Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)
Ik moet dus straks van Haarlem centraal naar Den Haag centraal, maar rijden die nou wel of niet? en hoe moet ik dan in DH centraal komen?
Dit is het bericht van NS
Leiden Centraal-Den Haag Centraal zaterdag 3 en zondag 4 december
Oorzaak
diverse werkzaamheden aan het spoor
Reisadvies
Aangepaste dienstregeling:
Intercity's Den Haag Centraal-Amsterdam Centraal rijden niet tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal
reis tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal via Den Haag HS
Sprinters Den Haag Centraal-Haarlem rijden niet tussen Den Haag Centraal en Den Haag Laan van NOI. Deze Sprinters vertrekken vanaf Den Haag HS
reis tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS met de overige treinen of met de extra pendeltreinen
op zondagochtend tot 06.45 uur rijden de Sprinters tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS via Den Haag Mariahoeve. Het omrijden duurt maximaal een kwartier.
Extra reistijd
een kwartier
Dit is het bericht van NS
Leiden Centraal-Den Haag Centraal zaterdag 3 en zondag 4 december
Oorzaak
diverse werkzaamheden aan het spoor
Reisadvies
Aangepaste dienstregeling:
Intercity's Den Haag Centraal-Amsterdam Centraal rijden niet tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal
reis tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraal via Den Haag HS
Sprinters Den Haag Centraal-Haarlem rijden niet tussen Den Haag Centraal en Den Haag Laan van NOI. Deze Sprinters vertrekken vanaf Den Haag HS
reis tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS met de overige treinen of met de extra pendeltreinen
op zondagochtend tot 06.45 uur rijden de Sprinters tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS via Den Haag Mariahoeve. Het omrijden duurt maximaal een kwartier.
Extra reistijd
een kwartier
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie kan me dit uitleggen?(storing ns)
Nee, die rijden niet. Je zal van Haarlem naar Den Haag HS moeten en van HS met de tram of trein naar Den Haag centraal.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Er rijden geen treinen tussen Den Haag Centraal en Leiden Centraaal. Komt de trein vanuit/naar Haarlem daar langs? Zo ja, dan moet je reizen via Den Haag Hollandsspoor.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ok maar die van HS is dan een hele andere trein, dat had ik niet begrepen. Dus het wordt Haarlem- HS en dan met trein, bus whatever naar centraal. Dank jullie wel
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: