die kat weigerd gewoon om erop te lopen, dus neemt ze een omweg. En als je haar erop zet neemt ze een enorme sprong ipv dat ze erover heen loopt LOL.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Hier kotsen de hond en de kat ook graag op het kleed en de deurmat terwijl ze verder een enorme houten vloer tot hun beschikking hebben.
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:onze kat doet het altijd op de deurmat. 1 keer toen kwam ik beneden sliep nog half, lag echt de hele hal allemaal plasjes kots echt vies als je nog half slaapt (anders ook haha)
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Gatverdamme... Ik zie door al jullie verhalen echt een enorme berg stinkende kots voor me, inclusief wit toekijkende katten én zuchtende baasjes.
Gast- Gast
Les 2: niet storen tijdens het poepen. Dan trekken ze een mooie bruine streep over het vloerkleed om de restanten weg te krijgen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: