Hoe is het met...
+3
Vancity_girl
Darius
Nana
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe is het met...
Laurientje85 en Snoepy87 - de 20 weken echo al gehad? Weten jullie wat het wordt?
Doonoo - van het oude forum? Spreekt iemand haar nog wel eens?
Storm - hoe was de vakantie met je vriend? Hoe is het met M.?
Alex - hoe is het met jou? Heb je steun aan de therapie? Hoe is het met A.?
Naar wie zijn jullie benieuwd?!?!
Doonoo - van het oude forum? Spreekt iemand haar nog wel eens?
Alex - hoe is het met jou? Heb je steun aan de therapie? Hoe is het met A.?
Naar wie zijn jullie benieuwd?!?!
Laatst aangepast door Nana op wo 23 nov 2011 - 1:11; in totaal 2 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Hoe is het met...
Hè leuk dat je er naar vraagt! Wij hadden de echo vanmorgen en alles was goed! We weten het geslacht nu ook! Maar dat blijft nog geheim!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Hè leuk dat je er naar vraagt! Wij hadden de echo vanmorgen en alles was goed! We weten het geslacht nu ook! Maar dat blijft nog geheim!
Fijn dat alles goed is!!! Ohhh voor ons dus nog zo'n 20 weekjes geduld!
Nana- Prater
Fijn dat alles goed is Laurentientje! Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Alex gaat. En Minneke natuurlijk, die zie ik ook niet veel meer reageren sinds ze een nieuwe baan heeft. Dus Minneke: hoe gaat het op je nieuwe werk en thuis??
Gast- Gast
Ja en Vancitygirl, hoe is het om weer in Nederland te wonen?
Nana- Prater
Nana schreef:Laurientje85 schreef:Hè leuk dat je er naar vraagt! Wij hadden de echo vanmorgen en alles was goed! We weten het geslacht nu ook! Maar dat blijft nog geheim!
Fijn dat alles goed is!!! Ohhh voor ons dus nog zo'n 20 weekjes geduld!
Jup! Of nog langer als deze beeb ook zo lang blijft zitten als onze zoon!
Gast- Gast
Wat lief! Wij hebben gister de echo gehad en alles was goed! We hebben heerlijk genoten van onze kleine eigenwijze gup, die was enorm eigenwijs en wou niet draaien voor een mooie echofoto!
We weten niet wat het word, vinden de verassing leuker
We weten niet wat het word, vinden de verassing leuker
Gast- Gast
Ik ben ook nieuwsgierig...
Maar volgens mij komen Storm en Alex niet meer op dit forum, of wel? Jammer, ik ben wel benieuwd hoe het met de navel van Alex is!
Maar volgens mij komen Storm en Alex niet meer op dit forum, of wel? Jammer, ik ben wel benieuwd hoe het met de navel van Alex is!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nana schreef:Ja en Vancitygirl, hoe is het om weer in Nederland te wonen?
Wat leuk ik wordt nooit genoemd in dit soort topics
We zijn heel snel weer gewend in Nederland, we woonde natuurlijk weer in ons eigen huis met onze eigen spulletjes.
Het is heerlijk om alle familie weer dichtbij te hebben en onze vrienden en vriendinnen. Alles was eigenlijk nog hetzelfde als voor we weggingen, en voelde meteen weer vertrouwd.
Toch mis ik V.ancouver bijna elke dag nog. De koffieshops op elke straathoek, de winkels die altijd open zijn, het uitzicht op de bergen. Elke week sushi eten, het wandelen door de buurt waar de huizen veel mooier zijn dan hier, de mensen die zo enorm vriendelijk zijn. Het hele weekend voor onszelf zonder familieverplichtingen. ( wat we toen overigens vaak erg saai vonden )
Al met al zijn we toch nog steeds heel blij dat we terug gekomen zijn maar sluiten niet uit dat we inde toekomst nog eens in het buitenland zullen gaan wonen.
Edit: en het is vooral geweldig om te zien hoe gek iedereen met D is en dat ze een band opbouwt met haar familie.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Darius schreef:ik ben wel benieuwd hoe het met de navel van Alex is!
Hier ben ik! Met mijn navel gaat het goed, ik ben een paar weken terug geopereerd en hij is weer zoooo mooi Ik heb er ook maar een paar dagen last van gehad, het is me dus allemaal ontzettend meegevallen.
Nana, het gaat redelijk met me. Ik ben vorige week met de vierdaagse behandeling begonnen en ik vind het erg pittig. Er komt veel spanning boven en dat voel ik in mijn buik en mijn schouders en daardoor heb ik ook weer veel hoofdpijn. Hopelijk wordt het snel minder.
Met A. gaat het hartstikke goed. Het is een bijdehante tante Ze kletst heerlijk, speelt gezellig, geeft de hele dag kusjes en wil lekker met ons kroelen en elke woensdagmiddag gaat ze naar ballet en dat vindt ze fantastisch.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Twellie schreef:Fijn dat alles goed is Laurentientje! Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Alex gaat. En Minneke natuurlijk, die zie ik ook niet veel meer reageren sinds ze een nieuwe baan heeft. Dus Minneke: hoe gaat het op je nieuwe werk en thuis??
Lief dat je er naar vraagt. Bij mij gaat het eigenlijk best goed. Kindjes doen het super, mijn werk is nog steeds elke dag leuk. Thuis gaat het...redelijk denk ik. Al vraag ik me nog steeds af hoe groot de kans is dat dat over twee of drie jaar nog steeds zo is. Misschien gaat het dan juist beter, als de kinderen wat groter zijn en wij wat meer dingen voor onszelf kunnen doen, maar ik kan me ook zo voorstellen dat we tegen die tijd helemaal uit elkaar gegroeid zijn. Ik probeer in dat opzicht maar gewoon niet te ver vooruit te kijken. Er spelen nog meer dingen mee, die het moeilijk maken, en waarvan ik geen idee heb hoe dat uit gaat pakken.
Hoe gaat het met jou, Twellie?
Gast- Gast
Ik was Storm voorheen.Nana schreef:
De vakantie was fantastisch, eind oktober nog 24 graden en we zaten aan zee (10 min. met de auto, we zaten hoog in de bergen).
Ik ben echt tot rust gekomen en heb elke dag lekker aan het strand gelegen omdat mijn vriend ging golfen met de andere mannen. Ik vond het absoluut niet erg om vaak alleen te zijn.
Gast- Gast
Vanmorgen stond ik er toch ook nog bij? Ik zat toen op mijn telefoon te lezen, maar wilde later reageren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zelda schreef:Ik was Storm voorheen.Nana schreef:
De vakantie was fantastisch, eind oktober nog 24 graden en we zaten aan zee (10 min. met de auto, we zaten hoog in de bergen).
Ik ben echt tot rust gekomen en heb elke dag lekker aan het strand gelegen omdat mijn vriend ging golfen met de andere mannen. Ik vond het absoluut niet erg om vaak alleen te zijn.
KEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENG
*dat was een vallend kwartje*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Susan schreef:Vanmorgen stond ik er toch ook nog bij? Ik zat toen op mijn telefoon te lezen, maar wilde later reageren.
Klopt! Want ik was ook wel benieuwd naar jouw antwoord op die vraag.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Klopt Susan! Ik zag dat je gisteren gereageerd had op een ander topic. Daarom dacht ik dat je geen behoefte had om de vraag te beantwoorden. Omdat het nogal een privé kwestie was heb ik het weggehaald. Dat neemt nog steeds niet weg dat ik graag zou weten hoe je erin staat.
Nana- Prater
@ Evy - je bent er gelukkig nog! Poeh meid wat een pittig traject! Heel veel sterkte en ik hoop dat er binnenkort een dag komt dat je je sterker voelt dan die rotziekte!
@ Zelda - jij bent er ook nog!!! Gelukkig! Klinkt als een heerlijke vakantie!
@ Vancitygirl - wat leuk om te lezen hie jullie hier weer verder gaan met jullie leven! Super stoer om in het buitenland te gaan wonen!
@ Zelda - jij bent er ook nog!!! Gelukkig! Klinkt als een heerlijke vakantie!
@ Vancitygirl - wat leuk om te lezen hie jullie hier weer verder gaan met jullie leven! Super stoer om in het buitenland te gaan wonen!
Nana- Prater
Heel veel vallende kwartjes hier!
Ik ben wel benieuwd hoe het met Pien is, af en toe zie ik dr reageren, maar ik ben benieuwd hoe het met de kleine meid gaat, en met de combinatie van werken/kleine meid/vriend met ziekte..
Ik ben wel benieuwd hoe het met Pien is, af en toe zie ik dr reageren, maar ik ben benieuwd hoe het met de kleine meid gaat, en met de combinatie van werken/kleine meid/vriend met ziekte..
Gast- Gast
Minneke schreef:Twellie schreef:Fijn dat alles goed is Laurentientje! Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Alex gaat. En Minneke natuurlijk, die zie ik ook niet veel meer reageren sinds ze een nieuwe baan heeft. Dus Minneke: hoe gaat het op je nieuwe werk en thuis??
Lief dat je er naar vraagt. Bij mij gaat het eigenlijk best goed. Kindjes doen het super, mijn werk is nog steeds elke dag leuk. Thuis gaat het...redelijk denk ik. Al vraag ik me nog steeds af hoe groot de kans is dat dat over twee of drie jaar nog steeds zo is. Misschien gaat het dan juist beter, als de kinderen wat groter zijn en wij wat meer dingen voor onszelf kunnen doen, maar ik kan me ook zo voorstellen dat we tegen die tijd helemaal uit elkaar gegroeid zijn. Ik probeer in dat opzicht maar gewoon niet te ver vooruit te kijken. Er spelen nog meer dingen mee, die het moeilijk maken, en waarvan ik geen idee heb hoe dat uit gaat pakken.
Hoe gaat het met jou, Twellie?
Fijn dat het goed is met de kinderen en je nieuwe werk(richting) zo goed bevalt! Het fijnste zou natuurlijk zijn als thuis nu ook alles 'opgelost' was, maar in ieder geval is het voor nu goed en da's beter dan dat dat ook elke dag drama was, toch? (Ik probeer het maar even van de positieve kant te bekijken). Ik zei het al eerder: maar mocht er een keer iets zijn dat je kwijt wilt, kun je altijd PM-en .
Met mij gaat het lichamelijk nog steeds erg goed, alle kwaaltjes die ik heb gehad zijn weer over en ik voel me superfit en ik slaap 's nachts nog prima. Geestelijk ben ik wel heél erg toe aan bevallen, nog liever gisteren dan vandaag zeg maar. De verloskundige zei vandaag dat ze me volgende week wel wilde strippen als ik wilde en daar denk ik nu even over na.
Gast- Gast
Twellie, hoe lang ben jij nu zwanger?
Geloof dat ik het een tijd terug al ergens anders had gevraagd, maar lopen wij dus ongeveer gelijk? Spannend zeg!
Geloof dat ik het een tijd terug al ergens anders had gevraagd, maar lopen wij dus ongeveer gelijk? Spannend zeg!
Gast- Gast
Parels schreef:Twellie, hoe lang ben jij nu zwanger?
Je loopt flink op me voor , ik ben bijna 37 weken zwanger. De reden dat ze eerder zouden willen gaan strippen is dat ik deze hele zwangerschap al angstig ben. Is een heel verhaal waar ik je maar niet mee lastig zal vallen. De baby is bovendien al erg groot en de vorige keer was mijn bevalling daardoor geen pretje.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik daar nog wel wat van weet hoor, waarom je zo angstig bent!
Nou we schelen dan 'maar' 3 weken in principe, ik hoop in dat geval dat we beiden nog in november mogen bevallen! Hebben ze al gekeken of ze je kunnen strippen, heb je al een verweekte baarmoedermond ofzo?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks zit met de grootte van ons kindje, bij 35 weken is er een extra echo gedaan in het ziekenhuis vanwege minder leven, en had ze een buikomvang van 38 weken, en bij 37 weken is er door de vk met de hand geschat op toen al 7/7,5 pond en een 8 ponder met 40 weken. Nu kan er natuurlijk wel verschil tussen zitten, straks komt ze er wel uit als 6 ponder Wel heb ik het idee dat mijn buik te klein is, zeg maar, maar misschien is dat wel normaal aan het einde vd zwangerschap.
Nou we schelen dan 'maar' 3 weken in principe, ik hoop in dat geval dat we beiden nog in november mogen bevallen! Hebben ze al gekeken of ze je kunnen strippen, heb je al een verweekte baarmoedermond ofzo?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks zit met de grootte van ons kindje, bij 35 weken is er een extra echo gedaan in het ziekenhuis vanwege minder leven, en had ze een buikomvang van 38 weken, en bij 37 weken is er door de vk met de hand geschat op toen al 7/7,5 pond en een 8 ponder met 40 weken. Nu kan er natuurlijk wel verschil tussen zitten, straks komt ze er wel uit als 6 ponder Wel heb ik het idee dat mijn buik te klein is, zeg maar, maar misschien is dat wel normaal aan het einde vd zwangerschap.
Gast- Gast
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: