Let me stay for a (Fri)day
+13
GreenGrass
Toet
Bliss
FireButterfly
Suusie
Esperanza
pinkflower
Merai
CCC
Bay
Alex
Sorella
Yaelynn
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Let me stay for a (Fri)day
Aangezien ik volgende week vrijdag niet weer thuis wil doorbrengen en de stad hier in Den Haag nu wel ken dacht ik; waar zal ik dan eens heen gaan? Iemand suggesties? Ik laat me graag uitnodigen . En wie weet zijn er dan meer forummers die zin hebben om mee te gaan?
*Als er nu nog mensen zijn die zin hebben om iets te doen in Den Haag, houd ik me ook aanbevolen*
*Als er nu nog mensen zijn die zin hebben om iets te doen in Den Haag, houd ik me ook aanbevolen*
Gast- Gast
Re: Let me stay for a (Fri)day
Jaja hier in Amersfoort is het wel leuk hoor met uitgaan Vind ik!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Het is dat mijn wekker morgen al om half 8 gaat, anders was ik wel wat mee gaan doen
Gast- Gast
Wat een leuk idee! Als ik een eigen huis had gehad had je mogen komen Helaas heb ik die niet
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik moet volgende week werken Anders had ik best met je naar de Maloe Melo en de Korsakoff gewild
Gast- Gast
Volgende week vrijdagmiddag kan ik! Of een andere willekeurige dag natuurlijk ook
Ik zou het heel gezellig vinden en je kunt gelijk mijn dochter ontmoeten
Ik zou het heel gezellig vinden en je kunt gelijk mijn dochter ontmoeten
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben wel in voor een mini meeting volgende week!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Klinkt leeeuk! Iets doen, minimeeting! Ik ben mijn leven ook zooo zat op dit moment... Wil weer leuke dingen doen, genieten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:Ik moet volgende week werken Anders had ik best met je naar de Maloe Melo en de Korsakoff gewild
Ik wil ook wel een keer met je naar de Maloe Melo Mijn vriend heeft er een aantal keer opgetreden maar ik ben er nog nooit geweest..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Amersfoort leuk voel me erg oud tussen al dat jonge spul...
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
pinkflower schreef:Amersfoort leuk voel me erg oud tussen al dat jonge spul...
In dat geval ga ik me zeker oud voelen .
Evy, klinkt idd leuk maar ik wil niet thuis blijven zitten natuurlijk . Ik weet niet of het jouw bedoeling dan ook is om ergens wat te gaan drinken/ ergens heen te gaan?
Sunprincess, nooit van die tent gehoord maar er komt na volgende vrijdag nog een vrijdag?
Gast- Gast
Zusje schreef:Evy, klinkt idd leuk maar ik wil niet thuis blijven zitten natuurlijk . Ik weet niet of het jouw bedoeling dan ook is om ergens wat te gaan drinken/ ergens heen te gaan?
Neeee, niet thuis zitten! We gaan dan gewoon ergens wat drinken of iets anders leuks doen. Thuis zitten kan ik altijd nog
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Merai schreef:Sunprincess schreef:Ik moet volgende week werken Anders had ik best met je naar de Maloe Melo en de Korsakoff gewild
Ik wil ook wel een keer met je naar de Maloe Melo Mijn vriend heeft er een aantal keer opgetreden maar ik ben er nog nooit geweest..
Leuk!!!!
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Merai schreef:Sunprincess schreef:Ik moet volgende week werken Anders had ik best met je naar de Maloe Melo en de Korsakoff gewild
Leuk!!!!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Volgende week kan ik niet, maar een keer daarna zijn mensen hier (Utrecht) welkom hoor!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
U bent welkom hoor in Amsterdam! :-)
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Volgend weekend kan ik niet, maar weekend daarop is een ieder die wilt, welkom in Heemskerk hoor
Gast- Gast
Zou ik dan ook mogen komen in Gronigen als ik kan?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik ben voor een vrijdagmiddag/-avondborrelmeeting in DH! Confusion en ik gaan sowieso
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Natuurlijk.FireButterfly schreef:Zou ik dan ook mogen komen in Gronigen als ik kan?
Gast- Gast
Suusie schreef:U bent welkom hoor in Amsterdam! :-)
Logistiek gezien is dit het handigste. Weetjewel wil ook graag mee. Heb je plek voor 2?
En zijn er mensen die mee willen gaan stappen? Ik kan alleen niet onwijs vroeg in Amsterdam zijn hoor. Moet eerst naar huis vanuit Rijswijk (die afstand valt erg mee hoor), omkleden en dan met het OV naar Amsterdam.
Gast- Gast
Ik vind het toch zo jammer dat ik nergens fatsoenlijk met ov kan komen hè, ik wil ook stappen in Amsterdam en Denhaag en Utrecht en Groningen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ik vind het toch zo jammer dat ik nergens fatsoenlijk met ov kan komen hè, ik wil ook stappen in Amsterdam en Denhaag en Utrecht en Groningen
Je kunt nergens komen? Of bedoel je in de nacht weer terug?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: