Voor en na huisfoto's
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor en na huisfoto's
Vind ik altijd zo leuk om te kijken! Wij zijn ook weer behoorlijk opgschoten, hier wat voor en na foto's:
Slaapkamer:
Tussendoor:
Na:
Zolder:
Toilet (nog niet af):
We moeten nog zoooooooooooo veel. Maar volgende week wordt alles betegeld in alle gangen en toilet en in januari komt er iemand alle trappen, deuren en kozijnen opnieuw schuren en schilderen.
Slaapkamer:
Tussendoor:
Na:
Zolder:
Toilet (nog niet af):
We moeten nog zoooooooooooo veel. Maar volgende week wordt alles betegeld in alle gangen en toilet en in januari komt er iemand alle trappen, deuren en kozijnen opnieuw schuren en schilderen.
Gast- Gast
Re: Voor en na huisfoto's
Wat hebben jullie al veel gedaan! Mooi! Vooral de zolder (en je Uggs ) vind ik leuk, wat een metamorfose. Succes met klussen. Het kost veel bloed, zweet en tranen maar het is zo leuk om straks trots om je heen te kijken als het af is! Hebben wij ook Al zijn we nog niet helemaal klaar.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De zolder is mooi! Over een paar jaar gaat de oudste ook naar de zolder, en wil ik ook zoiets, lekker meisjesachtig, maar niet te kinderrachtig.Echt heel leuk!
Gast- Gast
Charlie, je zolder!!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Je zolder is echt super mooi geworden!!
De rest ook trouwens, jullie hebben hard gewerkt!!
De rest ook trouwens, jullie hebben hard gewerkt!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wauw het wordt echt super! De werkkamer is echt mooi geworden!
Bij ons is de keuken bijna klaar, eindelijk haha!
Bij ons is de keuken bijna klaar, eindelijk haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik plaats ondanks dat de keuken nog niet klaar is alvast wat foto's. Ik heb van de week zelf getegeld en vandaag een gedeelte gevoegd en daar ben ik stiekem best trots op!
Er moeten nog tegels rond/onder de stopcontacten (ik kan niet overweg met een knibbeltang) en het grootste gedeelte moet nog gevoegd worden. En verder moet de vloer nog en de koof boven de kastjes.
Voor:
Tijdens:
Nu:
Met voeg:
Er moeten nog tegels rond/onder de stopcontacten (ik kan niet overweg met een knibbeltang) en het grootste gedeelte moet nog gevoegd worden. En verder moet de vloer nog en de koof boven de kastjes.
Voor:
Tijdens:
Nu:
Met voeg:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die zolder... WAUW
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162