Nieuwe Eindhoven meeting?
+15
Laced
Kaboutertje
Snoes
Sjaantje
Okidoki
Stuiterbal
Alex
*Troela*
Lotus_
sanne-84
Curious
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Dankjewel Zonnetje en Lily! Volgende keer zijn jullie er gewoon weer bij hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Dankjewel Zonnetje en Lily! Volgende keer zijn jullie er gewoon weer bij hoor!
Helemaal mee eens!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga bijna vertrekken! Nog even mijn groenteschotel (vind 'm niet zo leuk geworden, maar goed, het is wel gezond ) in de auto zetten, navigatie instellen en dan rijd ik naar Rovine!
Tot straks ladies!
Tot straks ladies!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ach zal best wel goed zijn Snoes Tot straks!
Ik Ben ook klaar! Wel vreemd. Ik stel navigatie in op een straat in de buurt en dan is het 60 km en een uur rijden. Gelukkig kent hij het echte adres ook, alleen huisnummer niet. Dan is het ineens maar 35 minuten en 30 km. Raarrrrrrr.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ibbeltje schreef:Snoes schreef:Dankjewel Zonnetje en Lily! Volgende keer zijn jullie er gewoon weer bij hoor!
Helemaal mee eens!
Uiteraard!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Dames ik vond het (weer) ontzettend gezellig met jullie allemaal !
Gast- Gast
Jaa mee eens! Het was erg gezellig in een super mooi en groot huis van Curious. Dank je wel nog voor de gastvrijheid!
Ik vond het ook echt supersupergezellig! Jammer dat het zo snel zo laat was weer!
Jullie zijn echt allemaal zulke lieve en fijne mensen
Jullie zijn echt allemaal zulke lieve en fijne mensen
Snoes- Lady Post-a-lot
De tijd vloog idd echt om! En mee eens dat jullie fijne en ook lieve meiden zijn.
Het was inderdaad weer erg leuk!! Op naar de volgende meeting! Ik verheug me al!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Hier nog iemand die het leuk vond jullie weer gezien te hebben!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
hey meiden
las ook al op facebook dat het weer gezellig is geweest, en ook lekker, hoop er de volgende keer bij te zijn!
en snoes, wat leuk dat jij nu door mij werd 'geinspireerd' haha met je groentenschotel. ik moet je koekjestaart nog steeds uitproberen...
las ook al op facebook dat het weer gezellig is geweest, en ook lekker, hoop er de volgende keer bij te zijn!
en snoes, wat leuk dat jij nu door mij werd 'geinspireerd' haha met je groentenschotel. ik moet je koekjestaart nog steeds uitproberen...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik vond het ook super gezellig vandaag! En heel lekker
Deze moest ik nog invullen...
Zondag 18 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, mama1985, Rovine, Zelda, Curious, Niekske
Zondag 25 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske
Zondag 1 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious (ovb)
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske
Zondag 18 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, mama1985, Rovine, Zelda, Curious, Niekske
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske
Zondag 1 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious (ovb)
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Ik vond het ook super gezellig vandaag! En heel lekker
maar 18 maart kon niet toch?
25 maart moet ik werken, maar kan ik evt erna nog wel langskomen (ervan uitgaan dat het bij rovine is).
de 18e ben ik wel vrij, maar is mijn vader jarig en weet ik niet wat we met de verbouwing doen, net als de andere weekenden
de 18e ben ik wel vrij, maar is mijn vader jarig en weet ik niet wat we met de verbouwing doen, net als de andere weekenden
sanne-84- Ratel
Hoe gaat het met de verbouwing eigenlijk Sanne?
een grote rommel haha.
'oude' achterwant is er uit, en van de aanbouw staat alleen het metselwerk, dus tis koud. het fornuis staat nog(nog een week of 3), maar heb weinig ruimte (+kou) dus denk dat ik het vanaf morgen anders ga aanpakken en niet meer eigenwijs 'buiten' ga koken.
en verder kan ik boven poetsen, om na een uur alweer stof en pof te vinden:S maar kan het nog steeds aan:D
'oude' achterwant is er uit, en van de aanbouw staat alleen het metselwerk, dus tis koud. het fornuis staat nog(nog een week of 3), maar heb weinig ruimte (+kou) dus denk dat ik het vanaf morgen anders ga aanpakken en niet meer eigenwijs 'buiten' ga koken.
en verder kan ik boven poetsen, om na een uur alweer stof en pof te vinden:S maar kan het nog steeds aan:D
sanne-84- Ratel
Oh jeetje. Wanneer s de verwachting dat het klaar zal zijn?
de belofte van vriendlief was voor de bruiloft. vandaar dat we er ook veel mee bezig zijn en het moeilijk is om bij voorbaat hier al iets af te spreken.
sanne-84- Ratel
Zondag 18 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, mama1985, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb)
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb)
Zondag 1 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Lotus_ (ovb)
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske, Lotus_ (ovb)
Ivm werken en feesten die ik heb zijn alle data die ik ingevuld heb ondervoorbehoud. Ik beslis pas in de week vooraf wat ik doe. Als ik kom zal het niet de hele middag zijn.
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb)
Zondag 1 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Lotus_ (ovb)
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske, Lotus_ (ovb)
Ivm werken en feesten die ik heb zijn alle data die ik ingevuld heb ondervoorbehoud. Ik beslis pas in de week vooraf wat ik doe. Als ik kom zal het niet de hele middag zijn.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Lotus_ schreef:Zondag 18 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, mama1985, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb)
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb), Razz
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske, Lotus_ (ovb), Razz
Gast- Gast
Zondag 18 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, mama1985, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb)
Zaterdag 31 maart: Lily, Ibbel, Zonnetje, Snoes, Rovine, Zelda, Curious, Niekske, Lotus_ (ovb), Razz
Zaterdag 7 april: Lily (ovb), Ibbel, Zonnetje (ovb), Snoes, Rovine, Zelda, Curious (ovb), Niekske, Lotus_ (ovb), Razz
Ik heb mezelf weggehaald bij 18 maart, omdat ik niet meer zeker weet of ik dan wel kan.
Ik heb mezelf weggehaald bij 18 maart, omdat ik niet meer zeker weet of ik dan wel kan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Rovine, naar welke dag gaat je voorkeur uit of pakken we gewoon de dag waarop de meeste meiden kunnen? (ik vind het wel fijn om z.s.m. vast te leggen welke dag het wordt )
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven