Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1e echte date in jaren..

+9
Atelier Madame
Suus
Snoes
Lady4
Tabbert
slaatje
Inge
Antibes
TwistedAngel
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 8:05

Zo te zien zitten er wel vaker een aantal dagen tussen haar posts. Niet iedereen is elke dag online. Op zich geen reden voor paniek, lijkt mij Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  TwistedAngel ma 21 nov 2011 - 9:33

sorry sorry lieve dames! had eerder willen posten, maar helaas niet van gekomen, was redelijk laat van de date terug, zondag ochtend moest ik om half 7 mijn bed uit, was er pas om 10 uur weer gisteravond, vanmorgen weer aan de bak..
De date was ontzettend gezellig. Ik was als eerste al heel blij dat ik zijn huis gevonden heb, ik ben al niet zo'n aardrijkskundig wonder, maar zonder tomtom en routebeschrijving gewoon in één keer goed gereden. Ik had een 6 pack bier meegenomen, Grolsch, en dat viel helemaal goed! Vond hij heel erg leuk, dat ik iets had meegenomen *had niet gehoeven en ben jij ff gek, blablabla, maar was er wel wijs mee hahaha*
hij heeft even zijn huisje laten zien, echt super woning.. Daarna op de bank geploft en de hele avond gekletst, erg leuk. hebben wel heel veel overeenkomsten en dezelfde humor. (tv stond aan en iemand op tv zei hallo, wij echt precies tegelijk hoi terug zeggen..*tja aparte vorm van humor*) Weet niet of het verder iemand is voor mij, ik denk dat hij over mij heen zou kunnen denderen.. Heb nu ook nog geen gevoel ofzo bij hem. Hij heeft wel aangegeven meer in mij te zien, ben toen meteen maar eerlijk geweest. Natuurlijk vond hij het heel vervelend, maar was blij dat k eerlijk was.. Dr komt nog wel een vervolg date, ik heb daar wel zin in, want heb een erg leuke avond gehad
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  FireButterfly ma 21 nov 2011 - 9:59

Wat leuk voor je. Dit klinkt erg goed.

Je hoeft niet meteen een gevoel bij iemand te hebben, dat kan altijd nog komen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  TwistedAngel zo 11 dec 2011 - 10:18

Afgelopen week tweede date gehad, hij hier thuis.. was opnieuw ontzettend leuk..
Na de date bij hem werd hij een beetje tooo much, zei al dingen waarvan ik denk hmmm je kent mij net... Heb hem dat ook verteld dat dat voor mij echt niet het gevoel was dat ik had, en dat hoe wanhopiger hij deed hoe minder aantrekkelijk hij werd.. Was hij wel beetje van geschrokken maar daarna ging het stuk beter.. Hij was dit weekend hier in de buurt met zn ouders en zus+zwager+nichtje op een vakantiepark, kwam daar met toeval dichtbij in de buurt, hem ff gesmst, dus nog heel ff gesproken op de parkeerplaats.. Zn ouders weten van mijn bestaan, die waren helemaal verontwaardigd dat ik niet mee was gekomen naar het huisje..Heb hen nooit ontmoet en vond dit ook niet echt de dag om dat wel te doen, zijn pa is jarig vandaag, dus niet echt het moment vond ik. Al hadden zij dat blijkbaar anders gezien, ze hadden al gevraagd of ik kwam spelletjes doen....
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 10:33

Ach, ze zijn gewoon enthousiast Very Happy. Maar ik kan me voorstellen dat het wat too much voelt zo. Hij is in ieder geval wel gek op je, zo te horen! Vind je het zelf nu nog wel leuk of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e echte date in jaren.. - Pagina 2 Empty Re: 1e echte date in jaren..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum