Nieuwe Eindhoven meeting?
+15
Laced
Kaboutertje
Snoes
Sjaantje
Okidoki
Stuiterbal
Alex
*Troela*
Lotus_
sanne-84
Curious
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Ik vind het heel jammer, maar ik kan de 14e niet komen. Ik ben ook niet bij de Twilightmeeting. Ik ga 25 februari wel vrijhouden, want ik vind de meetings altijd erg gezellig.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het hele topic even gauw doorgelezen, mag ik ook nog aansluiten??
Als ik het goed begrepen heb 14 jan bij Niekske en 25 feb bij Curious?
Even nog wat onder voorbehoud want ik mag nu nog geen autorijden maar mogelijk eind vd week wel weer. Maar het kan ook zijn dat ik zaterdags in de middag moet werken, dat weet ik soms pas erg laat.
Even nog wat onder voorbehoud want ik mag nu nog geen autorijden maar mogelijk eind vd week wel weer. Maar het kan ook zijn dat ik zaterdags in de middag moet werken, dat weet ik soms pas erg laat.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Curious schreef:Ik kom idd, kun je mij je adres PM-en?Niekske schreef:Zo ik ben er ook weer eens na de feestdagen gelukkig nieuwjaar nog voor jullie! Over een kleine twee weken is de meeting bij mij, ik heb even gekeken wie er allemaal komt:
14 januari: Niekske, Zelda, Lily, Curious, Stuiterbal, PB , Mama1985, Evy, Rovine, sanne-84(?)
Klopt dit lijstje nog? Ik zie dat Stuit nu gast is geworden... ik weet niet of ze een nieuwe naam heeft? En wat wil iedereen gaan maken? ik heb nog geen inspiratie, ik wacht even af wat jullie doen
Wat ik ga maken weet ik nog niet... zal er eens over nadenken!
Je hebt PM!
Andere meiden die mijn adres willen: stuur even een PM of post het even hier!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Sjaantje schreef:Ik heb het hele topic even gauw doorgelezen, mag ik ook nog aansluiten??
Tuurlijk mag je aansluiten, super leuk als je komt!! En het klopt idd, 14e bij mij en 25e bij curious. Hopelijk tot dan!
Niekske- Kletskop
Ibbeltje schreef:Rovine schreef:Onder een klein voorbehoudje kom ik allebei.
Het is misschien een beetje na-aperig, maar ik heb dit weekend rocky road gemaakt. En het was GODDELIJK. Ik wil MEEER. Dus zat eraan te denken dat te maken.
Oh de 15e moet je die doen dan
Ik vroeg me af wat je krijgt als je marshmallows in dat chocomengsel dipt... doe ik die anders de 15e!
2 films vind ik ook prima, ik heb vaak al moeite om mezelf er op eentje te concentreren, 2 is uitdaging genoeg voor me denk ik.
Niekske, mag ik je adres ook?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:
Niekske, mag ik je adres ook?
Je hebt PM!
Niekske- Kletskop
Oh, dat is zo'n beetje om de hoek. Fijn, kan ik fietsen.
Rovine- Ratel
Rovine, jij was er met de kledingruil bij Niekske ook bij toch? Dam wist je toch ongeveer waar ze woonde
Zullen we samen fietsen?
Zullen we samen fietsen?
Gast- Gast
Jamaar, ze is verhuisd. Ze woont nu nog dichterbij.
Samen fietsen is goed.
Samen fietsen is goed.
Rovine- Ratel
Oooooh ja ze is verhuisd, helemaal vergeten
Niekske, mag ik ook een PM?
Niekske, mag ik ook een PM?
Gast- Gast
Ik wil ook graag je adres niekske
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Zelda, Lily en Lotus: jullie hebben PM!
Niekske- Kletskop
Ik zou ook graag je adres ontvangen!
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Niekske, mag ik ook je adres? En mag ik gelijk vragen hoe je woont, in de zin van: kan ik kortbij parkeren en woon je in een huis of een flat zonder trappen (m.a.w.: hoe toegankelijk / sjaan-proof is je huis?)
Ik weet niet precies wat iedereen maakt, heb het topic gister wel helemaal gelezen maar omdat ik steeds zo moe ben, sla ik dingen niet even goed op. Ik ben niet zo´n keukenprinses maar ik kan misschien een cake bakken, of weer van die mini-croissantjes met knakworstjes, al heb ik die de vorige x ook al gemaakt...
Ik weet niet precies wat iedereen maakt, heb het topic gister wel helemaal gelezen maar omdat ik steeds zo moe ben, sla ik dingen niet even goed op. Ik ben niet zo´n keukenprinses maar ik kan misschien een cake bakken, of weer van die mini-croissantjes met knakworstjes, al heb ik die de vorige x ook al gemaakt...
Sjaan, zou het echt leuk vinden als je ook komt!
Heb er zin in dames! Weet nog steeds niet wat ik ga maken, maar daar heb ik nog eventjes voor dus:)
Ben benieuwd naar je stulpje Niekske!
En heb natuurlijk ook al zin in de meeting bij mij, om jullie mijn nieuwe huis te laten zien!
Lotus, leuk dat jij ook komt! En Lily? Ga jij toch komen ondanks dat de dag erop ook bij jou twilight meeting is en je al moe bent? Hoop het, ben benieuwd naar een stralend zwangere lily!
Zelda, Heb ook zin om jou te zien, hoop dat het wat beter met je gaat of iig dat de meeting je goed doet!
Okidoki, vind het leuk jou te ontmoeten!
Rovine, ben benieuwd naar de marshmellows! En naar hoe je er uit ziet na te zijn afgevallen!
Is dit nu het hele clubje dat komt? Sjaan, Niekske, Lotus, Lily, Zelda, Okidoki, Rovine en ik?
Heb er zin in dames! Weet nog steeds niet wat ik ga maken, maar daar heb ik nog eventjes voor dus:)
Ben benieuwd naar je stulpje Niekske!
En heb natuurlijk ook al zin in de meeting bij mij, om jullie mijn nieuwe huis te laten zien!
Lotus, leuk dat jij ook komt! En Lily? Ga jij toch komen ondanks dat de dag erop ook bij jou twilight meeting is en je al moe bent? Hoop het, ben benieuwd naar een stralend zwangere lily!
Zelda, Heb ook zin om jou te zien, hoop dat het wat beter met je gaat of iig dat de meeting je goed doet!
Okidoki, vind het leuk jou te ontmoeten!
Rovine, ben benieuwd naar de marshmellows! En naar hoe je er uit ziet na te zijn afgevallen!
Is dit nu het hele clubje dat komt? Sjaan, Niekske, Lotus, Lily, Zelda, Okidoki, Rovine en ik?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Hoe laat is het trouwens? 12 uur? 13 uur?
Curious- Kletskop
Okidoki en Sjaan: jullie hebben PM!
Ik heb er ook zin in! Ik vind het erg leuk om mijn nieuwe stulpje te laten zien! Het is wel enorm anders dat dat mooie huis van curious... maar goed dat we die dan in februari doen
Ik dacht trouwens dat er meer meiden zouden komen... sanne-84 had al eerder mijn adres gevraagd, omdat ze 's middags moest werken en wilde kijken of het mogelijk was om daarvoor nog langs te komen. Ze zei toen dat dat ging lukken. En ik heb ergens gelezen dat Stuit een nieuwe naam had? Misschien wil zij ook nog aansluiten? Ze had zich wel opgegeven in eerste instantie. Het duurt nog even he, wie weet wie nog wil aansluiten
Tijd maakt me niet zoveel uit, meestal begon het om 12 uur toch?
Ik heb er ook zin in! Ik vind het erg leuk om mijn nieuwe stulpje te laten zien! Het is wel enorm anders dat dat mooie huis van curious... maar goed dat we die dan in februari doen
Ik dacht trouwens dat er meer meiden zouden komen... sanne-84 had al eerder mijn adres gevraagd, omdat ze 's middags moest werken en wilde kijken of het mogelijk was om daarvoor nog langs te komen. Ze zei toen dat dat ging lukken. En ik heb ergens gelezen dat Stuit een nieuwe naam had? Misschien wil zij ook nog aansluiten? Ze had zich wel opgegeven in eerste instantie. Het duurt nog even he, wie weet wie nog wil aansluiten
Tijd maakt me niet zoveel uit, meestal begon het om 12 uur toch?
Niekske- Kletskop
Stuit (onder nieuwe naam) heeft laten weten dat ze er niet bij kan zijn, in februari wel weer.
Leuk als Sanne84 ook komt! Ben ook benieuwd naar jou!
12 uur is prima!
12 uur is prima!
Curious- Kletskop
Curious schreef:Stuit (onder nieuwe naam) heeft laten weten dat ze er niet bij kan zijn, in februari wel weer.
12 uur is prima!
Okeej, hier valt ook eindelijk een kwartje
Niekske- Kletskop
wat leuk dat je ons allemaal weer wil zien curious En ja ik kom wel hoor. Ga `s ochtens proberen uit te slapen en zondagochtend ook en dan kan ik er `s middags wel tegenaan En qua zwangerheid is er nog niks te zien hoor haha.
Gast- Gast
Klopt dit lijstje nu zo?? Dit is overgenomen van één van de posts van Curious hierboven.
Niekske
Sjaano.v.b. ivm werk
Lotus
Lily
Zelda
Okidoki
Rovine
Curious
Het lijkt mij ook erg leuk om erbij te zijn! Maar ik kan jullie nu alvast verklappen dat het best kan zijn dat ik bij sommige gezichten de echte naam en/of forumnaam niet meer weet hoor! Dan weten jullie dat alvast
Niekske
Sjaan
Lotus
Lily
Zelda
Okidoki
Rovine
Curious
Het lijkt mij ook erg leuk om erbij te zijn! Maar ik kan jullie nu alvast verklappen dat het best kan zijn dat ik bij sommige gezichten de echte naam en/of forumnaam niet meer weet hoor! Dan weten jullie dat alvast
Laatst aangepast door Sjaantje op vr 6 jan 2012 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Helaas moet ik afzeggen.. We zijn begonnen met.onze verbouwing en willen die zaterdag de meubels de deur uitdoen en dan zijn alle uurtjes.meegenomen, vooral omdat ik idd ook noh moet werken. Anders had ik t.leuk gevonden om langs te komen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
dames, ik kreeg gisteren een smsje van een goede vriend dat hij de 14e zijn verjaardag viert. Ik kom daarom wel maar weet niet of ik de gehele middag blijf.
Hoelaat willen jullie de TL meeting laten beginnen? 12u?
Hoelaat willen jullie de TL meeting laten beginnen? 12u?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven