Jaja, weer zo'n tuttebel. Vraag: HTC of Samsung?
+7
Ilargi
Caroow
Makamba
Toet
Jezzie
Susan
Rush
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jaja, weer zo'n tuttebel. Vraag: HTC of Samsung?
Break Of Day schreef:+1, die lijkt mij ook gaaf!Susan schreef:Ik vind die Samsung Galaxy Note wel gaaf.
Volgens mij is die wel erg groot toch!? :o
Zit tussen de Samsung Galaxy S en de Samsung tablet in toch?
Ik heb zelf een Samsung Galaxy S en ik ben er zo tevreden mee!
Op elke telefoon die ik heb gehad, had ik wel aanmerkingen.
Bij deze tot heden toe nog niets, ik gebruik 'm al een jaar en is ideaal!
Succes en hopelijk vind je een leuk/goed toestel dat bij je past!
Justxme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11
HTC Sensation is ook een mooie, goede telefoon! Ik vind hem erg prettig werken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-leaf kijk goed naar aanbiedingen en neem niet het eerste de beste, want het kan echt qua geld schelen. Ik ga eerste 3 maanden 27 euro betalen en daarna 49, maar ik heb mijn telefoon voor €100 gekocht, máár ik hoef hem wel maar voor 1 jaar te verlengen. En ik betaal nu 45 euro en heb veel minder belminuten + internet. Dus kijk wat je nodig hebt qua bellen, smsen & internetten.
Gast- Gast
Toen ik mn telefoonabonnement afsloot heb ik per telefoon berekend wat ie zou kosten voor de 24 maanden dat de contractperiode duurde, uiteindelijk gekozen voor een 2 jarig abonnement met een HTC Legend. Heb m nu ongeveer 1,5 jaar en ben er super tevreden mee! MIj is altijd verteld dat HTC wat zakelijker is dan Samsung. Dat merk je ook wel bijv aan het letterype e.d., maar wat juist zo fijn is aan android dat alles zelf in te stellen is!
Wil je wel per se bij Hi blijven? Hi is er voor mn gevoel namelijk niet goedkoper op geworden met de nieuwe abonnementen die ze hebben. Je zou ook is kunnen kijken op gsmtopdeal . nl das via vodafone (of google is op lezerskorting + vodafone) krijg je ook allemaal telefoons met kortingsmogelijkheden.
Wil je wel per se bij Hi blijven? Hi is er voor mn gevoel namelijk niet goedkoper op geworden met de nieuwe abonnementen die ze hebben. Je zou ook is kunnen kijken op gsmtopdeal . nl das via vodafone (of google is op lezerskorting + vodafone) krijg je ook allemaal telefoons met kortingsmogelijkheden.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Tea-Leaf schreef:Ik ben heel erg van de sms. Maar dan kan ik ook weer whatsapp gebruiken toch?
Zucht, ik voel me zo'n doos hierin.
Ja, whatsapp vervangt sms. Ik had een bundel voor een tientje per maand voor 1000 smsjes, maar iedereen heeft nu whatsapp en dus heb ik mijn bundel laten vallen. Scheelt nu toch wel weer een tientje. En daarnaast had ik altijd een rekening van 60 euro, deze is nu nog steeds onder de 30 euro.
Gast- Gast
Maura schreef:Makamba schreef:Maura schreef:Nu begin ik ook nog te twijfelen. Maar ik weet dat Iphone goed communiceert met een Android. En Androids zijn Samsung, HTC, LG en nog wat merken. Jullie hebben wordfeud en ik Word Mole dat niemand speelt.
Is dat een spelletje voor op je BB? Ik baal er zó van dat ik geen wordfeud heb en zag bij mijn ex zoveel leuke apps en functies op zijn HTC telefoon.had ikmaar een andere telefoon gekozen
Ja, op BB. En ik speel het elke nacht, maar heb nooit een tegenstander.
Oh ga eens kijken dan! Als ik het wat vind heb je wat mij betreft een tegenstander.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:Maura schreef:Makamba schreef:Maura schreef:Nu begin ik ook nog te twijfelen. Maar ik weet dat Iphone goed communiceert met een Android. En Androids zijn Samsung, HTC, LG en nog wat merken. Jullie hebben wordfeud en ik Word Mole dat niemand speelt.
Is dat een spelletje voor op je BB? Ik baal er zó van dat ik geen wordfeud heb en zag bij mijn ex zoveel leuke apps en functies op zijn HTC telefoon.had ikmaar een andere telefoon gekozen
Oh ga eens kijken dan! Als ik het wat vind heb je wat mij betreft een tegenstander.
Doe je het dan wel midden in de nacht? Want het is mijn slaapmedicijn. Heb trouwens Wordfeud gespeeld op een Android en Iphone en ik heb kennelijk de kracht niet om een woord te maken.
Gast- Gast
Maura schreef:Makamba schreef:Maura schreef:Makamba schreef:Maura schreef:Nu begin ik ook nog te twijfelen. Maar ik weet dat Iphone goed communiceert met een Android. En Androids zijn Samsung, HTC, LG en nog wat merken. Jullie hebben wordfeud en ik Word Mole dat niemand speelt.
Doe je het dan wel midden in de nacht? Want het is mijn slaapmedicijn. Heb trouwens Wordfeud gespeeld op een Android en Iphone en ik heb kennelijk de kracht niet om een woord te maken.
Midden in de nacht wordt niet altijd een makkelijke ben ik bang, maar als ik er een keer ben dan meld ik me gelijk (komt namelijk wel es voor )
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
In ieder geval android. En als je het mij vraagt HTC. Ik ben erg tevreden, heb een HTC sensation. Vooral het grote beeldscherm vind ik fijn.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Weinig verstand van telefoons hier.
Altijd Nokia gehad, toen een iPhone en nu heb ik een HTC. Ik vind hem perfect!
Altijd Nokia gehad, toen een iPhone en nu heb ik een HTC. Ik vind hem perfect!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung GIO vraag
» Samsung galaxy 3 mini vraag
» Samsung Apps verbergen en weer terughalen?
» Samsung galaxcy s2, mms, bleutooth en videobellen vraag.
» Sorry weer FB vraag.
» Samsung galaxy 3 mini vraag
» Samsung Apps verbergen en weer terughalen?
» Samsung galaxcy s2, mms, bleutooth en videobellen vraag.
» Sorry weer FB vraag.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: