Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welke vind jij het leukste

Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Lijn111014%Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Lijn1110 14% 
[ 1 ]
Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Lijn111086%Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Lijn1110 86% 
[ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 7

Enquête gesloten

Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Empty Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst.

Bericht  Jordana vr 18 nov 2011 - 7:10

Ik ga bij mij op het werk piet spelen met sinterklaas erbij.
En ik wil in de tijd dat sint nog niet binnen is de kids een liedje oefenen die ze dan kunnen dansen voor sinterklaas als hij eenmaal binnen is
De leefdtijd van de kids is tussen de 1 en 6 a 7 jaar

Ik twijfel tussen deze twee.

Linkerbeen,rechterbeen

Of deze:
Sinterklaas wilt dansen
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Empty Re: Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst.

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:13

De 2e ! Lekker aanstekelijk hahah Very Happy

Gast
Gast

Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst. Empty Re: Welke sinterklaas nummer vinden jullie het leukst.

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:14

2e!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:14

Vind de eerste wat saai!
De 2e is leuker/hipper/aanstekelijker!!

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 18 nov 2011 - 7:15

En kwa dansjes ken ik ze beide hahaha Embarassed
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 7:17

Ik vind ze allebei leuk :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 7:18

Jordana, ik weet trouwens niet waar je werkt. Maar het is wel heel tricky om ergens waar je bekend bent zwarte piet te spelen. Ik speel het altijd bij mijn oom en tante in het zwembad waar ze badmeester en badjuf zijn. En buiten stond een jongetje uit mijn klas, die meteen doorhad dat ik het was. En dan liep ik langs hem en gaf ik hem een handje kruidnootjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jordana vr 18 nov 2011 - 7:19

Lejow schreef:Jordana, ik weet trouwens niet waar je werkt. Maar het is wel heel tricky om ergens waar je bekend bent zwarte piet te spelen. Ik speel het altijd bij mijn oom en tante in het zwembad waar ze badmeester en badjuf zijn. En buiten stond een jongetje uit mijn klas, die meteen doorhad dat ik het was. En dan liep ik langs hem en gaf ik hem een handje kruidnootjes.

Deze kindjes zie ik niet vaak. het zijn de kids van mijn collega's en ik kom alleen in aanraking met papa of mama.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Serena vr 18 nov 2011 - 7:40

De eerste is makkelijker te leren voor kinderen denk ik, maar vind aan de andere kant het 2e liedje leuker en vlotter/hipper. Dus tja weet het eigenlijk niet..

heb je nog niks aan mijn reactie...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: