Gezichtsscrub
+3
aardbeitje
Jeanette
Herfstblaadjes
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezichtsscrub
Ik heb een gevoelige huid, dus krijg snel rode plekken en schilfertjes, maar ik wil toch graag scrubben. Gebruiken jullie een scrub? Zo ja welke en hoe vaak?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Re: Gezichtsscrub
Ik gebruik de Tea Tree-scrub van Kruidvat, 1 tot 2 keer per week. Maar die zal voor een echt gevoelige huid wellicht wat te grof zijn.
Gast- Gast
Die van Dr. v/d Hoog is fijn en die heeft een speciale voor een droge huid.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik die van Vichy- normaderm. Die is niet heel grof. Ik gebruik deze 2 keer per week.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb er een van dr. Van de Hoog, die ik erg prettig vind. Een hele milde scrub, perfect voor je gezicht. In een wit met oranje verpakking.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mij is afgeraden om een scrub of peeling te gebruiken. Ik heb een acné-huid en met scrub/peeling maak je het erger.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb van Clinique, deze:
Ik weet alleen niet hoe duur die is in NL, ik heb hem in het buitenland gekocht waar die heel goedkoop was. Ik ben er wel tevreden over!
Ik weet alleen niet hoe duur die is in NL, ik heb hem in het buitenland gekocht waar die heel goedkoop was. Ik ben er wel tevreden over!
Gast- Gast
je kunt met jou huidtype zoals je omschrijft het beste een peeling gebruiken. Dit breng je aan, laat je intrekken (de dode huidcellen lossen dan op), spoel je weer af en je hebt hetzelfde resultaat, zonder dat je echt de dode huidcellen hoeft los te schuren zoals bij een scrub. Daardoor is een peeling veel milder dan een scrub! Ongeveer 1 x per week zou goed moeten zijn denk ik.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
LMCurious schreef:je kunt met jou huidtype zoals je omschrijft het beste een peeling gebruiken. Dit breng je aan, laat je intrekken (de dode huidcellen lossen dan op), spoel je weer af en je hebt hetzelfde resultaat, zonder dat je echt de dode huidcellen hoeft los te schuren zoals bij een scrub. Daardoor is een peeling veel milder dan een scrub! Ongeveer 1 x per week zou goed moeten zijn denk ik.
Dank je, ik wist helemaal niet dat er zoiets bestaat. Dan ga ik daar eens naar zoeken.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Tsjip schreef:Mij is afgeraden om een scrub of peeling te gebruiken. Ik heb een acné-huid en met scrub/peeling maak je het erger.
Die van Normaderm is wel bestemd voor een huid met acné. Was bij mij één van de weinige dingen die wat leek te helpen tegen mijn slechte gezichtshuid qua gezichtsverzorgingsprodukten.
Gast- Gast
Ik gebruik de scrub van de seaweed lijn van The Body Shop. Die is voor de gemengde huid, maar ze hebben ook een speciale lijn voor de gevoelige huid als ik me niet vergis. Meestal word ik daar in elk geval goed geholpen en geadviseerd.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: