Jurkje(s) met een grote(re) maat
+5
Aziraphale
Blond
Marin
Lejow
Jerry
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jurkje(s) met een grote(re) maat
Hoe zal dit staan met maat 42/44, heeft iemand hem toevallig?
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D70_0121_063R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[5199]&set=key[height],value[6079]&set=key[x],value[1063]&set=key[y],value[202]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015063_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0014713_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092557%2045026%2096%206287%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D70_0121_063R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[5199]&set=key[height],value[6079]&set=key[x],value[1063]&set=key[y],value[202]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015063_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0014713_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092557%2045026%2096%206287%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
Gast- Gast
Re: Jurkje(s) met een grote(re) maat
heb niet maat 42/44 en de jurkjes zelf ook niet gepast, maar persoonlijk denk ik dat nummer 2 en nummer 4 het mooist uitkomen bij deze maat. Foto 3 staat volgens mij alleen als je maat 34 hebt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jij plaatst precies waar ik vandaag ook naar heb zitten kijken, behalve die laatste. En ik heb me eigenlijk hetzelfde afgevraagd over 40/42. Ik zie vaak alleen maar hele slanke meisjes in dat soort dingen, maar misschien moeten we het gewoon eens proberen?
Ik zag trouwens ook een leuke roze blazer, maar dat mag niet van mezelf. Heb er vorige week net 2 gekocht
Ik zag trouwens ook een leuke roze blazer, maar dat mag niet van mezelf. Heb er vorige week net 2 gekocht
Gast- Gast
Ja, daar ben ik ook bang voor, maar vind ze zo leuk alle vier
Gast- Gast
dan bestel je ze toch? is 't niks, dan stuur je ze gewoon terug
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Birgit schreef:Jij plaatst precies waar ik vandaag ook naar heb zitten kijken, behalve die laatste. En ik heb me eigenlijk hetzelfde afgevraagd over 40/42. Ik zie vaak alleen maar hele slanke meisjes in dat soort dingen, maar misschien moeten we het gewoon eens proberen?
Ik denk het, haha! Toch naar de H&M binnenkort.
Gast- Gast
Jerry schreef:dan bestel je ze toch? is 't niks, dan stuur je ze gewoon terug
Ja, ik ga dan toch maar naar de winkel, vorig keer hoop gezeik gehad met bestellen, dat doe ik niet meer. (Verkeerde maten, hele andere jurken, etc)
Gast- Gast
Zou je ze voor de kerst willen?
Dan wordt het via de site lastig hoorde ik van een collegaatje. Die had een paar dingen besteld en die werden niet voor 26 december geleverd.
Dan wordt het via de site lastig hoorde ik van een collegaatje. Die had een paar dingen besteld en die werden niet voor 26 december geleverd.
Gast- Gast
Birgit schreef:Zou je ze voor de kerst willen?
O, niet bij nagedacht, ik wil ze gewoon hebben haha!
Gast- Gast
Ohhhh nummer 2 is leuk!!!
Dat kan echt wel met maat 42/44!
*vraagt zich nu af of het ook kan met een 25 weken zwanger buikje.. of dat het dan ineens een mini jurk is..*
Dat kan echt wel met maat 42/44!
*vraagt zich nu af of het ook kan met een 25 weken zwanger buikje.. of dat het dan ineens een mini jurk is..*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik gok dat die kort gaat worden, maar wellicht hebben ze zoiets bij mama?
Gast- Gast
Ik denk dat plaatje 1 en 3 niet echt mooi staan bij een grotere maat. Mij zou het in elk geval niet staan. Daarentegen denk ik dat 2 en 4 juist wel heel erg mooi staan, met name nummer 2.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pippa schreef:Ik gok dat die kort gaat worden, maar wellicht hebben ze zoiets bij mama?
Nee
Lejow- Lady Post-a-lot
Da's maar 5 weken verder dan dat je nu bent, zo heel veel groter zal je buik toch niet zijn dan nu?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een vrij forse vriendin van mij ging nr. 2 passen, het was geeeen gezicht.
Ik vind ze allemaal niet zo lek, maar dat is smaakgevoelig. Nummer 3 vind ik zeker niet geschikt voor een grotere maat.
Ik vind ze allemaal niet zo lek, maar dat is smaakgevoelig. Nummer 3 vind ik zeker niet geschikt voor een grotere maat.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Joy_ schreef:Da's maar 5 weken verder dan dat je nu bent, zo heel veel groter zal je buik toch niet zijn dan nu?
Nou ja, je weet het niet Hij is nu nog aardig bescheiden begreep ik van de VK, maar hoor ook vaker dat het na de 20 weken ineens flink gaat groeien.
Lejow- Lady Post-a-lot
Nummer 4 heb ik (met een zwart/rode print) en normaal heb ik bijna altijd maat 38. Maar ik heb een ruime D-cup en dat paste echt niet goed met dit jurkje! Ik wilde 'm persé hebben en had toen maat 42 nodig... Maar eigenlijk zit de jurk nog steeds niet mooi bij m'n borsten. Echt heel jammer want ik vind/vond hem zo leuk!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
nr 1 en 3 een dikke no-go. Dan zie je alles zitten.
Die andere twee moet je even aan zien denk ik!
Die andere twee moet je even aan zien denk ik!
Gast- Gast
Nummer 2 heb ik aangehad (met mijn maat 42/44) en ik vond hem echt afschuwelijk zitten. Ik heb ook nog flinke borsten en het jurkje is gewoon niet in verhouding.. Nummer 4 vind ik erg leuk!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik denk dat nummer 1 echt voor een slank silhouet is. Ik denk dat nummer 2 je nog 20 kg zwaarder doet lijken dan je bent. Nummer 3 vind ik erg bloot. Nummer 4: geen idee!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik denk dat ze allemaal niet heel erg mooi zouden staan eerlijk gezegd. Daarnaast valt het bij de H&M vaak super klein uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
hebben jullie dan andere leuke iedeen voor maat 40/42? ik wil namelijk nog een leuke jurk voor de kerstdagen maar weet niet zo goed wat mij nou staat.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Jeanette schreef:Ik denk dat ze allemaal niet heel erg mooi zouden staan eerlijk gezegd. Daarnaast valt het bij de H&M vaak super klein uit.
H&m die klein uitvalt??? Ik vind het juist groot vallen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Jeanette schreef:Ik denk dat ze allemaal niet heel erg mooi zouden staan eerlijk gezegd. Daarnaast valt het bij de H&M vaak super klein uit.
H&m die klein uitvalt??? Ik vind het juist groot vallen!
Mijn ervaring is dat dit erg verschilt per product. Jurkjes vallen naar mijn idee wel vrij klein.
Gast- Gast
loesje schreef:hebben jullie dan andere leuke iedeen voor maat 40/42? ik wil namelijk nog een leuke jurk voor de kerstdagen maar weet niet zo goed wat mij nou staat.
Deze misschien?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand dit jurkje? (ivm maat)
» Ik zoek een jurkje!
» Twijfel over jurkje
» Help mij aan een wit jurkje!
» Jurkje