Nieuwe Eindhoven meeting?
+15
Laced
Kaboutertje
Snoes
Sjaantje
Okidoki
Stuiterbal
Alex
*Troela*
Lotus_
sanne-84
Curious
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Hier nog even het laatste overzicht:
7 januari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Lotus_, PB, Nobucta
14 januari: Niekske, Zelda, Lily, Curious, Stuiterbal, PB , Mama1985, Evy, Nobucta
21 januari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Zonnetje, Lotus_, mama1985
4 februari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Zonnetje, Lotus_, PB , mama1985, Nobucta
25 februari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Curious, Zonnetje, Stuiterbal, PB , mama1985, Evy, Nobucta.
Lily, hier staat dat jij de 25e niet kan...? 25 februari is inderdaad erg ver weg, 14 januari of 4 februari kunnen ook veel meiden, anders één van die data doen? Ik vind het lastig kiezen, er is geen datum dat iedereen kan en ik wil de keuze dus eigenlijk niet maken!
7 januari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Lotus_, PB, Nobucta
14 januari: Niekske, Zelda, Lily, Curious, Stuiterbal, PB , Mama1985, Evy, Nobucta
21 januari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Zonnetje, Lotus_, mama1985
4 februari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Lily, Curious, Zonnetje, Lotus_, PB , mama1985, Nobucta
25 februari: Niekske, Zelda, Ibbeltje, Curious, Zonnetje, Stuiterbal, PB , mama1985, Evy, Nobucta.
Lily, hier staat dat jij de 25e niet kan...? 25 februari is inderdaad erg ver weg, 14 januari of 4 februari kunnen ook veel meiden, anders één van die data doen? Ik vind het lastig kiezen, er is geen datum dat iedereen kan en ik wil de keuze dus eigenlijk niet maken!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Een tussenweg anders; 14 januari én 25 februari? Die laatste datum dan bij iemand anders. Ik zou dan even moeten overleggen, maar dan zou het wellicht hier kunnen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
vind ik goed en de 25e kan ik inderdaad niet. Nouwja misschien wel maar dan weet ik tegen die tijd pas.
Gast- Gast
De 14de kom ik sowieso niet, over de 25ste moet ik even hard nadenken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
De 14e nee dan kan ik echt niet...maar goed ja er is altijd iemand die dan niet kan ... maar jammer zou ik het zeker vinden. De 25e is mijn voorkeur
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik vind het beiden prima.
Euj!? En die cake meeting dan?
Dit is wel een stuk dichterbij he?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Zelda schreef:Ik vind het beiden prima.
cakemeeting?
Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Zelda schreef:Ik vind het beiden prima.
cakemeeting?
Port en wijn...
Gast- Gast
@ nieske, wil jij mij pm-en waar je precies woont? moet de 14e om half 3 beginnen, dus wil weten of het de moeite waard zou zijn om langs te kunnen komen
de 25e moet ik tot 3 uur werken, dus als het dan enigzins in de buurt is kan ik erna nog even komen.
hoewel ik niet heel veel kan die dagen, lijkt het me wel gezelliger om beide data te kiezen! dan heb je kans dat iedereen wel 1 keer kan
de 25e moet ik tot 3 uur werken, dus als het dan enigzins in de buurt is kan ik erna nog even komen.
hoewel ik niet heel veel kan die dagen, lijkt het me wel gezelliger om beide data te kiezen! dan heb je kans dat iedereen wel 1 keer kan
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ohja...PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Zelda schreef:Ik vind het beiden prima.
cakemeeting?
Port en wijn...
Gast- Gast
Denk niet dat ik naar die Port en Wijn meeting ga eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Oh ja die nee dan kan ik dus niet hahah.
Ik kan de 14e misschien wel even komen, dat hangt er een beetje vanaf hoe ver we dan zijn met klussen in ons nieuwe huis.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik kan de 14e ook, en de 25e kan ook wel hier eventueel? Maar ik woon niet echt in eindhoven, nog wel een half uur er vandaan.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ik woon ook nog een half uur van EHV vandaan hoor Maar ik vind het altijd wel gezellig.
Ow en ik dacht dat er ook nog een twilightfilmmarathonmeeting kwam
Gast- Gast
Lily schreef:ik woon ook nog een half uur van EHV vandaan hoor Maar ik vind het altijd wel gezellig.
IK BEN VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRR
Gast- Gast
sanne-84 schreef:@ nieske, wil jij mij pm-en waar je precies woont? moet de 14e om half 3 beginnen, dus wil weten of het de moeite waard zou zijn om langs te kunnen komen
Je hebt PM!
Niekske- Kletskop
Dan nemen we inderdaad twee data, 14 januari en 25 februari! 14e bij mij en 25e misschien dan bij Curious?
Ik woon trouwens in het centrum, maar wel met gratis parkeren voor de deur. En op loopafstand van het station, mochten er mensen met het ov komen.
Ik woon trouwens in het centrum, maar wel met gratis parkeren voor de deur. En op loopafstand van het station, mochten er mensen met het ov komen.
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:sanne-84 schreef:@ nieske, wil jij mij pm-en waar je precies woont? moet de 14e om half 3 beginnen, dus wil weten of het de moeite waard zou zijn om langs te kunnen komen
Je hebt PM!
gelezen en beantwoord!
waarschijnlijk kan ik dan wel een uurtje langskomen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik ben ook VOOR!Stuiterbal schreef:Lily schreef:ik woon ook nog een half uur van EHV vandaan hoor Maar ik vind het altijd wel gezellig.
Ik zou willen dat het bij mij kon, maar helaas geen dvd speler....,ik zal kijken of we iets kunnen regelen zodat het misschien toch hier kan
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben ook VOOR!Stuiterbal schreef:Lily schreef:ik woon ook nog een half uur van EHV vandaan hoor Maar ik vind het altijd wel gezellig.
Ik zou willen dat het bij mij kon, maar helaas geen dvd speler....,ik zal kijken of we iets kunnen regelen zodat het misschien toch hier kan
Hier wil ook aan mee doen (ook al heb ik er nog niks van gezien )
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting