Delicious tasting of workshop (van pickwick)
+9
LMCurious
_*Blondgirl*_
Tania
Arwyn
love
Jeanette
Juul
Lieke128
Pussycat
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Delicious tasting of workshop (van pickwick)
Dit is met die pickwick delicious tasting actie (maar dat had je vast al wel door)
Dit is geldig tot... mei 2012? even uit m'n hoofd...
Edit: Ja mei 2012 heb het even nagekeken. en het verschilt per locatie wat je betaald ik heb 17,50 betaald. Maar je hebt ze ook voor 22,50 dacht ik. Nou ja op de site zelf staat ook alles heel duidelijk.
Edit: Ja mei 2012 heb het even nagekeken. en het verschilt per locatie wat je betaald ik heb 17,50 betaald. Maar je hebt ze ook voor 22,50 dacht ik. Nou ja op de site zelf staat ook alles heel duidelijk.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Dit is met die pickwick delicious tasting actie (maar dat had je vast al wel door)
Ja, de actie dat je de 2e gratis krijgt. Maar dacht dat het misschien sowieso daarna nog wel te doen is. Al is mei nog lang genoeg.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Pussycat schreef:Ik snap je vraag geloof ik niet? We hebben toch dezelfde cupcakes gehad?
Ook gewoon 6.... maar ik vind ze allemaal zoet ja haha, en die met die cranberry vonden wij het minst lekker.
De linkse was het lekkerst.
Volgens mij bedoelt ze dat zij alleen die 2 links op de foto 6x hadden, de andere smaken dus niet?
Maar het ziet er goed uit zeg! Wat zijn die bruine dingen?
Ik hou wel van zoet, eens kijken of het wat voor mij is Al zien de cupcakes er groot uit... .
Ja sorry was een beetje vaag in mijn vraagstelling. ;-) Wij hadden inderdaad de andere soort niet nee.
Maar het kon ook per filiaal verschillen.
Die bruine ovale dingen waren een soort cakejes. Die vond ik echt heerlijk!
De cupcakes waren erg groot en machtig.
Wel vond ik het erg geslaagd hoor. Thee zoveel je wilde.. Je bent er wel ff zoet mee.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Wat leuk om te lezen dat er al een paar mensen zijn die dit hebben gedaan! Lijkt me ook ontzettend leuk!
Ik ga binnenkort ook de Delicious Tasting doen in Haarlem, samen met m'n mams. Moeten nog even kijken wanneer, zal hier dan ook wel even laten weten hoe het was.
Ik ga binnenkort ook de Delicious Tasting doen in Haarlem, samen met m'n mams. Moeten nog even kijken wanneer, zal hier dan ook wel even laten weten hoe het was.
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
zijn er al meer mensen geweest. ik ga zondag naar bokes in maastricht
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben vorige week met een vriendin geweest.
Ik vond het persoonlijk tegenvallen... ik vond de smaken die gecombineerd waren niet zo
wij hadden precies hetzelfde op de foto en hebben ook geen presentie gehad.
Ik vond het persoonlijk tegenvallen... ik vond de smaken die gecombineerd waren niet zo
wij hadden precies hetzelfde op de foto en hebben ook geen presentie gehad.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben bij de workshop in T.ilburg geweest. Op zich wel leuk, maar het niet waard als je beiden de volle mep moet betalen. Het was ook erg haasten allemaal (binnen 2 uur moesten we klaar zijn met 6 cakejes)!
De cakejes waren al gemaakt (leken uit de winkel te komen en waren bol). We mochten met groepjes botercréme mixen (wel een erg lekker recept!) en zelf fondant kleuren. Verder werd er alleen even snel voorgedaan hoe je de basislaag om het cakeje kon krijgen en waren er een paar koekjes uitstekertjes. Voor mensen die het nog nooit gedaan hebben was dit ook een beetje jammer denk ik.
Wel een gezellige middag gehad hoor !
De cakejes waren al gemaakt (leken uit de winkel te komen en waren bol). We mochten met groepjes botercréme mixen (wel een erg lekker recept!) en zelf fondant kleuren. Verder werd er alleen even snel voorgedaan hoe je de basislaag om het cakeje kon krijgen en waren er een paar koekjes uitstekertjes. Voor mensen die het nog nooit gedaan hebben was dit ook een beetje jammer denk ik.
Wel een gezellige middag gehad hoor !
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik heb een workshop in Assen gedaan. Je mocht 6 cupcake's versieren met fondant. Opzich leuk omdat ik gek ben op ''hobbyen'' lekker bezig zijn met de handen. Maar aan de andere kant als je de volle mep moet betalen is het wel ''weinig'' wat je krijgt. Ze legde in 5 min uit wat de bedoeling was en dat was het, ik zat tevens helemaal achter aan dus zag ook niet een wat. Maar de tafel lag vol met heel veel verschillende kleuren fondant en tich vormpjes/uitstekers enz.
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Welke foto ? Ik zie er geen.
_Muppit- Fluisteraar
Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Monte heb je het tegen mij ? Ik zie namelijk zelf geen afbeelding ..snap niet zo goed hoe het moet ( een afbeelding plaatsen) En Ja die heb ik zelf gemaakt eerst keer
sanskie- Fluisteraar
He? nu is de foto weg_Muppit schreef:Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Waarom is de foto weg?
Edit: ik zag net een link met daarin 6 cupcakes(1 met dierenkoppen, 1 groene met 27 erop). Klopt dit niet? Die link stond er net toch echt hoor
Laatst aangepast door Monte op wo 22 feb 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
Monte schreef:He? nu is de foto weg_Muppit schreef:Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Waarom is de foto weg?
Haha XD, ik zag er net ook al geen . Wat vreemd XD!
_Muppit- Fluisteraar
Monte schreef:He? nu is de foto weg_Muppit schreef:Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Waarom is de foto weg?
Zo goed ? https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/803/27326341.jpg/
sanskie- Fluisteraar
haha ja zo zie ik ze wel. De foto staat nog steeds niet hier, maar de link en foto daarin wel. Als je een foto wil plaatsen moet je de link invoeren op het 16e icoontje boven het tekstvak dat een plaatje/foto moet voorstellen.sanskie schreef:Monte schreef:He? nu is de foto weg_Muppit schreef:Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Waarom is de foto weg?
Monte- Ratel
Monte schreef:haha ja zo zie ik ze wel. De foto staat nog steeds niet hier, maar de link en foto daarin wel. Als je een foto wil plaatsen moet je de link invoeren op het 16e icoontje boven het tekstvak dat een plaatje/foto moet voorstellen.sanskie schreef:Monte schreef:He? nu is de foto weg_Muppit schreef:Monte schreef:Heb jij die zelf gemaakt? Ze zijn echt super mooi(en zeker knap gemaakt)
Waarom is de foto weg?
okay dankje wel
sanskie- Fluisteraar
Woow, jullie hadden ook véél meer mogelijkheden !
Wij hadden echt alleen simpele uitstekertjes... Beertje, hartje e.d.
Leuk gemaakt !
Wij hadden echt alleen simpele uitstekertjes... Beertje, hartje e.d.
Leuk gemaakt !
_Muppit- Fluisteraar
Ik heb de high tea gedaan. Was best lekker alleen 3 cupcakes is best veeel en vond het verder wel erg zoet.
Ik zou ook nooit het volle bedrag betalen daarvoor was het echt te weinig.
Ik zou ook nooit het volle bedrag betalen daarvoor was het echt te weinig.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
ik had de tasting bij bokes inmiddels achter de rug. Was echt supergoed!!! Wij kregen 3 cupcakes zoals eerder hier al afgebeeld, een espressokopje tiramisu, een warme brownie, nog een warm chocoladetaartje, div. bonbons erbij, was echt veeeeeeeeel!!! Maar wel heel erg lekker. En de overgebleven dingen lekker mee naar huis genomen, konden opa en oma ook nog een beetje meegenieten.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» dellicious tasting van pickwick
» Kokos kip curry uit de Delicious van oktober
» Workshop Hiphop en/of Streetdance
» Nieuwe thee van Pickwick
» Haarstyling workshop
» Kokos kip curry uit de Delicious van oktober