Snowboots:)
+23
Bliss
Kabouter
Omafiets
Tsjip
Aziraphale
tess05
Shisha
Annie24
Zonnetje
Phileine
tralala
loura
Eliesje
Beachgirl
Chocolate Cookie
Zwerver
Lotus_
VeryCherry
Serena
Happinaz
May
Jeanette
Lies
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Snowboots:)
Ik heb deze vorig jaar gekocht. Ook aangehad met de metershoge sneeuw! En ja, deze laarzen kunnen dat echt hebben en zijn dan ook waterdicht (Wel af en toe behandelen met die trendspray, één keer in de zoveel tijd).
Ik kwam laatst weer bij de winkel waar ik ze had gekocht. Zegt de verkoopster: 'Bevallen ze?'. Waarop ik antwoord 'Ja prima, ik heb ze al een jaar!'. 'Oh' zegt ze, ' dat had ik niet verwacht!'.
Dus ja, sneeuw kunnen ze heel best hebben!
Gast- Gast
Yeey, ik heb toch nog snowboots kunnen bemachtigen. Vanmorgen heb ik even gekeken bij de plaatselijke schoenenboer. Die had nog een aantal staan, toevallig zat mijn maat er bij. Het lukt me (nog) niet hier een afbeelding te plaatsen, ze zijn van Rucanor. Ik ben er erg blij mee.
Gast- Gast
Ik heb mooie skeckers, ze zitten lekker en heerlijk warm. Ook heb ik nog zn goedkoop action snowboots
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Oeeeeeeh i like!!!Paris1985 schreef:Ik heb mooie skeckers, ze zitten lekker en heerlijk warm. Ook heb ik nog zn goedkoop action snowboots
Duur?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Waarschijnlijk niet aangezien ze zegt dat het goedkope snowboots van de Action zijn.wc-eend schreef:
Duur?
Gast- Gast
Die heb ik ook Heerlijke laarzen!Flippin' Bitch schreef:Ik hoop van het weekend zoiets te kunnen kopen, heb ik paardrijlaarzen en snowboots in 1!
Tot die tijd draag ik maar mijn 7 jaar oude skateschoenen, ook lekker warm...
Gast- Gast
En jij hebt verkeerd gelezen..Purple schreef:Waarschijnlijk niet aangezien ze zegt dat het goedkope snowboots van de Action zijn.wc-eend schreef:
Duur?
Gast- Gast
Ik heb deze gekocht:
Zijn van het merk Rubber Duck en zijn er in veel leuke designs. €109,00
Zijn van het merk Rubber Duck en zijn er in veel leuke designs. €109,00
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb gister deze gehaald voor 39.95 bij de sportwinkel:
Zie ze hier voor minder op internet:
http://www.leerentveldvrijetijd.nl/51/schoenen/3412.62.006/bergstein-boot-665-dames-met-rits.html
Zitten lekker warm en zien er normaal uit, gewoon simpel!
Zie ze hier voor minder op internet:
http://www.leerentveldvrijetijd.nl/51/schoenen/3412.62.006/bergstein-boot-665-dames-met-rits.html
Zitten lekker warm en zien er normaal uit, gewoon simpel!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Flippin' Bitch schreef:Ik hoop van het weekend zoiets te kunnen kopen, heb ik paardrijlaarzen en snowboots in 1!
Cool!!
Gast- Gast
Haha inderdaad,er staat OOK heb ik nog goedkope snowboots van de action.ZachtCookie schreef:En jij hebt verkeerd gelezen..Purple schreef:Waarschijnlijk niet aangezien ze zegt dat het goedkope snowboots van de Action zijn.wc-eend schreef:
Duur?
Kan gebeuren
Zwerver- Ratel
Storm schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik hoop van het weekend zoiets te kunnen kopen, heb ik paardrijlaarzen en snowboots in 1!
Cool!!
Waah die vind ik echt heel gaaf! Maar op het moment niet zo nuttig voor mij want ik rij even geen paard haha.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:
Ik heb deze vorig jaar gekocht. Ook aangehad met de metershoge sneeuw! En ja, deze laarzen kunnen dat echt hebben en zijn dan ook waterdicht (Wel af en toe behandelen met die trendspray, één keer in de zoveel tijd).
Ik kwam laatst weer bij de winkel waar ik ze had gekocht. Zegt de verkoopster: 'Bevallen ze?'. Waarop ik antwoord 'Ja prima, ik heb ze al een jaar!'. 'Oh' zegt ze, ' dat had ik niet verwacht!'.
Ik heb deze ook en ben er erg blij mee! Heb ze ook goed ingespoten met trendspray.
Gast- Gast
Ik heb die ook, alleen zwarte. Heb trouwens meteen die kraaltjes eraf geknipt, werd gek van het geluid! maar ze zijn bij mij enorm uitgelopen. Ik pas ze nu goed met 2/3paar sokken aan...beetje vervelendReeza schreef:ZachtCookie schreef:
Ik heb deze ook en ben er erg blij mee! Heb ze ook goed ingespoten met trendspray.
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb die ook, alleen zwarte. Heb trouwens meteen die kraaltjes eraf geknipt, werd gek van het geluid! maar ze zijn bij mij enorm uitgelopen. Ik pas ze nu goed met 2/3paar sokken aan...beetje vervelendReeza schreef:ZachtCookie schreef:
Ik heb dat ook, had ze al een maat kleiner gekocht, maar pas ze nu met hele dikke sokken aan ook. Zat laatst al te denken, misschien moet ik ze de volgende keer twee maten kleiner kopen, maar denk dat ik er dan niet in kom...
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik heb ze toen ook al een maat kleiner gekocht, maar ik draag ze nu ook met 2 paar sokken waarvan een paar van mijn vriend of vader want die zijn superdik! Wel jammer, want daardoor ga je snel sloffen en krijg je dus last van je voeten en benen. Maar zodra deze echt af zijn, komen er nieuwe! Ik ben zo blij met deze laarzen!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: