Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagconsult

+2
Liadan
CCC
6 plaatsers

Ga naar beneden

Draagconsult Empty Draagconsult

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:10

Ik denk er over na om dit een keer te doen, ik heb nog geen ervaring met doeken en manieren van dragen.
Wie heeft dit ook gedaan en heb je er wat aan gehad?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagconsult Empty Re: Draagconsult

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:21

Ik heb er een gehad en ik vind het echt een aanrader. Ik heb de ruck geleerd. Volgens mij duurde het consult 90 minuten. De draagconsulent deed het eerst een paar keer langzaam voor, toen zelf geoefend met een pop en toen ik de knoop onder de knie had heb ik met Y. geoefend. Via zo'n draagconsult leer je alle kleine details die je vanaf een filmpje niet kunt leren en je krijgt direct feedback op je knopen.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 2 dec 2011 - 7:47

Jaa! Ik wilde dat dus ook gaan doen, de tante van mijn vriend heeft dat ook destijds gedaan (2 jaar geleden) en leek me ook wel wat. Alleen heeft zij ondertussen haar eigen bedrijf opgericht over natuurlijk ouderschap en neemt dit erin mee... IK ga in januari bij haar langs voor dit soort dingetjes! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 7:52

CCC, wat leuk dat je tante een bedrijf over natuurlijk ouderschap heeft. Wat doet ze er precies mee?

Ik heb nog geen draagconsult gevolgd, buikknopen lukt me wel goed zonder. Maar voor het leren van een rugknoop wil ik wel een consult volgen, ik moet alleen even sparen, haha. Het zal wel januari worden als ik een consult ga doen.

Rejoy, moet ik zelf met een knoop komen die ik wil leren op een consult, of raden zij je er 1 aan? Ik heb namelijk geen idee, voor een ruck is Kian denk ik al bijna te zwaar (bijna 9 kilo)?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347