Wat aan in bed?
+11
Susan
yes1984
Printje
Fearie
Flip Fluitketel
Flower_L
PapillonRose
chipa
teletascha
Annie24
Schism
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat aan in bed?
Ik vroeg me af wat jullie kleintjes aan hebben in bed.
Ons mannetje ligt eigelijk nog steeds in een romper, joggingbroekje en longsleeve onder een lakentje en een dubbelgevouwen deken.
S nachts is het nu zo'n 17 graden op zijn kamertje dus ik weet niet of ik hem nu ook nog een slaapzak aan moet doen.
Ons mannetje ligt eigelijk nog steeds in een romper, joggingbroekje en longsleeve onder een lakentje en een dubbelgevouwen deken.
S nachts is het nu zo'n 17 graden op zijn kamertje dus ik weet niet of ik hem nu ook nog een slaapzak aan moet doen.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wat aan in bed?
Y. ligt in een romper korte mouw, katoenen pyama en een winter slaapzak zonder mouwen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Voelt hij koud in zijn nekje 's nachts? Slaapt hij gewoon door, dan zou ik het nog gewoon zo laten. Er komt nog een tijd dat het 10-15 graden gaat vriezen. Het is nu 's nachts nog niet eens écht koud. Het nekje is de graadmeter.
Gast- Gast
Hier romper lange mouw, longsleeve en winterslaapzak zonder mouwen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Romper met lange of korte mouwen (ligt eraan hoe koud het is) een katoenen pyjama met voetjes en een slaapzakje, sinds kort met mouwen want een paar keer geweest dat F 's ochtends een temperatuur had van 36,4 en op zijn kamertje was het 16 graden.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hier een romper met korte mouwen, pyama met lange mouwen en winterslaapzak met mouwen. 's Nachts koelt het op het kamertje van A. het hardst af, een enkele keer al tot 12 graden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Annie24 schreef:Y. ligt in een romper korte mouw, katoenen pyama en een winter slaapzak zonder mouwen.
Dit, maar dan lange mouwen romper
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
+1Flower_L schreef:Annie24 schreef:Y. ligt in een romper korte mouw, katoenen pyama en een winter slaapzak zonder mouwen.
Dit, maar dan lange mouwen romper
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Een romper, sokjes en een slaapzakje met lange mouwen (redelijk dik) van de Hema. Heb niet het idee dat hij het 's nachts koud heeft, want ligt ook nog gewoon onder een deken.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Een mouwloze romper, shirtje en broekje of een pyjama. En dan alleen een deken met een lakentje. Slaapzakjes hebben ze niet aan.Ze voelen lekker warm aan, en desnoods draai ik de verwarming iets los.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Y. ligt in een romper korte mouw, katoenen pyama en een winter slaapzak zonder mouwen.
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Annie24 schreef:Y. ligt in een romper korte mouw, katoenen pyama en een winter slaapzak zonder mouwen.
+1
Hier ook +1 alleen dan geen pyjama broek aan.
Gast- Gast
J. slaapt in een pyjama en houdt de sokjes aan. Omdat hij met de handen boven de dekens slaapt heeft hij een mouwvestje aan. Hij ligt onder een dubbel gevouwen laken en dubbel gevouwen deken.
Op zijn kamertje is het 19 graden. De kachel staat er niet aan. Maar er lopen wel leidingen over zijn kamer.
Op zijn kamertje is het 19 graden. De kachel staat er niet aan. Maar er lopen wel leidingen over zijn kamer.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:J. slaapt in een pyjama en houdt de sokjes aan. Omdat hij met de handen boven de dekens slaapt heeft hij een mouwvestje aan. Hij ligt onder een dubbel gevouwen laken en dubbel gevouwen deken.
Als het er nog 19 graden is waarom trek je hem dan sokjes aan? Het lijkt me zo warm.
Printje- Lady Post-a-lot
Yrsa: een romper met lange mouwen, een velours of flanellen pyjama, sokken en een gewatteerde winterslaapzak.
Ezra: een romper met lange mouwen, een badstoffen of flanellen pyjama, sokken en zijn dekbed.
Ezra: een romper met lange mouwen, een badstoffen of flanellen pyjama, sokken en zijn dekbed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan waarom sokken als ik vragen mag? Omdat ze niet onder de dekens blijven liggen?
Printje- Lady Post-a-lot
Dat lijkt me gewoon lekkerder, warme voetjes in bed. Ezra heeft inderdaad wel eens de neiging om een been boven de deken uit te steken.
In hun kamers is het overigens niet 19 graden, ik ga er bij Yrsa een dezer dagen ook een dekentje bij leggen, want het is echt koud.
In hun kamers is het overigens niet 19 graden, ik ga er bij Yrsa een dezer dagen ook een dekentje bij leggen, want het is echt koud.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn oudste ligt onder een enkel dekbed met een flanellen pyjama en een hemdje en onderbroek.
Mijn jongste ligt onder een enkele deken, met een flanellen pyjama in een winterslaapzak.
Op beide kamers staan de schuifdeuren op een kier open ivm frisse lucht voor astma.
Het is er nu 15 graden zag ik net.
Mijn jongste ligt onder een enkele deken, met een flanellen pyjama in een winterslaapzak.
Op beide kamers staan de schuifdeuren op een kier open ivm frisse lucht voor astma.
Het is er nu 15 graden zag ik net.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
S. heeft een romper aan met lange mouwen, flanellen pyjama, sokjes en een winterslaapzak zonder mouwen. Meneer wil absoluut niet onder een laken of dekentje liggen. Het is ongeveer 18,5 graden op zijn kamertje
Gast- Gast
T. draagt zijn ondergoed en een wat dikkere pyjama. Verder ligt hij onder een enkele 1 persoonsdekbed. S. draagt een romper met korte mouw of mouwloos, een wat dikkere pyjama, (nu nog) een dikke slaapzak zonder mouwen en een enkel dekbed. Mocht het echt super koud zijn draai ik de verwarming wel iets open.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
D. slaapt in een romper, pyamma jasje en een wat dikkere slaapzak.
sinds gister ligt ze ook onder een laken en een dekentje, moet haar dan wel er weer onder leggen als ik naar bed ga.
sinds gister ligt ze ook onder een laken en een dekentje, moet haar dan wel er weer onder leggen als ik naar bed ga.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Bedankt voor alle reacties! Ik ga binnenkort ook maar een slaapzak aanschaffen voor als het nog kouder wordt!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Een lange mouwen romper, flanellen pyama en een dekbed.
Volgens mij is het rond de 17 graden op haar slaapkamer, misschien iets kouder midden in de nacht.
Meestal ligt ze netjes onder haar dekbed. Toen ze een periode op haar buik lag en haar benen helemaal opgetrokken onder haar kontje had, trok ik haar wel sokken aan, ze had dan echt koude voetjes.
Volgens mij is het rond de 17 graden op haar slaapkamer, misschien iets kouder midden in de nacht.
Meestal ligt ze netjes onder haar dekbed. Toen ze een periode op haar buik lag en haar benen helemaal opgetrokken onder haar kontje had, trok ik haar wel sokken aan, ze had dan echt koude voetjes.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: