Hoeveel tekens voor 1 smsje?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel tekens voor 1 smsje?
Ik dacht 160 maar heb sinds gisteren een nieuwe telefoon en deze springt bij 66 tekens al op 2. Ik weet niet of dit ook als 2e smsje bedoelt wordt. Of moet ik daar niet naar kijken en uitgaan van die 160 tekens? Misschien een beetje ingewikkeld maar kan het niet echt duidelijk uitleggen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel tekens voor 1 smsje?
Mijn telefoon doet daar ook wel eens vreemd mee, maar het boeit me eigenlijk niet zo
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn telefoon doet daar ook wel eens vreemd mee, maar het boeit me eigenlijk niet zo
Nou mij wel eigenlijk..of pas na 160 tekens overgaan naar een 2e smsje en daarvoor betalen of nu al na 66 tekens. Is toch wel een verschil.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Daarom boeit het mij dus idd ook weinig. Ik sms alleen met m`n vriend, die is niet zo high tech namelijk, maar voor de rest helemaal niet.Weetjewel schreef:Ik sms eigenlijk nooit meer
Maargoed, mijn telefoon heeft dus ook 160 tekens voor 1 sms, maar zo nu en dan staat er ook bij 80 al een 2tje. Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik dan versturen klik komt er wel een 1 te staan. Geloof ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Volgens mij kan ik gewoon 160 tekens. Ik let er eigenlijk nooit op (sms ook niet zo veel).
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Sommige tekens tellen wel als meer dan een letter. Tekens met puntjes op de letters (en nog een aantal) enz. Dan gaat hij ook sneller naar het tweede smsjes.
Gast- Gast
Ik heb het ook, ik kan maar 50 tekens en dan weer een nieuwe sms. Maar op internet vond ik dat je verzendopties(ondersteunende tekst) op gsm code moet staan en niet op unicode(dan gaat hij meer tekens rekenen). Misschien kun je dit eens proberen? Ik heb hem ook daarop staan maar sms eigenlijk nooit meer, dus weet niet of ik nog steeds maar 50 tekens heb.
Oh en op internet is er genoeg over te vinden(ook oplossingen) dus als je je telefoontype invult met sms aantal tekens(of andere zoekterm) dan moet je genoeg over jouw telefoon en dit probleem vinden.
Oh en op internet is er genoeg over te vinden(ook oplossingen) dus als je je telefoontype invult met sms aantal tekens(of andere zoekterm) dan moet je genoeg over jouw telefoon en dit probleem vinden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» raar smsje
» Hoe moet dit (tekens toetsenbord zitten niet waar ze moeten)
» Laatst verzonden en ontvangen smsje -
» Laatst verstuurde smsje/whatsapp
» nav hoeveel tel je
» Hoe moet dit (tekens toetsenbord zitten niet waar ze moeten)
» Laatst verzonden en ontvangen smsje -
» Laatst verstuurde smsje/whatsapp
» nav hoeveel tel je
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: