Ook koffie-addict?
+10
Error
Rush
Lieke128
Pandora
Caramba
Jeanette
Isis
Highway
Starla
GreenGrass
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ook koffie-addict?
Zijn jullie ook verslaafd aan koffie zoals deze beroepsgroepen, klopt dit een beetje?
Volgens het onderzoek hebben vooral mensen die de volgende beroepen uitoefenen behoefte aan een dagelijks kopje koffie:
1. Wetenschapper of laborant
2. Marketing- of PR-medewerker
3. Secretariaatsmedewerker in scholen
4. Redacteur of schrijver
5. Secretariaatsmedewerker in de gezondheidszorg
6. Dokter
7. Kok
8. Professor
9. Sociaal werker
10. Financieel expert
11. Huishoudhulp
12. HR-medewerker
13. Verpleegkundige
14. Ambtenaar
15. Geschoolde stielman (loodgieter, vloerder …)
Bron: http://www.vacature.com/blog/welke-beroepen-hebben-het-meeste-nood-aan-koffie
Ik zou zelf vallen onder wetenschapper denk ik, maar ik heb van het weekend voor het eerst koffie op...
Volgens het onderzoek hebben vooral mensen die de volgende beroepen uitoefenen behoefte aan een dagelijks kopje koffie:
6. Dokter
7. Kok
8. Professor
9. Sociaal werker
10. Financieel expert
11. Huishoudhulp
12. HR-medewerker
13. Verpleegkundige
14. Ambtenaar
Bron: http://www.vacature.com/blog/welke-beroepen-hebben-het-meeste-nood-aan-koffie
Ik zou zelf vallen onder wetenschapper denk ik, maar ik heb van het weekend voor het eerst koffie op...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Ook koffie-addict?
Klopt voor mij wel
13. Verpleegkundige
13. Verpleegkundige
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla schreef:Klopt voor mij wel
13. Verpleegkundige
voor mij ook
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Zit er niet tussen Maar dan alsnog klopt het niet. Ik vind koffie niet te zuipen
Gast- Gast
Highway schreef:Starla schreef:Klopt voor mij wel
13. Verpleegkundige
voor mij ook
Voor mij ook, en wel meer dan 1 kopje koffie per dag.
Gast- Gast
Sociaal werker en verslaafd aan koffie. Klopt bij mij wel. Ik grap wel eens tegen stagiaires die geen koffie lusten, dat ze dat toch echt moeten leren drinken willen ze serieus worden genomen als sociaal werker haha. (maar ik meen dit dus niet echt en zeg dat er ook altijd bij voor diegenen die mijn humor niet snappen).
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Blegh, ik lust geen koffie, dus gaat voor mij niet op. Ik behoor tot sociaal werker.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Eigenlijk wil ik elke dag één kop koffie per dag, maar soms 'kom ik er gewoon niet aantoe'. Automaatkoffie, dus kant in klaar in een automaat, drink ik al helemaal niet. Geef me dan maar thee. Mijn vorige beroep staat er dan ook niet bij.
Gast- Gast
Hij staat er tussen, en klopt voor mij wel.
Iedere dag neem ik tot 4 koppen koffie per dag, anders sta ik te stuiteren en heb ik een akelig gevoel in mijn maag.
Iedere dag neem ik tot 4 koppen koffie per dag, anders sta ik te stuiteren en heb ik een akelig gevoel in mijn maag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn beroep staat er niet bij maar ik ben wel echt een koffieverslaafde.
Drink minimaal 4 kopjes per dag als ik thuis ben, als ik aan het werk ben veel meer..... ik zou echt niet weten hoeveel...
Drink minimaal 4 kopjes per dag als ik thuis ben, als ik aan het werk ben veel meer..... ik zou echt niet weten hoeveel...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Jep! Verpleegkundige en koffie-adict!
Al komt het denk ik niet alleen door verpleegkundige maar ook door student...lange studieavonden doorkomen met een hoop koffie!
Al moet ik zeggen dat ik wel selectief koffie drink, senseo = geen koffie, het liefste Illy of een latte met sojamelk van DE, haha! Maar toch is het vaak beter dan niets...
Al ben ik naast een koffie-adict ook een thee-adict!
Al komt het denk ik niet alleen door verpleegkundige maar ook door student...lange studieavonden doorkomen met een hoop koffie!
Al moet ik zeggen dat ik wel selectief koffie drink, senseo = geen koffie, het liefste Illy of een latte met sojamelk van DE, haha! Maar toch is het vaak beter dan niets...
Al ben ik naast een koffie-adict ook een thee-adict!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik sta er niet tussen, maar ik ben ook geen echte addict denk ik. Ik moet wel elke ochtend starten met koffie als ik ga werken, maar met 1 bakje kom ik de dag wel door. Meestal drink ik 2 bakjes per dag.
Drink ik dat bakkie niet, dan word ik wel enorm chagrijnig.
Gast- Gast
Mijn beroep zit er niet tussen en ik drink ook geen koffie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mama_van2 schreef:Highway schreef:Starla schreef:Klopt voor mij wel
13. Verpleegkundige
voor mij ook
Voor mij ook, en wel meer dan 1 kopje koffie per dag.
+1
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Mijn beroep staat er bij maar ik drink geen koffie. De meeste collega's drinken in ieder geval in de ochtend een kopje koffie, en een enkeling drinkt de hele dag door koffie.
Gisteren moest ik een stagair opvangen en ik dacht laat ik hem wat te drinken aanbieden. Hij wilde dus koffie, maar ik heb dus geen idee hoe ik koffie moet zetten, of hoe het koffie-apparaat werkt , dus dat was dan een beetje jammer voor hem.
Gisteren moest ik een stagair opvangen en ik dacht laat ik hem wat te drinken aanbieden. Hij wilde dus koffie, maar ik heb dus geen idee hoe ik koffie moet zetten, of hoe het koffie-apparaat werkt , dus dat was dan een beetje jammer voor hem.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn beroep staat er niet tussen, maar ik drink wel koffie. Op m'n werk probeer ik te beperken tot 3 kopjes en meestal red ik dat ook wel.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
GreenGrass schreef:Zijn jullie ook verslaafd aan koffie zoals deze beroepsgroepen, klopt dit een beetje?
6. Dokter
7. Kok
8. Professor
9. Sociaal werker
10. Financieel expert
11. Huishoudhulp
12. HR-medewerker
13. Verpleegkundige
14. Ambtenaar
Klopt in mijn geval helemaal niet, ik drink helemaal geen koffie. Ik heb overigens veel collega's die wel echt hun koffie nodig hebben op bepaalde momenten.
Laatst aangepast door Lady4 op di 6 dec 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
<mijn beroep staat ertussen (nou ja niet precies) en ik heb s'ochtend ook altijd wel paar koffie nodig. Helaas is de koffie bij ons op kantoor werkelijk waar niet te zuipen, zodat ik bijna geen koffie meer drink.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Happy birthday to Beauty addict!
» Op de koffie..
» Koffie zetten
» Koffie- of theeleut?
» Koffie gevaarlijk?
» Op de koffie..
» Koffie zetten