Ugg outlet Maasmechelen Village
+4
Blond
Raindrop
Ellebel
Nathalie
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ugg outlet Maasmechelen Village
Op 24 november opent de eerste Ugg outlet in Europa.
En wel in maasmechelen Village de 24ste om 16.00 uur.
Ik heb een mailtje gestuurd over wat ik kan verwachten daar. Dit mailde ze me terug over de collectie in de outlet;
Hier zullen modellen verkocht gaan worden uit voorgaande seizoenen
Reguliere modellen zoals de Classic Mini, Classic Short, Classic Tall, Bailey Button en Bailey Button Triplet zullen er alleen in aparte uitvoeringen/kleuren te verkrijgen zijn. ( dus niet in chestnut, black, sand, grey, chocolate )
Wij hanteren de reguliere outlet prijzen zoals dat overal gedaan wordt.
En wel in maasmechelen Village de 24ste om 16.00 uur.
Ik heb een mailtje gestuurd over wat ik kan verwachten daar. Dit mailde ze me terug over de collectie in de outlet;
Hier zullen modellen verkocht gaan worden uit voorgaande seizoenen
Reguliere modellen zoals de Classic Mini, Classic Short, Classic Tall, Bailey Button en Bailey Button Triplet zullen er alleen in aparte uitvoeringen/kleuren te verkrijgen zijn. ( dus niet in chestnut, black, sand, grey, chocolate )
Wij hanteren de reguliere outlet prijzen zoals dat overal gedaan wordt.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ugg outlet Maasmechelen Village
Oooeeee leuk! Dat is dicht bij mij in de buurt
Schoenenreus heeft overigens ook Ugg's in de webshop voor 149 voor de classic en 199 voor de classic tall.
Deze wil ik gaan bestellen, maar ik weet niet zo goed welke maat.. Hoe vallen Ugg's?
Schoenenreus heeft overigens ook Ugg's in de webshop voor 149 voor de classic en 199 voor de classic tall.
Deze wil ik gaan bestellen, maar ik weet niet zo goed welke maat.. Hoe vallen Ugg's?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Oooeeee leuk! Dat is dicht bij mij in de buurt
Dit is geen officieel verkoop punt en kunnen dus nep zijn.
Nathalie- Fluisteraar
Ik zag laatst vacatures staan voor de Ugg outlet in Maasmechelen Village, zodoende dat ik het ook al wist.
Ik ben in 15-20 minuten in Maasmechelen Village maar ik ben niet zo'n fan van Ugg's.
Ga je erheen, Nathalie?
Ik ben in 15-20 minuten in Maasmechelen Village maar ik ben niet zo'n fan van Ugg's.
Ga je erheen, Nathalie?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ga er binnenkort wel een kijkje nemen, ben erg nieuwsgierig.
Ga het dan combineren met een dagje maastricht.
Ga het dan combineren met een dagje maastricht.
Nathalie- Fluisteraar
Nathalie schreef:Ellebel schreef:Oooeeee leuk! Dat is dicht bij mij in de buurt
Ik mag toch zeker wel aannemen dat een grote Nederlandse winkelketen geen nepproducten verkoopt?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel: uggs vallen groot. Als je normaal maat 39 hebt, moet je met uggs maat 38 kopen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ellebel schreef:Nathalie schreef:Ellebel schreef:Oooeeee leuk! Dat is dicht bij mij in de buurt
Ik mag toch zeker wel aannemen dat een grote Nederlandse winkelketen geen nepproducten verkoopt?
De verkoop van Ugg australia wordt geregeld door Deckers. Als je ugg wilt verkopen moet je toestemming krijgen van Deckers om officieel verkooppunt te worden.
Omdat de schoenenreus niet in de lijst van officiele verkooppunten staat heb ik Deckers een mail gestuurd voor uitleg.
Die hebben terug gemailt dat de schoenenreus geen erkende dealer is door Deckers. Ik zou er dus niet bestellen.
Nathalie- Fluisteraar
_Chance schreef:Ellebel: uggs vallen groot. Als je normaal maat 39 hebt, moet je met uggs maat 38 kopen.
Ik heb maat 39-40 en draag de classics in maat 40. De ultra modellen in maat 39.
Nathalie- Fluisteraar
Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
Dan woon jij ook niet ver bij mij vandaan!
Raindrop- Ratel
Ik ben dan wel benieuwd naar de prijzen, of het echt zoveel scheelt.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ja die conclusie had ik al eens eerder getrokken uit posts van jou. Ben wel benieuwd waar je precies woont dan!Raindrop schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
Gast- Gast
Raindrop schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
En jullie niet ver van mij vandaan!
Gast- Gast
Is dat maasmechelen village sowieso leuk? Want dan zou ik wel een keer heen willen om gewoon een dagje te shoppen. En goedkope uggs zijn sowieso niet vervelend.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Is dat maasmechelen village sowieso leuk? Want dan zou ik wel een keer heen willen om gewoon een dagje te shoppen. En goedkope uggs zijn sowieso niet vervelend.
Ik ben er nooit geweest maar van horen zeggen is het saai.
De uggs zijn trouwens met 30-60% korting.
Nathalie- Fluisteraar
Nathalie schreef:Powerbabe schreef:Is dat maasmechelen village sowieso leuk? Want dan zou ik wel een keer heen willen om gewoon een dagje te shoppen. En goedkope uggs zijn sowieso niet vervelend.
Nou saai is een groot woord. Er zijn wel vrij veel winkels die allerlei grote merken verkopen. Op de website (bij merkengids) kan je zien welke merken er allemaal verkocht worden: http://www.maasmechelenvillage.com/nl/home/startpagina
Ik ben er zelf een paar keer geweest, het was leuk maar na een paar uur had ik het wel gezien. Je kan dan altijd nog naar Maastricht of een ander omliggende stad gaan.
Laatst aangepast door Raindrop op zo 20 nov 2011 - 14:02; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
Charlie schreef:Raindrop schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
Leuk! Charlie, ik weet waar jij woont en dat is inderdaad niet zover. Ik ben daar vorige week nog geweest
Vergeet-me-nietje, ik stuur je een PM wat betreft mijn woonplaats.
Raindrop- Ratel
Vorig jaar was er zo'n Uggs outlet in Rotterdam.
Daar stonden rare exemplaren tussen.... En vooral de kleuren die niemand wil hebben!
Ik vond de prijzen ook nog steeds erg duur!
Dus of het dit jaar beter zal zijn?!?!
Daar stonden rare exemplaren tussen.... En vooral de kleuren die niemand wil hebben!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
GeKKiE schreef:Vorig jaar was er zo'n Uggs outlet in Rotterdam.
De outlet in Rotterdam was een magazijn uitverkoop van schoenenwinkel van den Assem. En daar stonden ook normale modellen tussen. Ik ben daar prima geslaagd met 75% korting. Ook normale modellen als de classic short chestnut en original sundance heb ik daar gekocht.
De outlet in maasmechelen village is van Ugg australia zelf, veel kleiner van opzet en zal alleen oude collectie's verkopen. Deze is ook blijvend en zal niet sluiten na een aantal weken zoals in Rotterdam.
Nathalie- Fluisteraar
Iedereen zegt dat het saai is, maar het is er wel altijd stervensdruk.Nathalie schreef:Powerbabe schreef:Is dat maasmechelen village sowieso leuk? Want dan zou ik wel een keer heen willen om gewoon een dagje te shoppen. En goedkope uggs zijn sowieso niet vervelend.
Ik vind het niet leuk genoeg om er steeds weer opnieuw heen te gaan, maar gewoon voor een dagje uit is het wel leuk. Zeker als je van dure merken houdt.
Omdat ik er vlakbij woon, ga ik vaak vrij gericht voor dingen als ik iets wil hebben. Afgelopen week nog nieuwe handdoeken gekocht bij Möve. Verder ben ik wel blij met de Kipling-winkel en de Mexx-winkel daar!
Gast- Gast
Raindrop schreef:Charlie schreef:Raindrop schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat is hier echt om de hoek, kwartiertje fietsen bij mij vandaan. Zal wel een drukte van jewelste worden. Maar uggs zijn niet mijn ding, dus ik ga er daar niet voor heen.
Leuk! Charlie, ik weet waar jij woont en dat is inderdaad niet zover. Ik ben daar vorige week nog geweest
Vergeet-me-nietje, ik stuur je een PM wat betreft mijn woonplaats.
Waar woon jij dan?
Gast- Gast
Charlie, ik woon in *.
Wij gaan trouwens geregeld boodschappen doen in de plaats waar jij woont en ook gaan we daar weleens uit eten bij een leuk restaurantje
Liefst niet quoten, wil het straks weer weghalen
Wij gaan trouwens geregeld boodschappen doen in de plaats waar jij woont en ook gaan we daar weleens uit eten bij een leuk restaurantje
Liefst niet quoten, wil het straks weer weghalen
Laatst aangepast door Raindrop op zo 27 nov 2011 - 12:20; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
Ik ga zeker weten een kijkje nemen! Het is ook voor mij niet ver,20 tot 30 minuutjes met de auto.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Toevallig al iemand geweest in de tussentijd?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ugg Outlet
» Outlet tip.
» Komt binnenkort - Factory outlet in Zuidbroek
» Hema outlet
» Outlet Roermond
» Outlet tip.