Nieuwe Eindhoven meeting?
+15
Laced
Kaboutertje
Snoes
Sjaantje
Okidoki
Stuiterbal
Alex
*Troela*
Lotus_
sanne-84
Curious
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Zelda schreef:Haha ik weet nog niet zeker of ik koekjes maak hoor.
Ik hoor het wel
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga trouwens morgen eerst eens uitproberen of ze wel lukken en lekker zijn de koekjes.
Oh ja de tijd is wel handig.
Oh ja de tijd is wel handig.
12 uur, zoals altijd? Het maakt mij niet uit.
Ik ga zelf saucijzenbroodjes maken!
Ik ga zelf saucijzenbroodjes maken!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik hoop dat we het gaan vinden. Mijn navigatie is niet echt up to date dus denk dat het via de navigatie van mijn telefoon moet.
Hoelaat zal ik jullie ophalen razz en okidoki? Ik moet nog even kijken wat ik ga maken ik heb nog geen idee.
Hoelaat zal ik jullie ophalen razz en okidoki? Ik moet nog even kijken wat ik ga maken ik heb nog geen idee.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Oow ja 12 uur is prima
Wie neemt wat mee:
Curious: saucijzenbroodjes
Ibbel: misschien koekjes met chocolade
Kaboutertje: Sandwiches
Ibbel: misschien koekjes met chocolade
Lotus_ schreef:Ik hoop dat we het gaan vinden. Mijn navigatie is niet echt up to date dus denk dat het via de navigatie van mijn telefoon moet.
Mijn oppas is hier om 10.45 dus kan ik rond 11.15 wel bij Okidoki zijn. Maar maak er dan maar 11.30 van voor de zekerheid
Weet je nog waar Okidoki woont? En ik wil anders ook wel onze navigatie meenemen?
Ik heb eigenlijk nog géén idee wat ik mee neem. Ik zal morgen 's in de supermarkt rondneuzen..
Gast- Gast
Razz_ schreef:Lotus_ schreef:Ik hoop dat we het gaan vinden. Mijn navigatie is niet echt up to date dus denk dat het via de navigatie van mijn telefoon moet.
Mijn oppas is hier om 10.45 dus kan ik rond 11.15 wel bij Okidoki zijn. Maar maak er dan maar 11.30 van voor de zekerheid
Weet je nog waar Okidoki woont? En ik wil anders ook wel onze navigatie meenemen?
Ik heb eigenlijk nog géén idee wat ik mee neem. Ik zal morgen 's in de supermarkt rondneuzen..
Is goed ben ik er om 11.30. Ik weet de straat nog wel, maar volgens mij niet meer welk huis ik moet zijn. Zou wel fijn zijn als je je navigatie mee kan nemen op de telefoon is toch niet heel makkelijk.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het al geroepen, maar ik ga deze proberen te maken. Even een plaatje omdat ik het nederlandse woord ervoor niet weet.
Snoes en Niekske, heb jullie een PM gestuurd!
Zelda, rijd je nu met iemand anders mee? Zoniet, ik kan je thuis ook nog oppikken, scheelt weer een auto.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine, ik rij met Kaboutertje mee misschien is het wel handig als je ons bij mij thuis oppikt, en al carpoolend naar Curious gaan!
Gast- Gast
Kunnen jullie je adem goed inhouden dan? Snoes en Niekske rijden ook al met mij mee. Hoewel het officieel wel zou kunnen in mijn auto (5 gordels) weet ik niet zeker of 5 personen ook echt gaat passen.
Ik sms mijn broertje wel even of dat past, hij heeft het wel eens uitgeprobeerd.
Ik sms mijn broertje wel even of dat past, hij heeft het wel eens uitgeprobeerd.
Rovine- Ratel
Mijn broertje zegt dat het prima past, mits de 3 op de achterbank lilliputters zijn.
Rovine- Ratel
Wie neemt wat mee:
Ibbel: misschien koekjes met chocolade of Prikkertjes met peer in vorm van een bloemetje of zo Ben nog even aan het bedenken.
Rovine: Macarons
Ibbel: misschien koekjes met chocolade of Prikkertjes met peer in vorm van een bloemetje of zo Ben nog even aan het bedenken.
Rovine: Macarons
Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 24 feb 2012 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
Denk dat er niemand met mij mee rijd he? Jullie komen allemaal nu van de andere kant haha
Oww sorry Rovine, daar had ik niet bij stil gestaan dan is het misschien niet handig, ik vind het niet fijn om 'opgepropt' in een auto te zitten.
Gast- Gast
Ik ga zo proberen de kipsandwiches te maken. Hoop dat ze lukken
Gast- Gast
Twijfel nu wat ik ga maken.... bloem van peer op een prikker, komkommer met eiersalade er op .... weet het even niet meer Wilde toch iets gezonders dan koekjes
Zelda schreef:Oww sorry Rovine, daar had ik niet bij stil gestaan dan is het misschien niet handig, ik vind het niet fijn om 'opgepropt' in een auto te zitten.
Vind ik ook verschrikkelijk, maar ik zit dan ook niet op de achterbank. Maar dan gaan we gewoon met 2 auto's!
Ibbel, misschien gewoon een fruitsalade?
Rovine- Ratel
Zelda schreef:Een lekkere salade?
Kan ook nog... maar dacht zelf eiersalade te maken dan voor de komkommer...
Rovine schreef:Zelda schreef:Oww sorry Rovine, daar had ik niet bij stil gestaan dan is het misschien niet handig, ik vind het niet fijn om 'opgepropt' in een auto te zitten.
Vind ik ook verschrikkelijk, maar ik zit dan ook niet op de achterbank. Maar dan gaan we gewoon met 2 auto's!
Ibbel, misschien gewoon een fruitsalade?
Ja maar daar heb ik niet genoeg voor in huis nu. EN had eigenlijk de gedachte om niet meer naar de winkel te hoeven.
Ik denk nog even verder hahaha.
Kwam het op internet tegen Zelda...dacht misschien is dat wel lekker? Heb nog nooit gehad overigens hahah
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!