Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 3 van 29
Pagina 3 van 29 • 1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Maar dan nog... Je komt toch wel eens buiten je dorp.Ibbeltje schreef:Nou waar ik en PB woon heb je geen trams toevallig,
ja maar daar zijn ook geen trams
Zie, daarom vroeg ik ook op welke planneet jullie dan wonen, want de tram niet kennen vind ik...buitenaards .
Maar misschien komt dat doordat ik ermee opgegroeid ben. Weet nog dat ik vroeger altijd raar stond te kijken als mensen een strippenkaart 'buskaart' noemden want dat ding heette toch zeker een 'tramkaart'!?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Maar toch weet je hoe het werkt.тыквашка schreef:Ibbeltje schreef:Nou waar ik en PB woon heb je geen trams toevallig,
Haha, was maar een grapje hoor, ik woon ook aan het einde van de wereld waar ze geen trams hebben.
Ik bedoelde meer, ook al woon je niet in een stad met trams.. dat mensen niet weten hoe het werkt of denken dat ze niet weten hoe het werkt, of dus blijkbaar trams zien als iets engs of.. Ik vind dat gewoon raar! Wat is er anders aan een tram dan een bus of een trein of.. Het klinkt zo wereldvreemd.
Ja maar dat heb ik ook met mensen die niet goed met de trein durven omdat ze dat nooit doen/niet kennen. Ik zeg: lang leve OV 9292! En verder, tja ik zie het verschil ook niet tussen bus, trein, tram, metro etc. behalve dan de manier waarop ze je vervoeren. Ik zit het liefst in de trein of tram eerlijk gezegd...
Pompoen- Lady Post-a-lot
JaPrinsesBo schreef:Zelda schreef:PrinsesBo, ik kan natuurlijk vragen of vriendlief ons weg kan brengen, dan kun je met ons mee rijden. Scheelt weer treinkosten.
Is die zo gek/lief om naar Den Haag te rijden ja?
Zijn die kaartjes van bv kruidvat daar niet handig voor?
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Maar dan nog... Je komt toch wel eens buiten je dorp.Ibbeltje schreef:Nou waar ik en PB woon heb je geen trams toevallig,
ja maar daar zijn ook geen trams
Zie, daarom vroeg ik ook op welke planneet jullie dan wonen, want de tram niet kennen vind ik...buitenaards .
Maar misschien komt dat doordat ik ermee opgegroeid ben. Weet nog dat ik vroeger altijd raar stond te kijken als mensen een strippenkaart 'buskaart' noemden want dat ding heette toch zeker een 'tramkaart'!?
haha ja ik ken wel een tram zo wereldvreemd ben ik niet. Maar ik ga gewoon nooit met de tram
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
In Brabant heb je gewoon weinig trams, dus gaan wij nooit met een tram. Wel met de bus. Kan iemand mij uitleggen wat daar wereldvreemd aan is?
Gast- Gast
Heb ik al gedaan.Zelda schreef:In Brabant heb je gewoon weinig trams, dus gaan wij nooit met een tram. Wel met de bus. Kan iemand mij uitleggen wat daar wereldvreemd aan is?
Gast- Gast
Niet geldigSmikkell schreef:Heb ik al gedaan.Zelda schreef:In Brabant heb je gewoon weinig trams, dus gaan wij nooit met een tram. Wel met de bus. Kan iemand mij uitleggen wat daar wereldvreemd aan is?
Gast- Gast
Dat je er niet vaak gebruik van maakt is een ding. Maar dat je op forumwaardige leeftijd totaal niet denkt te weten hoe een tram werkt vind ik wereldvreemd. En dat los van of je wel of niet in een tram habt gezeten.
Gast- Gast
Ik heb mijn rooster van Januari nog niet maar als ik vrij ben, kom ik zeker......
Ga ik me voor die tijd even richten op het maken van een goede Houmous.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik heb mijn rooster van Januari nog niet maar als ik vrij ben, kom ik zeker......
Gast- Gast
Ik vind dat absoluut niet wereldvreemd. Misschien dat het komt omdat jij ermee opgegroeid bent, dat je die mening hebt. Ik vind het totaal niet interessant om te weten hoe een tram werkt omdat ik domweg nooit met de tram hoef te reizen. Alles valt te leren toch?Smikkell schreef:Dat je er niet vaak gebruik van maakt is een ding. Maar dat je op forumwaardige leeftijd totaal niet denkt te weten hoe een tram werkt vind ik wereldvreemd. En dat los van of je wel of niet in een tram habt gezeten.
Gast- Gast
Ik ben er niet mee opgegroeit!Zelda schreef:Ik vind dat absoluut niet wereldvreemd. Misschien dat het komt omdat jij ermee opgegroeid bent, dat je die mening hebt. Ik vind het totaal niet interessant om te weten hoe een tram werkt omdat ik domweg nooit met de tram hoef te reizen. Alles valt te leren toch?Smikkell schreef:Dat je er niet vaak gebruik van maakt is een ding. Maar dat je op forumwaardige leeftijd totaal niet denkt te weten hoe een tram werkt vind ik wereldvreemd. En dat los van of je wel of niet in een tram habt gezeten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sunprincess schreef:Ik heb mijn rooster van Januari nog niet maar als ik vrij ben, kom ik zeker......
Echt, ik hou er zo van
Gast- Gast
Sjonge wat een gezeik over trams .
Het werkt heel simpel. Ik zeg waar je hem moet pakken, welk nummer en welke richting. Enige dat je hoeft te doen is instappen, inchecken (in de tram) en gaan zitten. Ik woon bij de laatste halte. Daar check je (in de tram) uit en stap je uit. Simpel dus .
En wereldvreemd ach... Ik vond metro's vroeger ook maar eng en begrijp daar ook nog steeds weinig van. Maar dat zal eerder komen omdat ik daar de weg niet weet en niet zo bekend ben met het systeem dan dat ik wereldvreemd ben .
Het werkt heel simpel. Ik zeg waar je hem moet pakken, welk nummer en welke richting. Enige dat je hoeft te doen is instappen, inchecken (in de tram) en gaan zitten. Ik woon bij de laatste halte. Daar check je (in de tram) uit en stap je uit. Simpel dus .
En wereldvreemd ach... Ik vond metro's vroeger ook maar eng en begrijp daar ook nog steeds weinig van. Maar dat zal eerder komen omdat ik daar de weg niet weet en niet zo bekend ben met het systeem dan dat ik wereldvreemd ben .
Laatst aangepast door Zusje op zo 4 dec 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ook.Sunprincess schreef:Smikkell schreef:Sunprincess schreef:Ik heb mijn rooster van Januari nog niet maar als ik vrij ben, kom ik zeker......
Echt, ik hou er zo van
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook.Sunprincess schreef:Smikkell schreef:Sunprincess schreef:Ik heb mijn rooster van Januari nog niet maar als ik vrij ben, kom ik zeker......
Echt, ik hou er zo van
Ik heb geen idee maar ben benieuwd; hoop dat je kunt!
Gast- Gast
Superleuk idee, ik wil ook komen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Superleuk idee, ik wil ook komen!
Leuk!
Gast- Gast
Zusje schreef:Sjonge wat een gezeik over trams .
Nou volgens mij...als er iemand wereldvreemd is ben jij het wel!
Ik vind het gewoon lastig voor te stellen dat je niet weet hoe een tram, metro, bus, trein etc. werkt. Maar ik zeg er heel eerlijk bij, ik ben er wél mee opgegroeid en ben bovendien opgegroeid met ouders die vonden dat ik het allemaal zelf ook maar moest kunnen. Dus zat ik op mijn 8e al alleen in de trein om te gaan logeren bij een nichtje...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat verklaart een hoop!тыквашка schreef:Zusje schreef:Sjonge wat een gezeik over trams .
Nou volgens mij...als er iemand wereldvreemd is ben jij het wel!
Ik vind het gewoon lastig voor te stellen dat je niet weet hoe een tram, metro, bus, trein etc. werkt. Maar ik zeg er heel eerlijk bij, ik ben er wél mee opgegroeid en ben bovendien opgegroeid met ouders die vonden dat ik het allemaal zelf ook maar moest kunnen. Dus zat ik op mijn 8e al alleen in de trein om te gaan logeren bij een nichtje...
Gast- Gast
Sunprinces moet komen!! Houmous is zó lekker!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Sunprinces moet komen!! Houmous is zó lekker!!
Gast- Gast
Zusje wereldvreemd? Die heeft bijna alle nationaliteiten al gehad
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje wereldvreemd? Die heeft bijna alle nationaliteiten al gehad
Ik heb er nog een hoop te gaan... Al is er op dit moment maar 1 die ik wil .
Gast- Gast
Pagina 3 van 29 • 1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!