Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat is nog eens leuk

+6
mickey
Raindrop
TukTuk
Esperanza
Suus
Hoochie
10 plaatsers

Ga naar beneden

Dat is nog eens leuk Empty Dat is nog eens leuk

Bericht  Hoochie zo 27 nov 2011 - 1:15

Ik had een abonnement voor mijn vriend afgesloten voor de Donald Duck, krijgen we van de week een portable dvd-speler thuisgestuurd, die hoorde helemaal niet bij dit abonnement, maar een mooi ding is het wel Very Happy

Jullie nog een leuk extraatje gehad de afgelopen tijd
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat is nog eens leuk Empty Re: Dat is nog eens leuk

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 1:17

Dat is leuk! Very Happy

Het enige extra wat ik kreeg deze maand was nog een fractie van mijn loon. Het was net niets, maar wie het kleine niet eert... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 27 nov 2011 - 1:55

Gisteren kreeg ik een gratis chorizo-worst en een reep chocola bij de jumbo Wink
De chorizo, omdat de gescande prijs niet klopte met wat er op het prijskaartje stond, de oude prijs bleek er nog te staan, maar in plaats van dat we hem dan voor de oude prijs meekregen of dat ze gewoon sorry zeiden, kregen we hem gratis mee Very Happy
En bij de kassa kregen we een fairtrade chocoladereep, omdat de jumbo fairtrade supermarkt van het jaar was geworden.
Kleine dingetjes, maar wel leuk smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Esperanza zo 27 nov 2011 - 2:10

Dat is een leuke verrassing!
Ik heb een kerstboom gekregen. Doordat ik weinig gewerkt had, had ik er geen geld voor en dat vond ik zo jammer, maar nu heb ik er 1 gekregen. Moet alleen nog goedkope kerstversiering vinden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  TukTuk zo 27 nov 2011 - 3:01

Suus schreef:Gisteren kreeg ik een gratis chorizo-worst en een reep chocola bij de jumbo Wink
De chorizo, omdat de gescande prijs niet klopte met wat er op het prijskaartje stond, de oude prijs bleek er nog te staan, maar in plaats van dat we hem dan voor de oude prijs meekregen of dat ze gewoon sorry zeiden, kregen we hem gratis mee Very Happy
En bij de kassa kregen we een fairtrade chocoladereep, omdat de jumbo fairtrade supermarkt van het jaar was geworden.

Dat is idd zoals het gaat bij de Jumbo, wist ik ook niet, tot ik laatst een keer 10 kleine pakken Goedemorgen drinkontbijt gekocht had, en idd voor de oude prijs aangeslagen zoals op het kaartje staat. Scheelde enkele centen, maar meld dat soort dingen wel altijd, niet om het geld terug te krijgen maar zodat ze het gewoon kunnen veranderen. Gaat ze dus al die pakjes scannen, dus ik zo "ja dat hoeft niet, ik hoef het geld niet terug, maar was meer om jullie te waarschuwen zodat het veranderd kan worden".
Zegt ze "oh maar ik moet ze scannen, want u krijgt ze gratis". Moest er geloof ik 1 betalen voor de oude prijs, en kreeg de overige 9 gratis toen :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk zo 27 nov 2011 - 3:01

Esperanza schreef:Dat is een leuke verrassing!
Ik heb een kerstboom gekregen. Doordat ik weinig gewerkt had, had ik er geen geld voor en dat vond ik zo jammer, maar nu heb ik er 1 gekregen. Moet alleen nog goedkope kerstversiering vinden.
Wat lief!
Bij de action hebben ze goedkope versiering Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Raindrop zo 27 nov 2011 - 5:16

Leuk Hoochie! Very Happy

@ Suus en Angelnyn, wel netjes van de Jumbo zeg! smile

Ik heb van de week een gratis pizza mes gekregen bij de supermarkt, laatst ook al een zak chips en tickets voor een voetbalwedstrijd.
Er is nu een actie dat je op sommige dagen aan een groot rad kan draaien (als je een aankoop hebt gedaan) en dan win je dus een prijs. Wel leuk smile

Bij de Kruidvat heb ik ook al eens een doosje chocolaatjes gekregen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  mickey zo 27 nov 2011 - 5:40

Suus schreef:Gisteren kreeg ik een gratis chorizo-worst en een reep chocola bij de jumbo Wink
Ik was gister ook bij Jumbo, maar geen chocola gekregen hoor Sad Wink
Had wel van mijn vriend een nieuw pyama shirt gekregen. Stond ermee in de rij bij de kassa, maar hij rekende af, vond ik wel erg lief van hem.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Blond zo 27 nov 2011 - 5:49

Ik kreeg nog een gratis Elegance omdat ik in juni een auto heb gekocht, toen kreeg ik van de dealer een tijdschriften bon.

En ik kreeg ook ee gratis Elsevier, daar heb ik mijn vader blij mee gemaakt :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Merai zo 27 nov 2011 - 9:40

Ik kreeg een paar weken geleden een brief dat er €300 gestort wordt deze maand omdat ik in 2010 gebruik heb gemaakt van een rolstoel. Dat klopt ook, ik heb mijn enkel gebroken en nog vier maanden op krukken gelopen. Maar ik had geen idee dat je daardoor recht had op een vergoeding dus dat was een erg leuke verrassing!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Alex zo 27 nov 2011 - 9:46

Ik vind de service van de Jumbo ook goed! Ik heb een keer toetjes over de datum teruggebracht en ik mocht nieuwe toetjes voor niks meenemen. Hetzelfde met de beschimmelde croissantjes, ik kreeg 100x excuses en zelfs twee pakken croissantjes (zonder schimmel) gratis mee. Erg fijn.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Ayla zo 27 nov 2011 - 9:56

Ik heb laatst 2 difrax flessen nieuw gekregen, eentje kon mijn dochter niet uit drinken die zoog vacuüm, heb ik difrax gemaild, moest een foto maken en kreeg zo een nieuwe opgestuurd, en eentje was helemaal beschadigd en gescheurd na 2 weken gebruik, ben ik naar de etos teruggegaan mocht ik ook zo een nieuwe pakken, ze keek nauwelijks naar de bon!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud