Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns) Empty Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

Bericht  Monte vr 2 dec 2011 - 22:48

Ik moet dus straks van Haarlem centraal naar Den Haag centraal, maar rijden die nou wel of niet? en hoe moet ik dan in DH centraal komen?

Dit is het bericht van NS

Leiden Centraal-Den Haag Centraal zaterdag 3 en zondag 4 december
Oorzaak

diverse werkzaamheden aan het spoor

Reisadvies
Aangepaste dienstregeling:

Intercity's Den Haag Centraal-Amsterdam Centraal rijden niet tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal

reis tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal via Den Haag HS

Sprinters Den Haag Centraal-Haarlem rijden niet tussen Den Haag Centraal en Den Haag Laan van NOI. Deze Sprinters vertrekken vanaf Den Haag HS

reis tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS met de overige treinen of met de extra pendeltreinen
op zondagochtend tot 06.45 uur rijden de Sprinters tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS via Den Haag Mariahoeve. Het omrijden duurt maximaal een kwartier.

Extra reistijd

een kwartier
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns) Empty Re: Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

Bericht  TGR vr 2 dec 2011 - 22:55

Nee, die rijden niet. Je zal van Haarlem naar Den Haag HS moeten en van HS met de tram of trein naar Den Haag centraal.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns) Empty Re: Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

Bericht  SuperGrover vr 2 dec 2011 - 22:55

Er rijden geen treinen tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraaal. Komt de trein vanuit/naar Haarlem daar langs? Zo ja, dan moet je reizen via Den Haag Hollandsspoor.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns) Empty Re: Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

Bericht  Monte vr 2 dec 2011 - 23:00

Ok maar die van HS is dan een hele andere trein, dat had ik niet begrepen. Dus het wordt Haarlem- HS en dan met trein, bus whatever naar centraal. Dank jullie wel Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan me dit uitleggen?(storing ns) Empty Re: Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum