Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's van de (bijna) mama's!

+49
*Troela*
Roodkapje
Theeleut
Kruidkoek
Bruintje Beer
Monnie
Fearie
Viva
Happydobby
vlinder-19
Ugly Betty
Mamsie
Laced
Poisongirl
CCC
Jelin
holaagirl
truestar
Meeko
Rush
Pandora
TGR
Shy
snoezel
Makamba
joyce0606
Alex
-Ieniemienie-
Flower_L
koNijntje
Kat1980
PluDan
Diese
Smaragdje
Steep
Novalee
kwak
Blue flower
Clapperdie
Fiwen
PapillonRose
Star007
loesje
Ayla
Zwerver
Marin
Rouge
L!ND@
Nana
53 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 7:55

Zo daar valt een kwartje.... al kom ik niet op je oude forumnaam Rejoy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Star007 wo 30 nov 2011 - 7:57

Leuke ,vrolijke foto Rejoy!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 7:58

Ayla, heb ik jou dan ook op hyves, of heb je hier eerder een foto van me gezien?

En jammer dat het niet lukt om je kindje in de doek te knopen. Wanneer probeer je het, als ze net wakker (en dus nog vrolijk) is, of als ze al wat jengelig/moe is? En als je een tijdje loopt, wordt ze dan ook niet rustig? Kindjes moeten vaak ook even wennen aan de doek, als ze eenmaal gewend zijn hebben de meeste kinderen geen problemen meer met het knopen. Mijn dochter heeft een tijdje het knopen niet zo fijn gevonden, maar zodra ze zit was het weer goed. Nu ligt ze als een zoutzak op m'n rug als ik knoop en laat ze haar armen en benen langs me heen bungelen Laughing Ik zie dat je in Nijmegen woont, beetje ver weg, anders had ik je met alle plezier geholpen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  PapillonRose wo 30 nov 2011 - 8:07

Leuke foto's, mooie mama's hier op het forum!

Samen met A. op haar verjaardag
Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Sam2876h
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Fiwen wo 30 nov 2011 - 8:15

Ik kom erachter dat ik maar heel weinig foto's heb waar ik met J. op sta.
Hier 2 van tijdens de vakantie in de zomer, maar die zijn al weer zo oud dat de haarkleur niet meer klopt Wink Ik ben ondertussen weer blond!

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Vakantie1



Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Vakantie2

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Clapperdie wo 30 nov 2011 - 8:20

Dit ben ik zo'n 5 weken geleden.

Beetje bleek, mis mn zonnebank!

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Foto-7T8M6KAT
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 8:29

Ik had al een vermoeden rejoy (ook nav een topic waarin ieman zei dat je veel van dragen weet) en nu door die foto weet ik het zeker, heb eerder een foto ook gezien met je oude naam nog.

Over het knopen, ik heb het geprobeerd toen ze net de fles ophad dus toen ze rustig en tevreden was. Ze begint gewoon meteen te huilen, en niet jengelen maar echt krijsen. Ze is wel nog jong (bijna 2 mnd) heb het pas 2x geprobeerd, doordat ze zo begint te huilen meteen. Als ze overstuur is wordt ze wel rustig als ik met haar loop, en ze heeft reflux dus veel rechtop houden lijkt me sowiezo fijn voor dr... Alleen dragen is dus geen succes, heb het idee dat ze de kikkerhouding niet fijn vind. Misschien kunnen we beter even doorkletsen via PM haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Blue flower wo 30 nov 2011 - 8:33

Ik vind het leuk om te zien dat alle mama's zo glimmen met hun kindjes, zo trots en liefelijk.
Ik zal dan ook maar voor het eerst in mijn internet jaren een foto plaatsen

Niet quoten graag want haal hem strakjes weer weg smile

*weg*


Laatst aangepast door Blue flower op wo 30 nov 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  kwak wo 30 nov 2011 - 8:36

*weg*
een half jaar geleden en moe van de hele dag bruiloft.


Laatst aangepast door kwak op wo 30 nov 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Novalee wo 30 nov 2011 - 8:40

Wat een mooie mama's allemaal!

Rejoy, leuk om eens een foto van jou en je meisje te zien! Leuke draagdoek trouwens!

Ik ga ook eens overstag en zal een foto van mezelf plaatsen
*weg!*


Laatst aangepast door Novalee op wo 30 nov 2011 - 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 8:42

Wat een leuk truitje heb je aan, Clapperdie! En mooie buik ook!

Ik heb géén idee wie Rejoy eerst was, maar vind haar wel leuk er uit zien!

En wat een mooie draagdoek kwak, je kindje ligt daar zo lekker in! Dat wil ik later ook!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Steep wo 30 nov 2011 - 8:49

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 301637_254889314552690_100000948712183_704634_1062416149_n

Van de zomer, toen was R volgens mij net 2,5 maand ofzo. En ik een beetje moe Wink Volgens mij ging ik voor het eerst met de bus naar de stad met hem in de draagdoek.

Wel grappig om alle foto's te bekijken! Sommige kende ik al, maar ik vind het zo grappig omdat ik toch onbewust een beeld heb gevormd en nu blijkt dat dus totaal niet te kloppen haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Smaragdje wo 30 nov 2011 - 8:56

Al weer zo'n 3 maanden geleden:*weg*


Laatst aangepast door Smaragdje op do 1 dec 2011 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 8:59

Leuk om de foto's te zien! Van sommigen had ik al eens een foto gezien, en anderen zien er echt totaal anders uit dan ik dacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Diese wo 30 nov 2011 - 9:02

Leuk, alle gezichten bij de namen te zien

Ik (een half jaar geleden):
Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 GroteFoto-AAALGK8L
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  PluDan wo 30 nov 2011 - 9:02

Wat een leuke foto's allemaal!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Kat1980 wo 30 nov 2011 - 9:06

Leuk om de mama's eens op foto te zien, bij sommige mensen heb je op 1 of andere manier toch een ander beeld.

Toevallig was mijn schoonvader afgelopen weekend zijn nieuwe camera aan het uittesten en heeft deze foto gemaakt, verder heb ik namelijk geen recente foto's van mezelf.

Volgens mij had J er alleen niet zo'n zin in Wink En let niet op mijn wallen... T is lekker aan het spoken 's nachts, omdat er tanden doorkomen.

*WEG*



Laatst aangepast door Kat1980 op wo 30 nov 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Novalee wo 30 nov 2011 - 9:22

Voor het geval ik me tot de mama's mag rekenen waarvan sommigen een heel ander beeld hadden, dan ben ik wel benieuwd wat voor beeld dat dan was angel
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:24

Novalee, ik had deze foto van je al gezien dus voor jou geldt het vanuit mij niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:25

Novalee schreef:Voor het geval ik me tot de mama's mag rekenen waarvan sommigen een heel ander beeld hadden, dan ben ik wel benieuwd wat voor beeld dat dan was angel

+1!!


Oh, en hiervoor was ik erg dromerig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Novalee wo 30 nov 2011 - 9:26

Heb ik deze dan al eens geplaatst? Hmm, dacht ik origineel te zijn.... Rolling Eyes
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 9:26

Aaah smile maar dan had ik nooit een foto van je gezien. Dacht gewoon dat je nieuw was joh!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Kat1980 wo 30 nov 2011 - 9:26

Arden schreef:Novalee, ik had deze foto van je al gezien dus voor jou geldt het vanuit mij niet Wink
+1 Kende deze foto al van hyves.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:27

Novalee schreef:Heb ik deze dan al eens geplaatst? Hmm, dacht ik origineel te zijn.... Rolling Eyes

Ja in een ander fototopic! Met nog wat foto's van je dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Smaragdje wo 30 nov 2011 - 9:29

Novalee schreef:Voor het geval ik me tot de mama's mag rekenen waarvan sommigen een heel ander beeld hadden, dan ben ik wel benieuwd wat voor beeld dat dan was angel
Dat vraag ik mij dan ook altijd af smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's van de (bijna) mama's! - Pagina 2 Empty Re: Foto's van de (bijna) mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum