Hoeveel sparen jullie in de maand?
+25
Bliss
Hoochie
Jade
Sarah1985
Suus
girli
luenca
Sterre
Shisha
flower
SarahKey
Aziraphale
Rush
Highway
nina
Inge
SuperGrover
Atelier Madame
Zonnetje
_Lacey_
silly-one
Mida4you
Muppetje
Printje
Tesss
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeveel sparen jullie in de maand?
Standaard 100 euro, en voor de kinderen totaal 40 euro. En verder wat er over blijft soms, dat is dus zelden. Exra's zoals belastingteruggave enz sparen we ook.
Het is dus niet veel, maar ben al blij dat we in ieder geval iets kunnen sparen.
Het is dus niet veel, maar ben al blij dat we in ieder geval iets kunnen sparen.
Gast- Gast
Wij sparen momenteel niks, al hebben we wel een buffer op de spaarrekening
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Het is een beetje afhankelijk van mijn inkomen maar minimaal zo'n 200 euro per maand. Alles wat over blijft aan het einde van de maand gaat ook naar de spaarrekening.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Momenteel spaar ik 600 euro per maand, maar dat is tijdelijk. Over een tijdje is dat weer 300. Mijn vriend spaart iets van 200 euro per maand.
We hebben onze spaarrekeningen apart.
We hebben onze spaarrekeningen apart.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
tussen de 100 en 300 per maand. afhankelijk van hoeveel ik uitgeef aan winkelen e.d
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik spaar 10 euro per maand. Ik ga voor beter iets dan niets.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik probeer 250 euro per maand te sparen voor ons samen, dat gaat nu goed. Mijn vriend spaart niks op dit moment, hij is aan het afstuderen en heeft al het geld dat binnenkomt dubbel en dwars nodig. Ik mijn restant ook. Ik kijk er wel naar uit dat hij afgestudeerd is en een baan vindt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
250 in de spaarpot elke maand, En ook 250 op de spaarrekening
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik spaar sowieso € 175,00 per maand en ben al heel lang voornemens om dit op te schroeven naar € 200,00 per maand
Gast- Gast
Ik heb helaas niet de ruimte om te sparen. Standaard gaat er € 20,- naar mijn spaarrekening, dit kan ik missen.
Wanneer ik extra's binnen krijg gaat dat vaak naar de spaarrekening, maar het kan ook zijn dat ik daar rekeningen mee betaal of bijvoorbeeld studieboeken koop.
Wanneer ik extra's binnen krijg gaat dat vaak naar de spaarrekening, maar het kan ook zijn dat ik daar rekeningen mee betaal of bijvoorbeeld studieboeken koop.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Sarah1985 schreef:250 in de spaarpot elke maand, En ook 250 op de spaarrekening
Nieuwsgierig vraagje, maar waarom zo veel in een spaarpot stoppen? Vind je het geen eng idee om zo veel geld thuis te bewaren? En je krijgt er geen rente over natuurlijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Het wisselt heel erg. Ik probeer wel minimaal 500 euro te sparen, maar afgelopen maand ging dat niet lukken omdat ik veel grote uitgaven had, maar soms lukt het ook om 800 euro te sparen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik spaar in mijn eentje gemiddeld 250 - 500 euro per maand
Gast- Gast
Ik spaar nu 200-300 per maand (maar moet daar helaas ook regelmatig iets van af halen, als ik bv nieuwe schoenen moet of een winterjas ofzo). Als we gaan samenwonen hopen we samen 800 te kunnen sparen elke maand.
Gast- Gast
van ons loon nu vaak 100 euro per maand. Mijn man is pas voor zichzelf begonnen en die verdient meer dan over gezet wordt naar onze betaalrekening. Al met al kunnen we daar waarschijnlijk zo'n 750 tot 1000 euro per maand van sparen, maar dat komt in één keer, nadat de boekhouder heeft berekend hoeveel belasting er nog af moet.
Gast- Gast
Sterre schreef:Sarah1985 schreef:250 in de spaarpot elke maand, En ook 250 op de spaarrekening
Nieuwsgierig vraagje, maar waarom zo veel in een spaarpot stoppen? Vind je het geen eng idee om zo veel geld thuis te bewaren? En je krijgt er geen rente over natuurlijk.
Ja is wel een eng idee, maar anders moet ik steeds geld storten en daar moet je voor betalen bij de bank en dat vind ik ook zonde. En dat geld krijg ik van mijn zwarte werk. Maar ga het in januari wel storten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wow wat een bedragen! Ik spaar helemaal niks op het moment en vind het een hele opgave om het tot het einde van de maand uit te zingen met mijn salaris. Ik krijg wel een eindejaarsuitkering, die ik op mijn spaarrekening zet. Heb ook niet bepaald een buffer namelijk. Het enige dat ik momenteel spaar zijn euro's in mijn 'piekenpijp'.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik spaar elke maand €100. Het gebeurt wel eens dat ik wat meer kan sparen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik zet aan het begin van elk betaalmaand (is bij de mij de 15e van de maand) 200euro op m'n spaar. Soms hoef ik er niks van te pakken maar soms heb ik ook een dure maand en dan pak ik er wel van terug.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Wat goed dat jullie zoveel kunnen sparen! Ik spaar soms, als er iets over is aan het einde van de maand, maar de laatste tijd gaat het erg hard met het geld, zeker zo vlak na de verhuizing (nieuw lampje hier, nieuw tafeltje daar) ik denk dat ik ook maar eens wat vaster moet gaan sparen. Bijvoorbeeld 100 euro per maand en dat meteen naar mijn spaarrekeing boeken als het salaris binnen is. Maar ik betaal op dit moment wel drie leningen af (aan DUO van mijn studie, aan mijn ouders van mijn stage en aan mijn vriend van de borg voor ons nieuwe appartement) en das bij elkaar ook 400 euro per maand die ik liever had gespaard... nja, ik heb wel een kleine buffer in elk geval, voor noodgevallen. Alleen zou ik die graag wat meer zien groeien
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik spaar de helft van m'n uitkering. Opzich heeft chronisch ziek zijn ook z'n voordelen, ik kan amper geld uitgeven, omdat ik zo vaak ziek ben
Maar over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huisje, dus dan zal het sparen wel een stuk minder worden!
Maar over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huisje, dus dan zal het sparen wel een stuk minder worden!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hoeveel kunnen jullie nu nog sparen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel sparen?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hoeveel kunnen jullie nu nog sparen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel sparen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: