La Roche Posay
+3
Sterre
Marin
Feline
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
La Roche Posay
Aangezien dit forum de aanleiding is dat ik nieuwsgierig ben geworden naar dit merk ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb namelijk wat proefjes gekregen van de Effaclar-lijn (heb nogal veel mee-eters op m'n kin)
Die facewash vind ik wel prettig, maar nu doe ik na die facewash de Effaclar Duo op m'n gezicht maar die fikt als de nete! Echt enorm brandering jeukerig gevoel, iemand herkenning?
Of doe ik iets verkeerd?
Ik heb namelijk wat proefjes gekregen van de Effaclar-lijn (heb nogal veel mee-eters op m'n kin)
Die facewash vind ik wel prettig, maar nu doe ik na die facewash de Effaclar Duo op m'n gezicht maar die fikt als de nete! Echt enorm brandering jeukerig gevoel, iemand herkenning?
Of doe ik iets verkeerd?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: La Roche Posay
Er heel gauw afhalen!
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad bij dit product en hele erge allergische reactie van gehad wat resulteerde in twee weken er uit zien als tomaat met puistjes.
Gauw afhalen!
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad bij dit product en hele erge allergische reactie van gehad wat resulteerde in twee weken er uit zien als tomaat met puistjes.
Gauw afhalen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha... ik kan 't er niet afhalen.. tis al ingetrokken. Naja, hopen dat ik er morgen niet uitzie als een tomaat want heb morgen nogal belangrijke dag! Gooi 't direct weg dan maar. Maar goed dat ik proefjes heb gevraagd.
Zou ik er nu nog even kalmerende nachtcreme op moeten smeren of maak ik 't dan erger?
Zou ik er nu nog even kalmerende nachtcreme op moeten smeren of maak ik 't dan erger?
Feline- Kletskop
Dan denk ik idd ook dat je allergisch bent. Ik krijg die reactie van Vichy, Diadermine, Lancome en ga zo maar door. Dus ik ben heel blij dat mijn huid normaal reageert op La Roche Posay. Ik gebruik ook Effaclar Duo, met wascreme en tonic (weet zo even niet welke lijn). En ik ben eindelijk al een paar maanden pukkelvrij! (had op mijn 30ste nog steeds altijd wel 1 of 2 ontstekingen in mijn gezicht, heel vervelend). Ik heb nu trouwens wel een onderhuidse ontsteking bij mijn kin, maar dat komt door darmproblemen.
Dus ook al zijn anderen helemaal postief erover, denk ik dat het voor jou niet het goede merk is.
Dus ook al zijn anderen helemaal postief erover, denk ik dat het voor jou niet het goede merk is.
Gast- Gast
Oeh Joy, had ze dat door DIT product? Dat was inderdaad niet best...
Ik wilde het aanschaffen, maar in mijn apotheek hadden ze het niet. Toen heb ik maar hydraterende dagcrème van Vichy Normaderm gekocht, die heb ik ook nog nooit uitgeprobeerd. Als dat niet bevalt wil ik alsnog La Roche Posay proberen, dus ik lees hier even mee.
Ik wilde het aanschaffen, maar in mijn apotheek hadden ze het niet. Toen heb ik maar hydraterende dagcrème van Vichy Normaderm gekocht, die heb ik ook nog nooit uitgeprobeerd. Als dat niet bevalt wil ik alsnog La Roche Posay proberen, dus ik lees hier even mee.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Normaderm reageer ik ook allergisch op! Stomme huid! Ik zwem 2 keer per week en vorige keer had ik allemaal schilfers aan m'n kin hangen.. tussen m'n puistjes.. Dus ik heb een vette droge huid, wat moet ik dan in vredesnaam gebruiken?n
Feline- Kletskop
Clinique misschien?
Zodra mijn Biotherm spullen op zijn, ga ik ook La Roche Possay ook proberen.
Zodra mijn Biotherm spullen op zijn, ga ik ook La Roche Possay ook proberen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik Babor. Die heeft een gedeelte van de lijn speciaal voor een droge huid. Ik gebruik deze nu een poosje en merk veel verschil!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Feline schreef:Aangezien dit forum de aanleiding is dat ik nieuwsgierig ben geworden naar dit merk ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen.
Of doe ik iets verkeerd?
Haha, komst ut ut noord'n ofsu?!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Normaderm reageer ik ook allergisch op! Stomme huid! Ik zwem 2 keer per week en vorige keer had ik allemaal schilfers aan m'n kin hangen.. tussen m'n puistjes.. Dus ik heb een vette droge huid, wat moet ik dan in vredesnaam gebruiken?n
Dan heb je een gemengde huid.
Bij de ICI paris vertelde een dame mij dat als je en gemengde huid hebt je niet moet gaan klooien met producten voor een droge en vette huid, maar gewoon 1 product moet nemen voor de gemengde huid en dat op heel je gezicht moet aanbrengen.
Ik doe dat nu, en het werk voor mij echt goed. (heb gekozen voor een goede vochtinbrenger/dikke creme. Het droge vind ik namelijk vervelender dan het 'vette'. Nu is het bij mij niet zo heel erg, heb alleen een vet vettere T-zone, maar wie weet werkt het voor jou ook).
Gast- Gast
Misschien een stomme gedachte hoor, maar kan het niet zo zijn dat de creme op dat moment gewoon goed door de porien naar binnen dringt? Als ik bij de huidtherapeut ben geweest en ze talg heeft verwijderd gaat er daarna ook de duo creme op. Mijn porien zijn dan open en het voelt dan ook branderig. Ik ben niet allergisch voor de creme want gebruik hem verder dagelijks en dan geen last van Ik weet natuurlijk niet hoe erg jij het vind fikken, jeuk lijkt me idd ook niet goed.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: